test2 Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Ideja ir publiskot visādus trikus ko var pielietot šajā reāli jautrajā spēlē. Pirms ielikt iekšā kādu triku, pārliecinieties vai tas tas te nav jau aprakstīs. Visāds staffs angliski - http://tf2wiki.net/wiki/Main_Page 0. Visas klases. (Papildināts 02.11.2007) Lietas kas kopīgas visām klasēm 0.1 Pēc mediķa ubercharge uzlādes (ja esat bijis tas kurš tiek ārstēts) neviens jums neliedz nomainīt SAVU klasi( ja esat tuvu bāzei vai bāze kā tas ir kartēs ar prep time) uz kādu daudz destruktīvāku ( piemēram no Soldier uz HEVI ) ,lai mediķis izmanto savu uberchagre uz jums esot kā HEVI. 0.2 Apzinaties - ka dažkārt vērtīgāk ir nomirt, nekā knapi vilkt dzīvību. 1. Medic (Papildināts 06.11.2007) Šīs klases galvenais uzdevums ir veikt galveno TF2 atbalsta funkciju - ārstēšanu. Labs mediķis vienmēr zin kuram ir nepieciešama ārstēšana vai kuru ārstēt uzbrukuma laikā. 1.1 Ubercharge uzlādēšana ātrāk ( sauksim to stilīgi - Rapid ubercharge). Princips: Ja mediķis ārstē kādu kurš jau tā ir vesels - ubercharge uzlādēšanās temps ir ~divreiz zemāks, nekā ārstējot kādu, kas ir reāli savainots. Tas nozīmē - ja vēlaties lai jūsu mediķis iegūtu jums Ubercharge ātrāk, parūpējaties par to,lai viņam būtu ko ārstēt. Tādēļ kartēs ar prep time ( jāsēž aiz vārtiem kamēr pretinieku komanda ieņem pozīcijas) ir lietderīgi atrast kādu demoman vai soldier, kas sevi spridzinot noņem HP līdz ar to mediķim ārstējot ātrāk uzlādējas ubercharge. 1.2 Ubercharge var "nopauzēt" tā brīdī pārslēdzoties uz špricīšautomātu vai zāģi. Atslēdzot to medic gun atpakaļ, ūbers turpināsies 2. Sniper (Papildināts 02.11.2007) Sniper pirmārais uzdevums ir traucēt pretinieku uzbrukumam/aizstāvībai. 2.1 Sniper primārais mērķis ir pretinieku komandas Sniper. Ja jūs ar to netieciet galā - neņemiet šo klasi, jo jēgas no jums nebūs ( pat ja statos būsiet pirmais ) 2.2 Sniper sekundārais mērķis ir pretinieku medic. Medic vispār ir klase, kas nodrošina ārkārtīgu spēcīgu atbalstu JEBKURAI klasei. Ņemot vērā ka labi medic spēlētāji ir aizsegos vai arī konstanti pārvietojas, šis mērķis ir ārkārtīgi grūts. Ja jums izdodas no uzbrūkoša pretinieku bara sākumā uzreiz noceliet tieši medic, jūs ,kungs, esat labs snaiperis. 2.3 Sniper ir kustībā. Pozīcija mainās aiz pozīcijas, jo negaidītāk, jo labāk. Ja esat ievērojuši - spy un sniper klases ļoti labi pārzin snaiperu pozīcijas, tādēļ cenšaties būt kreatīvi un mobīli, lai jūs pēkšņi nepārsteigtu ar asu troksni un jūsu beigtā ķermeņa aizlidošanu pārsimts metriem uz priekšu(spy gadījums)/atpakaļu(sniper gadījums). 2.4 Sniperi spēlē AGRESĪVI. Neviens pretinieks cīņas karstumā neuzskata sniper pa draudu, jo visi aizņemti šaujot pa hevi vai soldier. Ticiet man - nekas tā nepārliecina pretinieku viņa nepareizajos uzskatos - kā viena precīza lode galvā. Pat ja tā nenogalina - tā atstāj MAZ hp un pretiniekam ir izvēle - iet ārstēties (zaudēt pozīciju) vai izmisīgi cīnīties un drīzumā mirt. 2.5 Sniper lielākais drauds ir ātrās klases - scout un pyro. Ja sastopaties ar tiem distancē cenšaties tos ātrāk piebeigt, ja tie ir jau pietuvojušies ( vidēja distance) - atkāpjaties un ieņemiet sagaidošu pozīciju - jo šīs klases spēlētājiem piemīt samērā liela paredzamība - viņi 90% gadījumu centīsies iet pa īsāko un taisnāko ceļu pie jums. Un jums kā sniper - tas ir jāizmanto. 2.6 Šis nav counter-strike un sniper šauj precīzi arī streifojot, nekautrējaties iestreifot. 2.7 No zoom šāvieni. Ņemot vērā punktu 2.6 arī bez zūma izšaujot lodes lido taisni, tādēļ ir iespējama arī šāda šaušana, BET - bez zūma uzlādes lode ir samērā vāja ja trāpa ķermenī un tā neatņems daudz HP, tādēļ pielietojiet to bēgot vai piebeidzot kādu. 2.8 Sniiper lieliski prot tik galā ar inženieriem kas tālumā būvē/remontē savus sentrgun'u(turpmāk tekstā SG). Izmantojiet to gadījumos ja inženieris bija pietiekami glups lai remonotētu savu SG sāvam uz vietas. 3.Soldier (Papildināts 06.11.2007) 3.1 Izmantojiet rocket jump, lai iegūtu labākas pozīcijas. Gravelpit - B punkta mājas jumts, C punktā desantēšanās ar rocket jumpu patiešo uz aizsargājamo platformu Well - Centālā punkta ieiešanai no augšas malas ( tur parasti var uzkļūt tikai skauts); prep laikā ir iespējams ar rocket jump desantēties uz pretinieku pusi Granary - Centrālā punkta aizstāvēšanā/ieņemšanā desantējoties uz konteinera ar zāļu burciņu (+50 hp) 3.2 Ar soldieru pietupjoties un tad palecoties var uzlekt augstāk nekā vienkārši palecoties 3.3 Atkāpjoties ir vērtīgi uzšaut pa vietu kur nāk pretinieks ik pēc kāda laiciņa, tā lai čalis uzskrien tieši uz raķetes 4. Pyro (Papildināts 02.11.2007) Ātrs tuvcīņas personāžs. 4.1 Pyro ir labākais spy personāžu iznīcinātājs. Aizdedzinot spiegu, tā maskēšanās zaudē jēgu, jo uz viņa atrodošās liesmas ir labi redzamas visiem. 4.2 Pyro vislabāk operē šaurās un izolētās telpās. 4.3 Pyro ar ubercharge ir lielisks telpu attīrītājs NO VISA(gan spēlētājiem, gan inženieru būvēm). 4.4 Pyro stāvot pie dispensera var labi aizsargāt inženieri no spiegiem - visu laiku pūšot uguni uz visām pusēm. Dispenseris automātiski atjauno patronas. Īpaši noderīgi šis ir ja līdz spēles beigām palicis maz laika. 5. Engineer (Papildināts 06.11.2007 by macho) Aizsardzības spēlētājs, kas retu reizi var taisīt trikus pie pretinieku bāzes Build times: * Dispenser, teleport entrance and exit: 20 seconds * Sentry Gun: 10 seconds * All structures build exactly twice as fast if you bang on it with your wrench while it is building. Having more than one engineer hitting a building under construction stacks the effect. * When someone uses a teleporter, recharge time until next person can use it: 10 seconds 5.1 Gandrīz VIENMĒR izskrienot no bāzes warm up laikā uzlieciet tuvumā teleportu (gravelpitā tā lai pretinieks nākot no A caur C uz B, nevar redzēt, respektīvi lejā). Hydro un 2fort varētu būt vienīgās kartes kur teleports nav VITĀLI nepieciešams. 5.2 Būvējiet sentriju + dispenseri tā, lai labojot viņus vienmēr atrastos ar muguru pret kaut ko - tā, lai spiegam nebūtu vienkārši uztaisīt backstabu. 5.3 Kad ir uzlikts sapperis un kad jūs ieraugat, kurš to ir izdarījis, fiksi nošaujiet to maitu un TIKAI TAD remontējiet (dispenseri parasti pirmo, jo tam mazāk hp). Lai nav tā, ka vislaik remontējat un spiegs vislaik sappo. Šādi spiegs var uzvarēt (ja palīgā neatnāk komandas biedri) 5.4 Cīņas karstumā VIENĪGAIS uz ko vajadzētu skatīties ir sentrija un dispensera health daudzums un attiecīgi pēc tā vadoties arī remontēt. Šādi absolūti ignorējot apkārtni izdzīvosiet maksimāli ilgi. 5.5 Dustbowlā 2 kartē pēc pirmās točkas ieņemšanas ejiet pa labi iekšā tunelī galā un uzbūvējiet sentriju + dispenseri + teleporta exitu (protams, pie nosacījuma ka teleporta ieeja ir pie bāzes). Šis teleports ir ĻOTI svarīgs komandai, jo heavy patērē daudz laika skrienot visu to gaisa gabalu. Šī vieta ir ideāla jo no priekšas atnākt neviens nevar, bet aizmuguri sargā sentrijs. 5.6 Atcerieties, ka sentrijs nešauj bezgalīgi tālu. Tam ir noteikts attālums kādā tas spēj darboties. Kad noskaidrošu precīzi cik tālu tas ir, ierakstīšu te. 5.7 PALĪDZIET citiem inženieriem. Jo ātrāk jūs palīdzēsiet viņiem apgreidot viņa sentriju, jo ātrāk jūs nodrošināsiet sev pārsvaru situācijā. Kad sentrijs DEG, tas nozīmē, ka viņš ir jāremontē. DARIET TO, palīdziet, jo to reti kurš iedomājas izdarīt. Protams, jāvadās pēc situācijas, ja ir neprasmīgs spēlētājs, kas tizlā vietā ir uzbūvējis sentriju, nav jēga riskēt ar savu dzīvību palīdzot viņam. 5.8 Nekautrējieties attālumā šaut ar pistoli, viņa ir tīri ok un ilgāku laiku šaujot ir ļoti laba iespēja dabūt CRITICAL hitus. 5.9 Nekautrējieties uzšaut pa kādu tuvumā skrienošu komandas biedru ar šotganu tīri lai pārbaudītu vai tas nav kāds no pretinieku spiegiem. 6. Spy (Papildināts 06.11.2007) Baigi viltīgs maita, kas jauc pretinieku komandas organizāciju. 6.1 Spiegam pirmām kārtām vajadzētu tikt galā ar pretinieka sentrijiem un mediķiem, jo tie bieži vien ir liels traucēklis. 6.2 Nevajag uzreiz nomaskēties par pretinieku izejot no bāzes. Pretinieku jūs ieraudzīs un normālā serverī viens otram paziņos par jums. Tāpēc izejot no bāzes vislabāk ir nomaskēties par savas komandas Pyro ("-" poga - mīnusiņš maina komandas). Kāpēc par Pyro? Jo tie parasti slēpjas aiz stūriem un pretiniekam neliksies aizdomīgi, ka viņa bāzē ieskrējis pyro aizskrien aiz stūra (kur jūs varat nomaskēties par pretinieku, nocloakoties un ielavīties pretinieku rindās). 6.3 Uzbrūkot inženierim un viņa būvētajiem brīnumiem vajag sappot sentriju un tad mēģināt nogalināt inženieri (ideāls variants ar backstabu, bet tā reti kad gadīsies). Tas nav viegli izdarāms, jo inženierim reti kad blakām nav komandas biedru, bet iespējams tas ir. 6.4 Ja vienuviet ir daudz sentriji un dispenseri (teiksim dustbowla otrā karte), tad lietderīgi ir nomaskēties par pretinieku inženieri un sappot visu pēc kārtas. Esmu tā darījis un, lai gan mani parasti agrāk vai vēlāk nošauj, pie liela sentriju/dispenseru daudzuma vienmēr ir vairāki kas uzsprāgst 6.5 Spiegs ar vienu backstabu nogalina jebkuru - pat maksimāli sahīlotu heavy 6.6 Ar spiegu vajag identificēt pretinieku komandas spēcīgos punktus un censties tos neitralizēt (parasti heavy + medic, demoman vai sentriji). Demomani ar savām sticky bombs var būt īpaši maucīgi točku aizstāvji. 6.7 Netizlojieties ar spiegu. Nevajag skraidīt šurpu turpu tādējādi radot aizdomas. Tiklīdz kāds ieraudzīs savas komandas spēlētāju kas uzvedas kaut NEDAUDZ dīvainii, neviens nekautrēsies uzšaut pa viņu, lai pārbaudītu vai tas ir vai nav spiegs 6.8 Pēc backstaba, ja vien pretī negaida citi "klienti" ar mugurām vajadzētu cloakoties un mainīt skriešanas virzienu. Pagaidām viss. Ja rakstiet - tad cenšaties izvairīties no variantiem - OJ BLE ES TUR VIENS PATS šādā veidā visus !11 one ! . Vienkārši pasakiet ieteikumu un par to lietderību pārliecināsies pats spēlētājs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r&r Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 nu pāris tādi vienkārši ieteikumi. ja apkārt engineeri sabūvē daudzus sentrijus, dispancerus etc, tad paņemiet kāds pyro un vislaik non-stop apkārt laidiet liesmas, dispancers atjaunos patronas, tā ka var to darīt bez apstājas. jebkurš spiegs, kurš parādīsies tuvumā tiks momentāli nodedzināts. un izmantojiet soldiera rocket jumpu! ir vairākas vietas, kur ar viņa palīdzību var uzlekt, kur parasti nevar (piemēram, gravelpitā uz B lielās mājās un tad no augšas caur jumtiņi spotu segt (es varētu sajaukt mapes nosaukumu un spotu, bet liekas, ka pareizi ), kā arī pirms setup'a laika sākuma var tikt pretinieku teritorijā, un pārsteigt pretiniekus, kuri neko tādu negaida. ja vēl kaut kas vēlāk ienāks prātā, uzrakstīšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crushy Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 par to ūberčārdža prikolu (kur rakstīts ka var nomainīt klasi) nesapratu! tipa tu uzkačā ubercharge un nomaini klasi un pats uz sevi viņu izmanto vai kā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 nē, tas uz kuru tu kačāji ūbercharge nomaina Link to comment Share on other sites More sharing options...
crushy Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 un kas tad notiek? tipa nomaina, bet nenomirst un uzreiz pārmainās klase? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusty Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 drošvien zinat, bet reti redzu, ka kāds izmanto. kr4 demoman ir laba lieta, ka lipīgās bumbas var nenormāli tālu aizšaut turot nospiestu kreiso taustiņu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RiSKS Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Ar spy skrien pretiniekos itkaa atkaapjoties, nevis tiiiiri rusho virsuu. Paargeerbies par to klasi kas pretinieku komandaa visvairaak vai arii par inzhenieri, lai neiskataas aizdomiigi, ka tu tur slapsties gar buuveem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samuray Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 1. Ikviens ierocis izņemot granātas un snaiperšauteni, lielākā attālumā nodara mazākus bojājumus. Pat raķetes, sasniedzot ļoti tālu mērķi, būs zaudējušas gandrīz pusi no savas jaudas. 2. Komandas biedriem daļēji var iet cauri. Uz pretiniekiem tas neattiecas. Attiecīgi, ja satiec kolēģi, kurš bloķē ceļu, tas visdrīzākais ir Spiegs. 3. Izlūks skaitās kā divi cilvēki, kad tiek savākts kontroles punkts. 4. Dedzinātāja liesmu var apdzēst dakteris un dziļš ūdens. Taču sekls ūdens (līdz ceļiem) neko nedos. 5. Dedzinātāja ugunsmetēja liesmas attālums uz pusi samazinās, kad Dedzinātājs skrien uz priekšu. 6. Smagais pat bez ārstētāja var uzveikt divkaujā maksimāli uzlabotu torni, ja vien atrodas gana tuvu. 7. Smagā dūres ir vienīgais ierocis ar alternatīvo uzbrukuma režīmu. Proti, labais un kreisais āķis. 8. Tornis šauj visos virzienos, taču tam vajag gana daudz laika, lai pagrieztos, tāpēc allaž ir vērts padomāt, kā to novietot. 9. Tornis nevar nošaut inženiera komandas biedrus, bet var nošaut nejauši pašu inženieri, ja tas gadās ceļā. 10. Spēlētāji no portāla izlien vienmēr vienā virzienā. Tas nozīmē, ka var paslēpties aiz tā un šaut spēlētājus no muguras, kuri lien laukā. Jo sevišķi šāda stratēģija noderētu Spiegam. 11. Torņus var būvēt arī zem ūdens. Arī ārstēšanas un munīcijas automātu. Piedevām tas ārstēs tevi ātrāk nekā tu zaudēsi dzīvības no gaisa trūkuma. Tātad var pilnībā pārcelties zem ūdens. 12. Spiegs, kurš nomaskējies par pretinieku komandas dalībnieku, izskatīsies ievainots. Ja pretinieku mediķis mēģinās viņu ārstēt, izskatīsies, ka tas izdodas. Turpretī, ja nomaskējies Spiegs atradīsies pie pretinieku ārstniecības automāta, tad ārstēšanai nebūs efekta. Ja to pamana, var atšifrēt, ka tavs komandas biedrs, nemaz nav tavs komandas biedrs. 13. Dakteris var padarīt nemirstīgus uzreiz divus komandas biedrus, ja tie atrodas blakus un dakteris gana veikli un žigli pārslēdzas visu laiku no viena uz otru. 14. Noslēpies spiegs uz īsu mirkli kļūst redzams, ja tam iešauj vai pieskarās. 15. 2Fort kartē zilās puses stūrī ūdenī ir vieta, kur var nostāties uz kājām un neslīkt. Tā ir ideāla vieta, kur noslēpt snaiperi, vai no turienes var uztaisīt raķešlecienu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rawen Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 demomana sticky bombas var izmantot tieshi tapat ka soldiera rocket jump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traffic Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Ja es kaut ko nejaucu, tad ar inžiniera atslēgu pretinieku var atslēgt ar vienu sitienu. Vismaz, kad es biju spiegs mani inžinieris divas reizes tā atslānīja ar pilniem HP un nevis mugurā, bet gan sejā. Vēl tāda lieta, ko varētu salīdzināt ar kaktu pārbaudīšanu CS'ā t.i. pašaut pa pretiniekiem. Un ja esi pyro, tad vispār ļoti labi ir, ja tu pie katra savējā biku palaid uguni, lai pārliecinātos, vai tas nav spiegs. Diemžēl ne visi to dara un spiegs spēli var diezgan izbojāt. Runājot par spēles bojāšanu Man ļoti patīk ar skautu mapēs, kur var reizē ieņemt divus kontrolpunktus, skriet uz tālāko punktu, vai arī vienkārši ar skautu aizskriet uz pretinieku bāzi un pa turieni patusēt. Tiesa gan ir jāmāk precīzi šaut un lekt. Ne vienu reizi vien tā esmu darījis, piemēram, aizskrējis uz pretinieku bāzi un tur labu laiku ietusējis un tikmēr, kamēr pretinieki tur mēģina mani nošaut, tikmēr manējie jau ir ieņēmuši kontrolpunktu. Un vēl 4. - vienmēr turēties pa gabalu no pyro Link to comment Share on other sites More sharing options...
m3rsy Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Lai labāk aizsargātu inteligence vai citus kontroles punktus Izmanto Demoman/Soldier, lai uzmestu augstāk gaisā indženieri, kurš uztaisa sentrijus tādās vietās, (ja tādas ir), kurās parasti neviens neskatās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krish Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Ja tu neesi soldier, tad vari izmantot pretinieku raķetes priekš rocket jump! man šitā ir izdevies uzlekt pavisam neiedomājamās vietās!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
macho Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 updeitoju pirmo postu. Kā nu bez inženiera tipiem un trikiem. Būs vēl kaut kas jāuzraksta. Pamainītas vēl vairākas lietas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
`MaX` Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 (edited) Demomans var tālu(pat ļoti tālu) aizšaut stick bombu, ja ilgi tur nospiestu peles(šaušanas) pogu. Var šaut no nereāla attāluma un nevienam pretiniekam pat neienāks prātā, ka jūs esat otrā kartes galā! edit. āā, sry, es nepamanīju, ka rusty jau bija to rakstījis...plzz nahrenizējiet manu postu! Edited November 6, 2007 by `MaX` Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traffic Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Max rusty to jau minēja Man atkal ir jautājumi - Vai, ja es esmu spiegs un neredzams, tad es varu sentrijus un dispenserus detonēt? Bija vēl viens jautājums, bet aizmirsu. Editošu, kad atcerēšos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusty Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 oi laba lieta ir ar heavy + medic. kr4 dustbowl mape. tātad viena komanda dzimst pazemē (tai kurai jāieņem spot) un viņiem viena no 3 izejām ir tā preī skapim ar tādu uzkalniņu. uzreiz aiz tiem vārtiem pa labi (nakot no lejas) ir būda ar lielo hp paku un lielo ložu paku. kr4 tiem, kas aizstāv spotus ideāla vieta. mediks ieiet būdā un cauri durvīm vislaik hīlo heviju, kas stāv tieši pretī vārtiem, kur ir pretinieki. vieta perfekta, jo lai atkal būtu pilnas lodes paies 2 sekundes. pretiniekiem grūti tevi novākt, jo griezti traucē. pirmēram man pretī nāca 2 heviji, kuri vel pie tā skapja turējas cik var klāt un abus reizē atlimeju bez ubercharge. un protams - medikam neviens netiek klāt!. dabuju 20 fragus līdz mani novāca Link to comment Share on other sites More sharing options...
macho Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Man atkal ir jautājumi - Vai, ja es esmu spiegs un neredzams, tad es varu sentrijus un dispenserus detonēt? Bija vēl viens jautājums, bet aizmirsu. Editošu, kad atcerēšos. nē, nevar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macho Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 updated first post ar http://tf2wiki.net/wiki/Main_Page iesaku visiem palasīties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krish Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 ieteikums atcerēties savu vārdu, jo man tas vairākas reizes noderēja, kad ieraudzīju kentu savā komandā ar savējo vārdu- uzreiz pārbaudīju viņa pasi ar šotgānu un, ticiet vai ne, visas reizes tas izrādījās spiegs!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 tā ir pretinieku spiegam rādās, savs vārds es pat nepārbaudu - bliežu nost EDĪTE: vispār rādās tāds vārds kāds ir kādam no tavas kommandas ar attiecīgo izskatu. proti tavā kommandā ir divi inženieri tad pretinieku spiegam kurš maskējas par inženieri rādīsies viens no šiem diviem vārdiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
macho Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Tāpēc kā spiegam jāizvēlas kāds no pretējās komandas, kas ir vairumā pārstāvēts lai šādi prikoli neatgadītos Link to comment Share on other sites More sharing options...
tankeris Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Tie spiega un soldiera prikoli tiešām palīdz. Ja inžinieris 2fort ir uzbūvējis sentry zem ūdens, paņem soldier un un augšas nobliez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traffic Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Varu pateikt vienu svarīgu lieto spēlējot ar sniper. Kā jau mēs zinam, tad TF2 sniper ir viena forša lieta t.i. tu vari redzēt, kur kāds snaiperis tēmē, jo uz sienas vai kaut kur citur rādīsies snaipera tēmējuma punkts. Tādēļ, ja tu esi snaiperis un tēmē starp kādām durvīm, vai logā, vai vēl kaut kur, tad netēmē vis tur, bet piemēram nedaudz nostāk, tā lai rpetinieks domātu, ka uz viņu neviens snaiperis neskatās. Tas izskatās šādi - Kā redzat es netēmēju vis vietā, kur nāk pretinieks, bet gan uz sienas, kur viņš to punktu nevar redzēt. Skrīnā, ja ieskatīsieties pamanīsies arī spiegu, kam pēc mazāk kā sekundes tika izurbta galva un vēl VISIEM pretiniekiem, kas pa turieni skrēja. Tāpēc, ka pat cilvēki, kas jau uz manas lodes uzskrēja skrēja pa turieni vēlreiz, jo domāja, ka manis tur vairs nav Un vēl vienu foršu vietiņu es atradu mapē tc_hydro. Lūk kā tā vieta izskatās - Ar heavy tur ir baigi labi tupēt, ja virsū nāk pretinieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m3rsy Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 Ja? A no lejas nevar nobliezt? Jebkurā gadijumā ar soldier var nobliezt sentriju. Mapē Gravepit par Sarkanajiem spēlēt tikai par engineer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kidijs Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 spiegiem nevajadzētu taisīt kloāku zem ūdens, par cik, zem ūdens seko burbuļi un tevi var redzēt - gan no augšas, gan no ūdens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now