Jump to content
GIGN Forum

Iphone 4 Garantijas Servisa Stāsts


worm
 Share

Recommended Posts

Vertu? 0_o bet ar to jau pat ušakova sievu varēs izdrāzt...

Negribas sagraut tavas ilūzijas, taču telefons gluži drāšanai nav domāts... :ermm: Pagājuši jau tie laiki, kad TSI dūdas varēja ar telefoniem ķert, tagad vajag pacansko autiņu (čornijs būmers bļa), pacansko laptopu (mazu un spīdīgu bļin) un čotkākās dolča pagana saulenes. Un TSI vairs nav krutākās dūdas, nu ir uz BKI jādodas. Protams, par laķenēm un afigennāko kakla rotu neaizmirstam.

P.S.

Neesmu aifona fans, savā ziņā riebjas ābols un tā produkcija, taču kāda velna pēc Chiky tev ir jāmāca citus dzīvot? Bļa, ja grib pirkt to aifonu, lai pērk un zadroto laimīgi, kāda tev tur razņica?

Edited by bReeTz
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Katram pārdotam telefonam ir kaut kāds unikāls pārdošanas identifikators. Kad tu maini telefonu, tad vēsture par tevi saglabājas un var redzēt, kas ar telefonu ir darīts. Tas attiecas arī uz maiņas telefonu - konkrētais aparāts tiek piesaistīts pirkuma identifikatoram. Bet kamēr maiņa nav apstiprināta (kamēr servisa darbinieks nav noslēdzis ticketu/lietu), tikmēr telefons nav piereģistrēts tavam pirkumam un viņš pēc defaulta tiek bloķēts pie tīkla, ņemot pa pamatu valsti, uz kuru telefons ir nosūtīts.

Link to comment
Share on other sites

daudzi jau dzen te spamu, protams forši ka vis beidzās labi ar telefonu, brinos īstenibā, likās ka šajā bananu republikā servisiem ir dziļi uzdirst uz garantijam.. vismaz par canon zinu ka šiem ir pilnigi po par garantijam un brāķes ara pilnigi visu

Link to comment
Share on other sites

ES robežās tagad ir mazliet pamainīta likumdošana un vairs nevar tik viegli pasūtīt klientu trīs mājas tālāk, ja esi griezies pie autorizēta dīlera vai servisa sniedzēja. Teorētiski arī LMT vajadzētu veikt aparāta nomaiņu, tikai vajag atrast pareizos cilvēkus un pareizos vārdus.

Link to comment
Share on other sites

Kārtējais offtopiks. Nesen (pagājušajā nedēļā) saskāros ar jauko LMT servisu. Aiznesu savu nokiu 6700 uz garantiju, jo bija atlūzusi aizmugurē antena (korpusa defekts). Telefonam nebija neviens skrambas, kas norādītu uz to, ka viņš ir kkur kritis utt. (nebija jau arī). Beigās pateica, ka tā ir manis paša vaina un atdeva atpakaļ beigtu telefonu - tb, viņam nav zonas. Lieki piebilst, ka telefons man bija tikai 2ned.

Link to comment
Share on other sites

Starpcitu, varu apstiprināt, ka šim modelim ir izteiktāks zonas zudums, ja viņu paņem "nepareizā veidā" rokā, nekā iepriekšējam (zona nokrīt no 4 strīpiņām uz 1 strīpiņu). Tiesa gan, tas visvairāk jūtams tad, ja ir 3G pārklājums. Parastā EDGE/GPRS pārklājumā es nevaru dabūt zonas zudumu... Reāli, ja arī 3G pārklājumā pazūd zona, tad telefons pārlec atpakaļ uz EDGE un šādi zona ir līdz galam pat turot aparātu "death grip" variantā...

Link to comment
Share on other sites

Kad biju Amerikā šovasar, tad vai nu priecīgs biju par turienes klientu aizsardzības programmu. JEBKURU preci kura nebija lietota, vai lietota tā, ka to nevar pamanīt un etiķetes ir vietā var apmainīt pret citu vai saņemt atpakaļ naudu 30 dienu laikā. Vajadzēja tantes sīko vadāt, tad nopirkām bērnu sēdeklīti, pēc 27 dienām patīrījām un nodevām. Aizbraucām uz citu veikalu un paņēmām jaunu, kuru arī nodevām pēc ~25 dienām... :D ietaupījām 200 baksus uz sēdēkļiti kurš bija vajadzīgs tikai divus mēnešus...

Link to comment
Share on other sites

Latvija strāda tāda sistēma tikai pēc latvijas cilvektiesibam par pirkumiem, patērētājam ir iespēja atgriezt preci atpakal 14 dienu laiku.. Un saņemt naudu atpakal...

Bet tur ir jaskatas apakšpunkti

Link to comment
Share on other sites

kRY nepiesienies, nu ir ta kad uz garantijas taloniem kad perk preci ir rakstits par 14 dienu atdosanu. un vel ieniedza skolas visadas tiesibas kas mums pienakas un tur bija minets sitas shits. Par to kad jebkuru preci var atgriezt 14dienu laika, ja tiek izniekt garantijas talons un bla bla bla:D

14 dienas ir distances līguma gadījumā.

Link to comment
Share on other sites

patērētajtiesību aizsardzibas likums :)

28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece

(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

1) attiecīgi samazina preces cenu;

2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;

3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

(2) Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku.

(3) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājas vēlāk nekā sešus mēnešus pēc preces pārdošanas, patērētājs ir tiesīgs:

1) vispirms pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu, vai apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem (izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams);

2) gadījumā, kad ražotājs vai pārdevējs nevar apmainīt preci vai saprātīgā termiņā novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem, neradot neērtības patērētājam, ? pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu proporcionāli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē konstatētajam preces nolietojumam.

(4) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas izmantot preci, patērētājs nevar prasīt, lai ražotājs vai pārdevējs atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Preces neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē konstatēts, ka preces neatbilstība nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā.

(5) Ja preces nepareiza vai nekvalitatīva uzstādīšana ir kļuvusi par iemeslu preces neatbilstībai līguma noteikumiem, bet preci uzstādījis pārdevējs vai trešā persona saskaņā ar līgumu, kas noslēgts ar pārdevēju, kā arī ja preci uzstādījis patērētājs saskaņā ar nepareizu (neprecīzu) vai valsts valodā netulkotu lietošanas pamācību, tad prece ir uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem un patērētājs ir tiesīgs pieprasīt no pārdevēja šajā pantā paredzēto prasību izpildi.

(6) Šā panta pirmajā daļā minēto tiesību izmantošana neizslēdz patērētāja tiesības pieprasīt zaudējuma atlīdzību vai līgumsoda samaksu.

(7) Līguma noteikumiem neatbilstošas lielgabarīta preces un par 10 kilogramiem smagākas preces ekspertīzes veikšanai, nocenošanai, trūkumu novēršanai, apmaiņai vai līguma atcelšanai nogādā ražotājs vai pārdevējs uz sava rēķina. Ja ražotājs vai pārdevējs atsakās nogādāt preci, patērētājs ir tiesīgs nogādāt preci pats vai ar trešās personas palīdzību, bet uz ražotāja vai pārdevēja rēķina.

(8) Ja preci nogādā patērētājs, ražotājam vai pārdevējam triju dienu laikā pēc izdevumus apstiprinoša dokumenta saņemšanas jāatlīdzina izdevumi, kas patērētājam radušies sakarā ar preces nogādāšanu.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...