soliver Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Kaa var panaakt ka ar laivu vareetu braukt pa uudeni.... laiva ir uztaisiita, tachu kaadi entity jaaliek?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-pK_ Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 paradi man kaut 1 mapi kur var braukt ar laivu pa ūdeni. vismaz es neesmu redzējis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
revoked Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 vismaz es neesmu redzējis. es gan neesmu eksperts tādās lietās, bet - as_crazytank3 ir gadījies uzspēlēt, tur var, tur arī helikopters ir . Bet tādas mapes man nepatīk, daudziem ar ne, tā ka labāk neveido ko tādu. Par topiku - diemžēl nezinu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soliver Posted July 6, 2008 Author Report Share Posted July 6, 2008 vismaz es neesmu redzējis. Nu tapee es jau jautaaju jo neesmu nekur redzeejis un gribeeju uzzinaat vai to var panaakt, jo kaa nekaa ar mashinu un kkadiem lidaparaatiem var braukt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 neesmu meiģinājis, bet vaitad tas nav taspats kas mašīna, kāda atšķirība grīda vai ūdens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANALGINS Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 vai nebutu vieglak atrast karti kura ir laiva, ka taja crazytank3, izaardit karti, un apskatities ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 crazytank helikopters ir func_train... pareejie ir func_vehicle. To es atceros spelejot to mapi.. nevis dekompileejot to... func_vehicle to vari vadiit > func_train tikai aatrumu mainiit(ja tas ir vadaams). Source var ar laivu braukt pa uudeni, bet noteikti vinjsh runaa par 1.6... Iespeejams, ka laiva ir func_train, kas iet pa noteiktu marshrutu. Or maybe uudens ir pa virsu un zem uudens ir neredzems klucis pa kuru laiva brauc(func_vehicle), bet izskataas, ka uudens ir dziljaaks... Or maybe func_vehicle brauc arii pa kluci ar uudens textuuru kursh nav entity(kaa zinaams HL visas textuuras ar ! saakuma parveido automaatiski par uudeni, bet to neuzraada kaa func_water, bet kaa worldspawn. Caur amxx par to esmu parliecinaajies). So maybe laiva doma, ka tas ir klucis, un izskataas, ka brauc pa uudeni. Eniivei. Tas atkariigs no mapes. Kaa tad tur ir? Tu pats vari vadiit laivu pa kreisi/pa labi? Vai arii tu vari vadiit aatrumu. Or maybe nospiezhot pogu vinja pati brauc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thydevil Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 (edited) Bija vienaa no CS peedeejaam betaam mape kur pa upi bija jaabrauc ar motorlaivu. func_train, ja pa ezeru brauktu pilna kontrole buutu izdeviigaaka. Edited July 10, 2008 by thydevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev-Rael Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 (edited) 1) func_vehicle 2) func_vehiclecontrols 3) path_track 1: Uztaisi pašu laivu un uz tā uztaisi kadu nelielu blociņu ar ORIGIN tekstūru. Pēc tam uztaisi no viņiem func_vehicle (ctrl+T) Laivai ir jābūt pagrieztai uz kreiso pusi top (x/y) skatā, lai cs zinātu uz kuru pusi laivai būs jābrauc! Name: laiva First stop target: path1 Sound: (Vari izvēleties skaņu, kura skanēs laivas kustības laikā.) Length of the vehicle: (laivas garums, piemēram, ja laivas garums ir 200, paņem mazāk, apmēram, 180) Width of the vehicle: (laivas platums) Height above track: (laivas augstums - attālums starp ORIGIN bloka centra un path1 (path_treck) virsotnes) Initial speed: 0 (laivas sākumātrums, ja ir > 0, tad laiva raunda sākumā būs kustībā) Speed: 500 (maksimālais laivas ātrums) Damage on crush: (cik atņēmsies HP, ja uz spēlētaju uzbrauks laiva ) Volume (10 = Loudest): (kustības skaļums 0-10) Bank angle on turns: 0 (laivas slīpuma leņķis, kad laiva pagriežas) 2: Uztaisi lielu blociņu ar AAATRIGGER tekstūru uz laivas - tas būs vieta, no kuras varēs vadīt laivu, un (ctrl+T) func_vehiclecontrols Vehicle name: laiva (func_vehicle name) 3: Pēc tam zem laivas uztaisīsim divus entity path_track uz func_water, vai uz zemes, ja taisam mašīnu. path_track parāda uz kuro pusi būs pagrizta laiva spēlē. Name: path1 Next stop target: path2 (otra path_track name) Un uz otra path_track: Name: path2 Next stop target: path1 (pirma path_track name) Vari paskatīties manu laivu no de_jungles: laiva_de_jungles.rar Edited July 11, 2008 by Mev-Rael Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 (edited) Omg.. tu vinju nevari briivi vadiit.. maybe vareeji uztaisiit laivu un zem laivas pielikt taadu kluci, kas vinju notur virs uudens like: -===-.... < laiva ....||..... / __||___/ <uudens gultne Tu kluci uzlikt neredzemu.. so ienirstot liekas, ka func_vehicle brauc pa uudeni. Nevis pa zemi. +tas klucis veel arii neljautu izbraukt krastaa.. ja protams pie krasta ar func_wall > solid > 255 parupeetos par taa neredzemiibu. Nevareetu izbraukt araa no uudens... so radiitu iespaidu, ka tu reaali vari kontrolet Laivu. Nevis tavs variants > pieseedies pie stuures > nospied E > 2x uz priekshu un brauc pa noteiktu marshruti.. luuk taa bija mana ideja kaa izveidot funkcioneejoshu laivu :S. Nedaudz siikaak... Edited July 11, 2008 by shine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev-Rael Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 func_vehicle var, func_train ir tās pats, tikai viņs brauc no 1 path_track līdz pēdējam. Ļoti daudz ko stulbu uzrakstīji. Ja nevienu reizi nebijis taisījis mašīnu, tad nevajag neko rakstīt. Es pateicu kā taisit to, ko gribēja autors. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 Khm? Omfg.. es tachu neizlasiiju tavu uuber gjeniaalo pamacibu... ieraudziiju kaut kur path_track.... Uzreiz saaku drukaat.. + tava laiva smuki... iedarbinot nogrimst... tu padomaa pirms runaa... ... pasham de_jungles noteikti uudens ir 32juunitus dziljsh tapec jau ar laivu probleemas nav. Tu vispar saprati, ko es tev meegjinaaju sava uuber krutaaja tutorial-veidiigaja posta izdariit? Kartiigi nepiedomaaju kad rakstiiju... enivei. Viss jau buutu labi ar to klucha ideju tikai to kluci reaali padariit neredzmu nevar.. Par to nepadomaaju rakstot.. vieniigi, ja visu laivu padara neredzemu. Par tavu laivu pie attachmentiem nerunaasim.. 1. Tu pat taadu easy brushu normali uztaisiit nevari. 2. Ieseezhoties tu uzreiz nogrismsti. ORIGIN brush jaliek vidu retard... jo citaadi Width un Lenght chakareesies(kas arii redzems tava example)... taa arii tu example laivinju sajaaji galiigi. Netaisu vehicles pirmo reizi... Noteikti norakstiiji tu no kautkurienes... Shaubos, ka pats tu kaut, ko vari izdomaat . Nu vispar taa reaali to laivu var pacelt virs uudens. Origin jaaieliek Centraa, Mav-Real, janovelk liidz udens Dibenam. Arii path_track abus lidz uudens Dibenam. Pashu laivu jaatstaaj virs uudens. Taa.. lai puse ir iegremdeeta. Jaizmeera attaalums no Laivas apakshas liidz uudens dibenam. Pie "Height Above Track" jaaieraksta tas skaitlis, un voilaa... laiva, kas brauc pa uudeni gatava. Mav-Real... Nu tomer ir nelielas probleemas.. ja krasts ir smuki ar vertex tool vai clipping.. vienalga.. apstraadaats(proti mashiina var uzbraukt pa vinju un brauktaat pa sauszemi... tad laiva smuki pacelsies no uudens un saaks planeet . To var izlabot(kaa jau mineeju 1 postu ieprieks) ieliekot func_wall ar RM:solid un FX Amount:255. So, lai vinja buutu neredzema un laiva netiktu talak par krastu . Playeri noteikti to pamaniis, bet tas taa... Tapec labaak taisit old classic kantaino krastu. XD. +Mav-Real tu neatbildeeji uz vinja jautaajumu . Pareizee atbilde buut: Nav iespeejams panakt, ka laiva var braukt pa uudeni.. Var panakt... ka izskataas, ka vinja brauc pa uudeni . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev-Rael Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 (edited) Nezini kā tas strāda, nemāci lūdzu... Jā, tev ir ideja ar to klucīti, bet tās klucīts BŪS mašīnas daļa un to augstums būs tavs attālums no dibena līdz origin, un ja tu uzrakstīsi to "Height Above Track" tava mašina BŪŠ LĪDMAŠĪNAI, ne tikai priekš kuras tev varēs trāpēt, bet arī zem tas. . Var uztaisīt, bet tās būs grūti, atkarīgs no kartes. Vieglāk, ja dibena līmenis ir vienāds un ja tā ir, tad mana pamācība viņam derēs. Edited July 13, 2008 by Mev-Rael Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake5 Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 (edited) papildinot neredzamā kluča ideju.. ūdeni var veidot hurt'ojošu, lai nevarētu tikt līdz klucim.. water_ride.zip (karte lieto tekstūras no de_airstrip.wad un halflife.wad, un zlht.wad) P.S. šī laiva nebrauks uz malām Edited July 13, 2008 by snake5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev-Rael Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Un priekškam tajā mapē ir vajadzīgi func_door un trigger_hurt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake5 Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 biju domājis ieveidot tā, ka playeris passo cauri tai neredzamajai grīdai, bet tā kā tas nesanāca, iemetu trigger_hurt, lai playeris netiek līdz tai grīdai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev-Rael Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 1: func_door ir ļoti laba redzema. 2: func_door nav vajadzīgs tavā rmf. 3: trigger_hurt arī. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake5 Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 null tekstūru pazīsti? un trigger_hurt ir tāpēc, lai nepiekļūtu pie func_door :/ ja atradīšu veidu, kā spēlētājam ļaut nokļūt zemāk un laivai nē, tad abi pazudīs Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 ... maybe vienkarshi pachakareeties ar Hight? XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 Es vispār iesaku nafig netaisīt nekādu laivu/mašīnu/whatever sviestu. Tā vietā uztaisīt karti, kura ir spēlējama. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 kas sanaak ja klucim iedotu Null textuuru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 ... nez izmeegjini.. man hammeris nav labakais draugs.. . Slinkums chakareeties.. gan jau ka izmestu erroru, ka entity nevar likt null textuuru . es nez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev-Rael Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Klucis būs redzams. Tekstūra null ir tāda paša kā un visās citās tekstūras. Lai pārtaisītu kluci par neredzamo ir jābūt FX Amount 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 (edited) Null redzams?... nu nez. Clip, null, sky, visi neredzami, tik nezinu kā sadzīvotu ar entity. Nu tā, tagad pa laivu. Jau sākumā pateicu savu ideju par ūdeni kā parastu kluci, beidzot pameiģināju un vismaz man tas darbojas... Peldēt pa ūdeni var, laiva negrimst un ir vadāma. Toreiz gan neizteicos skaidri, bet zemāk shine papildināja saprotami. Ja kas, jūsu rmf ūdenim nav ūdens tekstūra, bet parasta tekstūra kā ūdens, domāju priekšā nav "!". Edited July 29, 2008 by Sebis Link to comment Share on other sites More sharing options...
got2b Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Vispār reāli tas ir iespējams, jo citās mapēs kur kautko var vadīt ( piemēram alpīnā vagonu utt. ) vienkārši piespied E un brauc ar laivu domāju ka nebūtu nekas sarežģītāks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now