Jump to content
GIGN Forum

E-talons & Dusmīgās Kontroles Tantes


eziic
 Share

Recommended Posts

Uz kādu brīdi paliku bez auto un gribot negribot jāpārvietojas pa Rīgu ar sabiedrisko transportu. Pirmās reizes iepirku biļeti pa 70 santīmiem [LOL] pie trolejbusa vadītāja un sapratu, ka tas kaut kā sanāk superneizdevīgi, iečekoju netā - dzeltenais e-talons ir tieši tas, ko man vajag. Plānoju nopirkt pa 2.50Ls 5 braukšanas reizēm. Un te tad arī mans galvenais jautājums - vai manu talona novilkšanu gar to sūdu kāds vispār var izkontrolēt? Pēdējā laikā manīju, ka kontrole šobrīd = 3 cilvēki, viens no tiem zaļā vestē, kurus ir neiespējami nepamanīt, tātad kas man liedz braukt par brīvu un novilkt kartiņu tikai tad, kad pamanu, ka šie objekti plāno kāpt transportā un ņemt visus aiz pautiem? Divvārdsakot - padalieties pieredzē. :)

Papildjautājums - joprojām neesmu atradis nevienu normālu variantu kā ar 1 (!!!) transporta līdzekli var no Purvciema [+/- Mēbeļu nams] tikt līdz Ziepniekkalnam [+/- Trulība]. Yo.

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais autiņš, kas iet līdz Zepčikam no šīs Daugavas puses ir nr 40. Jugla - Ziepniekkalns.

Tad, kad iekāpj kontrole, E-talona noskanēšana tiek atslēgta. Var gadīties arī, ka menti aptur sabiedrisko starp pieturām.

Varbūt tomēr var paspēt novilkt, bet neesmu mēģinājis.

Link to comment
Share on other sites

Var jau droši braukt pa "zaķi", pats pieprotu šo profesiju jau apmēram no kompostiera ieviešanas, jautra lieta. :D

Pati kontrole NEKO nevar izdarīt, pateiks tev dažus vārdu un izmet no transporta. Ja tev aizskar utt., tad var forši viņiem uzbraukt pretī, jo kkur redzēju, kad viņiem nav tiesības tevi aizskart ar spēku.

Kontrole ar mentiem ir ĻOTI rets gadījums. Tā kā vari arī neuztraukties, ja viņi kāpj iekšā un nav biļetes.

Link to comment
Share on other sites

tur pat vārds izsaimniekošana ir jāraksta capslockā, jo pats esmu ar to saskāries pa darba lietām. tas kantoris ir tāāāāāāāāāda naudas bedre un korupcijas akadēmija.

bet pozitīvā lieta ir tāda, ka tā "nokāstā" nauda jau paliek darbiniekiem, kas viņu atkal laiž apgrozībā, ļaujot pelnīt citiem. ja man kredīts mēnesī jāmaksā 400ls un alga RS ir 400ls, tad man varbūt nezagt un nomirt badā? nu nez, nez...

Link to comment
Share on other sites

Pārlabošu. Kontrole ar mentiem ir visai biežs pasākums. Īpaši populāri tas viņiem ir visādos tiltu galos utt. Piemēram pie vanšu tilta bieži vien stāv brigada ar zaļajiem.

Pats esmu profesionāls zaķis ikdienā. Kartiņa ir tikai uz 1 konkrētu maršrutu, visur citur rullēju pa zaķi.

Un man no tiem mentiem ne silts, ne auksts. Atliek tikai iebāzt viņiem acīs, ka ārpus transporta līdzekļa viņi sastādīt protokolu nav tiesīgi (un transportā iekšā mentus neviens neaicina, lai nekavētu lieki laiku). Tikpat labi tie suņabērni man varētu pie dzīvokļa durvīm dot protokolu par to, ka aizvakar braucu tramvajā bez biļetes.

Link to comment
Share on other sites

Esmu redzējusi, daudzi iekāpj ar dzelteno talonu, nenopīkstina un kad iekāpj kontrole viņi iedod kontrolei savu talonu un kad šiem uzrāda tjip, ka nav novilkts, tad vnk to talonu viņiem atņem. Viņiem piekāst cik tev tur braucienu vēl iekšā ir, viņi vnk savāc un iztinās ārā.

+ Tagad jau viņi civilajās drēbēs ar brauc, tā kā nav viņi vienmēr formās.

Link to comment
Share on other sites

es skatos, ka visi laiž to latiņu zemāk. :D

2ls ir nauda pa kuru var atpirkties no viņiem. un jā, sukas tik bieži stāv vanšinieka galā. tāds abloms tas ir, reāli man vajag nobraukt vienu-divas pieturas, lai tiktu pie drauga. a bļed ar kājām iet pāri vanšiniekam vējainā/slapjā/pretīgā, karoče visos izņemot saulainu mierīgu dienu, ir kā makšķerēšana ar elektrību pašam ūdenī stāvot.

un vēl. ja tevi izvelk ārā ķīpsalā, tad visticamākais, ka tas mentu busiņš būs pilns, tad ir iespēja vnk nosvīst no turienes.

Link to comment
Share on other sites

Man paziņa ir vadītājs troleibusa, un kad redz, kad salāti(starppieturu) paceļ savu to sūdu, lai tipa stāja, tad vadītājam uz aparātu vajag uzspiest un tad pogu bloķēt signālu un papali.

Vnk jasēž jaunajos troleibusos vai autobusos, kur tas aparāts atrodas tuvāk logam, jo kad stāvi pie vadītāji, lai redzi pirms šoferis redz salātus.

Vienmer turi tukšu e-talonu kabatā, tipa saki, ka nositi - nebija un nakamajā grasijies kāpt arā un viss

Populārakas vietas, kur viņi ir - braucot uz centru no Latgalītes puses/ Pie Olimpias tieši pāri vanšu tiltam un pie brīvibas pieminekļa.

Link to comment
Share on other sites

Tiesību nav, bet tā viņi izdarās. Vismaz pāris reizes esmu piefiksējusi braucot ar 19. uz/no Ziepčiku/a.

Par bloķēšanu, parasti uz 22.troļuka pie Lienes ielas viņiem patīk stāvēt ar mentiem. Vienā pusē novietojas un tad tik čāpo no vienas ielas puses uz otru. Un parasti tos aparātus nobloķē, kad troļuks ir apstājies, bet daži jau nobloķē uz Deglava/Valmieras, lai zaķi nepaspēj nopīkstināt.

Un vēl ar mentu busiņu viņiem patīk pie Salu tilta pieturas stāvēt

Edited by Slepkava
Link to comment
Share on other sites

Es tā īsti nesapratu, kas ir tā nokāstā nauda? Ja tu domāji iekasētā nauda par braucienu ar sabiedrisko transportu, tad noteikti darbinieku algās izmaksātā summa nepārsniedz 10% no kopējiem ieņēmumiem.

Vai arī es tevi pārpratu :)_

par nokāsto naudu es domāju to, ko darbinieki paši savās afērās sapelna. piemēram sīkas detaļas, skrūves, spuldzītes utt RS darbinieks kādā firmā ir gatavs iegādāties tikai par kādu "bonusu" no firnas darbinieka puses un tamlīdzīgi. principā trafareti gadījumi, bet, kas jādara, tas jādara...

Link to comment
Share on other sites

Nafig tagad tos 70.sant. Ķip uzlikta tos e-talonus par cik tiem miljoniem un tgd mēģina atpirkties. Kāda vaina sākumā bija par 40 sant. ar kompostieriem?

Es tad pirku biļeti, bet tgd vnk nepērku un es tā skatos, ka daudzi tā nedara. Sanāk neizdevīgi viņiem. Tas tak ir sviests vienkārši.

p.s. vislabākais variants ir mikrobusiņš pa 40 santīmiem.

Edited by MeGaPiiLe
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...