test2 Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Atbildiet tie, kas pastāvīgi spēlēt tf2.gign.lv Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusty Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 ēm. samazināt sticky spēku ~ 30-35 %. sure. pārējais tākā būtu jāatstāj kā ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
test2 Posted September 18, 2008 Author Report Share Posted September 18, 2008 Hz es nesaprotu vai polls iet vai neiet. Zini - mans priekšlikums ir tāds: Demomanom jānoņem kritus no stikijiem - viss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
icecube Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Nevis apgriezt, bet uzlikt limitu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kroplisj Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 es domaju ka nevajg mainit neko! kapec bojat valves standartu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Piekrītu kroplisj, viss ir normāli, ja māk (jā, māk). Gadījumā nesanāca Tev šodien (test2) spēlēt pret 7 demoman? Imo, atstājat kā ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Tad jau jāpagriež arī pyro, kuri barā visu dedzina - maz fps + visi nodeg, skauti, kuri skrien no muguras un backstabo ar savu critu, spiegi kuri face-stabo etc. Vai arī komandā varētu faking mediķi, nevis 5 spiegus un 7 snaiperus! Es jau reiz biju ieteicis klašu limitus, citiem nepatika vai arī wormam slinkums taisīt. P.S. Nevienu labu demoman gign serverī redzējis neesmu, ārzemēs gan šādi tādi ownotāji ir redzēti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lil_nigga* Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 (edited) Man vispār patiktu ,ja noņemtu kritikalus. Edited September 18, 2008 by lil_nigga* Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Ak jā, vēl viens serveris, kurš būtu non-crit jau ar būtu labs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Kamххn, tas ir kaut kas burvоgs, ja Tev (piemзram ar demoman) ir ~30 hp un virsы skrien pyro, a Tev sanвk uzmest crit un vari uzelpot. Good, isn't it? Link to comment Share on other sites More sharing options...
*jancis38* Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Šeit es esmu viensprātis ar lil_niggu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chucky Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Good, isn't it? Nav ko tam pyro skriet virsы Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traffic Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Es domāju, ka nevajag neko mainīt, tikai klašu ierobrežojumi gan būtu forši. Savādāk citreiz komandā 6 snaiperi vai vel labāk - spiegi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macho Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Jā, demomanam kritus varētu noņemt. Stikijiem toč. Citādi tā ir pārāk smaga ownošanas klase. Parastajām 'nades' stikijus var arī atstāt, bet nu stikijiem kritus nevajag. Tāpat tā klase būtu mega kruta, man kritiskie stikiji ir tikai palīdzējuši dabūt pāris fragus vairāk un biš spawnrape pataisīt. Es ar demomanu cenšos vairs nespēlēt, jo tas jau vienkārši ir kļuvis apnicīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kroplisj Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 nu tad nespele ar demo - citi speles. nevajg nemt nost critus tikai demo! tad jau vislabakais variants ja jus vispar gribat kko mainit ir uzlikt klasu ierobezojumus un nonemt criticalus vispar nost. bez kritiem vieglak ari skilu pakacat. uz saru neviens ar critiem nenovaks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
macho Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Vajag gan. bet no otras puses, demo kritikali sāk traucēt ja ir daudzi demo komandā. Būtu stilīgi uzlikt, ka, ja ir vairāk par 2-3 demomeniem komandā, tad viņiem stikijiem nav kritisko hitu. Tas varētu būt ok. Jo teiksim, kad spēlē pro 6 vs 6, tad demomani neieliek soldieriem, pēc kā var spriest, ka pēc idejas viņi krutāki nav, viņiem vienkārši pubā sanāk būt krutākajiem, jo tur ir daudz vairāk cilvēku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
`MaX` Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Domāju, ka Valve drīz vien pati "apgraizīs" demočali, tāpēc nav jēgas īpaši par to iespringt. Drīzāk vajadzētu uzlikt limitu klases izvēlei. Cik nav bijis tā, ka vienā komanda spēlē 5 snaiperi no 13 cilvēkiem un tad brīnās, ka spēle galīgi neiet. Varētu uzlikt tā, ka no katras klases max 3 purnus var paņemt. Vienīgi inžinieriem un medikiem varētu uztaisīt izņēmumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monkey D. Luffy Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 esmu tikaj par klases ierobizojumu! par parejo pofiguuu ^MaX^ ieteicis labu variantu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phillip J. Fry Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Varētu uzlikt tā, ka no katras klases max 3 purnus var paņemt. Vienīgi inžinieriem un medikiem varētu uztaisīt izņēmumu. klases limitu tiešām vajag. btw. vincister , gignā ir daudz normālu demomeņu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kefiirs666 Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 Ja būs klašui ierobežojumi, liekat, ka var būt max 6 - 7 indženieri! + Demomanam stikijiem vispār tas CRIT nav vajadzīgs! Un PYRO arī krīt uz nerviem, ka ar parasto ugunsmetēju tik ātri var tevi uzcept, vai nevarētu tā, ka samazina parasto DMG (vienīgi ja nešauj ar BackBurneru)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
icecube Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 max 6 - 7 indženieri! + Demomanam stikijiem vispār tas CRIT nav vajadzīgs! Un PYRO arī krīt uz nerviem, ka ar parasto ugunsmetēju tik ātri var tevi uzcept, vai nevarētu tā, ka samazina parasto DMG (vienīgi ja nešauj ar BackBurneru)! Čalīt, balanss visām klasēm ir perfekts, atskaitot gadījumus, kad tās ir vienkārši dahuja pilns serveris. Tieši endžijus vajadzētu atļaut tikai divus, jo nereti gadās, ka sentrijs = chokepoints, kur visa spēle ir apstājusies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kefiirs666 Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 OK, var arī 2 endžijus, bet tad lai ir atļauts tikai 1 pyro un 2 demomani, vai arī vienkārši noņemt demomanam CRIT nost no stikijiem! Un tad arī uzreiz spiegiem ir jāuzliek 2 vai 3 spiegu ierobežojums Link to comment Share on other sites More sharing options...
kroplisj Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 nu lasot so te es vnk ceru ka worms nepaklausis macho vai parejos un cerams ka nekas netiks mainits nu iznemot klasu ierobezojumus. jo nemt nost critus atseviskam klasem butu ne parak gudri. redzes kads haoss bus serveri un vai tauta gribes tada spelet.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusty Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 lol 2 eng? tak demo var iznest jebkuru sentry 1 vs 1. DB 3 stage, kur visi būvē savu sentry tai stūrī pie pirmā point. nav vajadzīgs pat medic, lai viņus izdrāztu, vnk kas bišk pahīlo, bet uber - nah var iztikt. heavy limit vajag. we have some dumbass mother fuckers as heavys. bieži vien kādi 4 resnie,kas lido apkārt ne sūda nespēdami izdarīt. apmēram tā: Spiegi, snaiper : 2 eng:3 heavy:2 demo:3 sold:3 medic: infinity scout: po. tāpat retais ir pyro: nu 3 jau ir gana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 "MaxClassPlayers" { //Default config if the map tree is not found "default" { //Noklusetais variants uz pilnu serveri (15-16) "15-16" { //Team2 = red AND team3 = blue //set to 0 if you want this to only work on one team "red" "1" "blue" "1" //Put -1 for no limit, 0 for disalowed, and any other number to set the limit "scout" "4" "sniper" "3" "soldier" "5" "demoman" "4" "medic" "5" "heavy" "4" "pyro" "4" "spy" "3" "engineer" "4" } //Noklusetais variants uz gandriz pilnu serveri (13-14) "13-14" { //Team2 = red AND team3 = blue //set to 0 if you want this to only work on one team "red" "1" "blue" "1" //Put -1 for no limit, 0 for disalowed, and any other number to set the limit "scout" "3" "sniper" "3" "soldier" "4" "demoman" "4" "medic" "4" "heavy" "3" "pyro" "3" "spy" "3" "engineer" "4" } //Noklusetais variants uz videji pilnu serveri (9-12) "9-12" { //Team2 = red AND team3 = blue //set to 0 if you want this to only work on one team "red" "1" "blue" "1" //Put -1 for no limit, 0 for disalowed, and any other number to set the limit "scout" "3" "sniper" "2" "soldier" "4" "demoman" "3" "medic" "3" "heavy" "3" "pyro" "3" "spy" "2" "engineer" "3" } //Noklusetais variants uz pustuksu serveri (6-8) "6-8" { //Team2 = red AND team3 = blue //set to 0 if you want this to only work on one team "red" "1" "blue" "1" //Put -1 for no limit, 0 for disalowed, and any other number to set the limit "scout" "2" "sniper" "1" "soldier" "3" "demoman" "2" "medic" "2" "heavy" "2" "pyro" "2" "spy" "1" "engineer" "2" } //Anything that is not set, will be -1 (no limit) } } Variants, ko kaut kad biju izdomājis. EDIT: XD tieši postojot izdomāju nomainīt tos spiegus uz nedaudz vairāk, ok tagad uzliku kā bija sākotnēji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now