Jump to content
GIGN Forum

Oficiālās Kartes


worm
 Share

Recommended Posts

Mani interesētu pilsoņu domas par oficiālajām TF2 kartēm, lai es zinātu kā noorganizēt pareizu mapsaiklu. Īpaši interesē domas par jaunajām kartēm (koth_xxxxx un pārējām jaunajām) ...

Reku būs full mapcycle, gaidīšu review par kartēm:

cp_gravelpit

cp_dustbowl

cp_granary

cp_well

ctf_2fort

tc_hydro

ctf_well

cp_badlands

pl_goldrush

cp_fastlane

ctf_turbine

pl_badwater

cp_steel

cp_egypt_final

cp_junction_final

plr_pipeline

pl_hoodoo_final

koth_sawmill

koth_nucleus

koth_viaduct

ctf_sawmill

cp_yukon_final

Tipisks posts varētu izskatīties šādi:

Kartes, kuras gribu redzēt GIGNā:

cp_dustbowl, pl_goldrush, pl_badwater, plr_pipeline, koth_sawmill (ir iespēja protams katru karti arī nokomentēt aptuveni tā kā zemāk parādīts ir)

Kartes, kuras negribu redzēt GIGNā:

cp_junction_final, jo esmu bots un nemāku viņu spēlēt

pl_hoodoo_final, jo man nepatīk otrais spots, kur mūžīgi ir gaļa

Link to comment
Share on other sites

Gribu piekrist rusty par tc_hydro un lil_nigga* par cp_steel. Šīs divas mapes visai stulbas. It sevišķi cp_steel. Nemāku pateikt, bet kā CP mape viņa ir galīgā dirsā :D

Savu kārt tc_hydro ir kaut kāda... Nezinu pat kā lai pasaka. Vnk stulba. Da labi - esmu bots tajā kartē :D

Pret jaunajām mapēm man nav iebildumu. Jāpamēģina jau ir. Pēc tam, ja nepatiks, tad varbūt metīs ārā.

EDIT: Tikko paskatījos un sapratu, kura ir tā cp_juction_final. Garām. Stulba mape :D

Un vēl izdomāju, ka pl_hoodoo_final man arī nepārāk.

Edited by jaaniskal
Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu par ko tā visi uzcepušies par 2fort. Man šī mape ļoti patīk un es vēlos lai būtu par 100%!

cp_gravelpit - GRIBU.

cp_dustbowl - GRIBU.

cp_granary - GRIBU.

cp_well - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

ctf_2fort - GRIBU.

tc_hydro - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

ctf_well - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

cp_badlands - GRIBU.

pl_goldrush - GRIBU.

cp_fastlane - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

ctf_turbine - GRIBU.

pl_badwater - GRIBU.

cp_steel - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

cp_egypt_final - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

cp_junction_final - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

plr_pipeline - GRIBU.

pl_hoodoo_final - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

koth_sawmill - GRIBU.

koth_nucleus - GRIBU.

koth_viaduct - GRIBU.

ctf_sawmill - GRIBU.

cp_yukon_final - NAHUJ(vāciet ārā)!!!

Tādas ir manas domas :(

Link to comment
Share on other sites

Par:cp_gravelpit

cp_dustbowl

cp_granary

plr_pipeline

koth_sawmill

koth_nucleus

koth_viaduct

ctf_sawmill

cp_yukon_final

pl_badwater

cp_well

cp_badlands

Pret:tc_hydro

cp_junction_final

pl_hoodoo_final

ctf_well

Neitrāls:cp_egypt_final

ctf_2fort

pl_goldrush

cp_fastlane

ctf_turbine

cp_steel

P.S. domāju, ka šādu info apkopot būs diezgan sarežģīti, tad vajadzētu drīzāk kādu pollu uztaisīt, bet jāpiedomā, lai var izšķirt, kuras jāliek, kuras ne.

Link to comment
Share on other sites

cp_gravelpit = Atstāt, jo vienīgā tada tipa karte, kur forši ar skautu spēlēt un uzvarēt var, kaut vai komanda sūkā, ja komandā ir mediķis.

cp_dustbowl = Po defu, pievilna tautu.

cp_granary = Likt tikai tad, kad ir tauta, jo karte ir laba, bet noobiem nepatīk, jo bieži mirst un tālu jaskrien.

cp_well = Tas pats, kas ar granary, bet jaliek tikai tad, kad ir full/ savadāk, ja ir 5x5, tad visu izsaka skillots skauts.

ctf_2fort = Snaiperu mape, vienīga laikam, tapēc japaliek.

tc_hydro = No comments, vnk riebjas.

ctf_well = Tas pats, kas ar well/granary.

cp_badlands = Ļoti laba mape, bet daudziem besī. Var iztrakoties ar rocket/sticky jumpiem.

pl_goldrush = Po defu, pievilina tautu.

cp_fastlane = Nepatīk, jo ja ieņem videjo punktu, atspēlēties ir ļoti grūti.

ctf_turbine = Ļoti labi pievilina tautu un huntsmanu sapņu karte, bet ja ieņem centru, spēlēt ir apgrūtinoši.

pl_badwater = Po defu, pievilina tautu un ar jebkuru klasi prieks spēlēt.

cp_steel = Grūta karte, ja komanda sūkā.

cp_egypt_final = Ļoti reti tiek līdz 3daļai, jo otrā daļu ir pagrūti ieņemt un cik ir noverots, simpātijas, jo ka blue otrajā daļā jaskrien šausmīgi ilgi augšā.

cp_junction_final = Maza depresīva karte, pyro paradīze, nevar izardīties ar jumpiem un nav kur manevrēt - pēdejo punktu nereāli ieņemt, ja ir vissmaz 3 sentry un spy check.

plr_pipeline = Interesanta tikai pirmā un otrā daļa, trešā vnk BS.

pl_hoodoo_final = Nepatīk pirmā daļa un otrā, tapēc sūkā.

koth_sawmill = Nav spēlēts

koth_nucleus = Nav spēlēts

koth_viaduct = Nav spēlēts

ctf_sawmill = Nav spēlēts

cp_yukon_final = Nav spēlēts

Link to comment
Share on other sites

cp_gravelpit - Var atstāt, bet kad paliek maz cilvēku, tad gan ir tā sūdīgi

cp_dustbowl - default

cp_granary - Viena no labākajām cp kartēm. Esmu par atstāšanu

cp_well - Manuprāt, pretīga karte, esmu pret

ctf_2fort - pret

tc_hydro - diezgan patizla karte, žēl, ka nav vēl kāda tc_, pret

ctf_well - vēljoprojām pretīgi. Pret

cp_badlands - Nav jau pub karte, bet var atstāt

pl_goldrush - pl_ ftw, atstāt :D

cp_fastlane - nez, man viņa ne pārāk, neitrāls

ctf_turbine - atstāt, gaļa ownz :D

pl_badwater - pl_!!! Pēdējā punktā gaļa! Atstāt

cp_steel - neitrāls

cp_egypt_final - sūds kaut kāds

cp_junction_final - gaļāāā, GAĻĀĀĀ!!! Atstāt

plr_pipeline - nu nav jau tas labākais, kas var būt, bet palikt var.

pl_hoodoo_final - diezgan liels šits

koth_sawmill - neesmu spēlējis

koth_nucleus - neesmu spēlējis

koth_viaduct - neesmu spēlējis

ctf_sawmill - neesmu spēlējis

cp_yukon_final - neesmu spēlējis

Īstenībā tas mapcycle, kas ir pašlaik, ir diezgan normāls.

Link to comment
Share on other sites

cp_gravelpit - Vnk iesparda spy, sniper, scout paradize

cp_dustbowl - defulta ar jebkuru klasi intresanti spelet.

cp_granary - intresanta ja ir vismax 9x9

cp_well - vnk bet man nepatiik

ctf_2fort - Ja ir engy, sniper class lipit ( ne vairaak par 2 ) tad normala

tc_hydro - No teamwork no party

ctf_well - ar nepatiik

cp_badlands - RoX vnk reaala mape

pl_goldrush - palibom ari kruta

cp_fastlane - Si sen nau speeleeta bet man reaali patika

ctf_turbine - Milaka ctf mape vai vnk milaka mape

pl_badwater - ari vnk iesparda intresanti ar jebkuru klasi

cp_steel - No teamwork no party

cp_egypt_final - palibom besiga

cp_junction_final prieks cw reaala bet pubiem nee

plr_pipeline - neesu spelejis

pl_hoodoo_final - vnk nepatik

koth_sawmill - forsa ja maz tautas

koth_nucleus - man vnk besi. ka arena laba bet king nee.

koth_viaduct - Realaakaa king mape ja nau 16 vs 16

ctf_sawmill - maz speeleeta bet forsa. demoman, solly, scout paradize

cp_yukon_final - neesmu spelejis

Link to comment
Share on other sites

Par:

cp_gravelpit

cp_dustbowl

cp_granary

ctf_2fort

tc_hydro

ctf_well

cp_badlands

pl_goldrush

cp_fastlane

pl_badwater

cp_steel

plr_pipeline

pl_hoodoo_final

koth_sawmill

koth_nucleus

koth_viaduct

ctf_sawmill

cp_yukon_final

Pret:

ctf_turbine

cp_egypt_final

cp_junction_final

Vienalga:

cp_well

Link to comment
Share on other sites

cp_gravelpit :thumbsup:

cp_dustbowl :thumbsup:

cp_granary :thumbsup:

cp_well :thumbsup:

ctf_2fort :thumbsdown:

tc_hydro :thumbsdown:

ctf_well :thumbsdown:

cp_badlands :thumbsup:

pl_goldrush :thumbsup:

cp_fastlane :thumbsdown:

ctf_turbine :thumbsup:

pl_badwater :thumbsup:

cp_steel :thumbsdown:

cp_egypt_final :thumbsdown:

cp_junction_final :thumbsdown:

plr_pipeline :thumbsup:

pl_hoodoo_final :thumbsdown:

koth_sawmill

koth_nucleus

koth_viaduct

ctf_sawmill

cp_yukon_final

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

apkopojot rezultātus, no mapsaikla izņemtas ārā ctf_2fort un ctf_well un pieliktas klāt koth kartes... pašlaik mapsaikls izskatās šādi:

pl_badwater

cp_dustbowl

cp_gravelpit

pl_goldrush

cp_badlands

cp_granary

koth_viaduct

koth_sawmill

ctf_sawmill

plr_pipeline

ctf_turbine

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...