Jump to content
GIGN Forum

E-talons & Dusmīgās Kontroles Tantes


eziic
 Share

Recommended Posts

http://smurl.lv/vubf Pidarasu uzņēmums, bļad!

kāds sviests, vidēji 3 braucieni dienā, ko var dirst, tik vien, lai aizbrauktu uz pieRīgu jābrauc ar 2 transportiem turp un diviem atpakaļ, da pašļi viņi, tanī brīdī, kad tas stāsies spēkā(nav taču vel?) pavisam droši varu apgalvot, ka pat ar džipu braukt būs lētāk uz Rīgu :superlol: priduraku kantoris.

Link to comment
Share on other sites

Starp citu aizmirsu piebilst par to bloķēšanu. Kontroles darbība, cik esmu novērojis, iedalās 3 veidos. 1. dirslīdis - ielien pa aizmugurējām durvīm 1 mudaks, un pamazām, vairāku pieturu garumā, iet uz autobusa priekšgalu, pārbaudot biļetes. 2. ir defaultā brigada (2 tantes(pa seju tantēm nesitīsi), 1 zolīdais (sarunu veicējs) un pēdējais, bet ne mazāk svarīgais cietumnieks (brigadas kriša)). 3. ir reidi ar zizli, kad transports tiek apturēts īsi pirms pieturas.

Dirslīdis nekad nebloķē. Brigada mēdz bloķēt bieži. Savukārt harija potera reids (tas ar zizli) bloķē vienmēr. Nebloķē viņi paši, bet gan šoferis pirms apstāšanās.

Link to comment
Share on other sites

Nu, caur centru braucot no bloķēšanas nekādas jēgas nav, jo starp pieturām augstākais ir 1-2 minūtes brauciena... Pašam ir bijuši pāris gadījumi ar kontroli - pārsvarā 99% kontrolieri ir tik debīli, ka ātra manu tiesību un viņu pienākumu noskaitīšana liek šiem viegli nosarkt un meklēt nākamo upuri. Bet vissmieklīgākais moments bija, kad apturēja ar zizli 40to autobusu agri no rīta, protams, pa aizmugurējām durvīm srazu izleca arā 2 zaķi- viena dūda uz gadiem 30 un jauns, plecīgs čalis... Protams, kontroles memļaki divatā metās pakaļ dūdai, kamēr čalis mierīgi, nesteidzīgi aizgāja..

Link to comment
Share on other sites

Varētu šo, lūdzu, sīkāk? Vienu es no Šarija it kā sapratu - ja policistu onkuļi grib rakstīt protokolu un to dara ĀRPUS transporta, viņus var sūtīt uz mežu pēc sēnēm, jo viņiem nav nekādu tiesību to darīt, bet par pārējiem brīnumiem tumša bilde.

Šodien kā reiz braucu no rīta uz Trulību, centrā iekāpj opis&ome un sāk pārbaudīt biļetes. Pie durvīm kādu brīdi jau stāvēja tīri simpātiska blondīne uz gadiem 20, ome pieiet pie viņas, prasa biļeti - nav. Kā nav? Nav naudas. Vispār, ne cik. Ne sodam, ne biļetei. Ome kaut ko viņai paskaloja un nākamajā pieturā meičuks mierīgi izrāpās ārā. Iekšēji pasmējos, ka ar tik elementāru stāstu var tikt cauri sveikā. Dīvaini. :)

Link to comment
Share on other sites

Otrā pusē vanteniekam(ķīpsalā) gandrīz katru dienu stāvēja "Harija Potera reids" :D bet tagad viņiem šī izprieca nogriezta, jo tur milzīga kupena priekšā. :)

Link to comment
Share on other sites

1. Rīgas Satiksmes darbiniekiem ārpus sabiedriskā transporta NAV nekādu tiesību aizturēt, kavēt vai jebkādā citā veidā traucēt citus indivīdus. Principā tiklīdz sabiedriskais transports ir atstāts, var mierīgi čāpot mājās un nelikties ne zinis par RS darbiniekiem (šitamo ir visvieglāk izmantot, tiesa, maza auguma vīriešiem vai sievietēm šāda pieeja varētu nederēt)

2. Rīgas Satiksmes darbiniekiem NAV tiesību pieprasīt uzrādīt personu apliecinošus dokumentus (principā tas nozīmē to, ka var piekrist soda kvīts izrakstīšanai uz vārda Baigais Pipļuks, un viņiem NAV tiesību pieprasīt dokumentus, lai to pārbaudītu).

3. Smieklīgākā lieta- ja ir nopirkta biļete pie vadītāja un kontrolieris to pārbauda un ieplēš (kā jau parasti), var konkrēti draudēt ar tiesas darbiem, jo principā tā ir sveša īpašuma tīša bojāšana.

4. Vienmēr var atsaukties uz to, ka etalons nedarbojas kā vajag/reģistrācijas aparāts nedarbojas kā vajag.. Līdzīga situācija kā ar ceļu policistiem un radariem, tikai neesmu saticis vēl nevienu kontrolieri, kas spētu tiešām uz vietas pierādīt aparatūras/etalonu darbības "pareizību".

Ārpus tiesību un juridisko nepilnību sfēras, vislabāk darbojas stratēģija- "Do you speak english? Can you explain, how to deal with this strange e-card?" Esmu izmantojis itamo paņēmienu reizes 5'as, tikai 1 reizi čalis mēģināja man kaut ko paskaidrot, bet viss, kas viņam sanāca bija "You.. money... bus". Protams, kārtīga tiriāde angliski pretī un čalis apklusa... Karoče, 5x izmantoju taktiku "Esmu brits un man ir poh**" un visas 5x tiku sveikā cauri.

:D

nu, tagad jau ir obligāti šiem jānēsā forma + doķiem jābūt redzamiem.

Link to comment
Share on other sites

Šodien novēroju interesantu kontroliera taktiku. Iekāpj trolejbusā un nedara neko. Palikuši 20 metri līdz nākamajai pieturai, šis sāk prasīt biļetes. Man etalons ir iepakots makā un vēl tādā tipo necaurspīdīgā kartiņu sūdā, jo tie etaloni ir mežonīgi trausli. 2 jau man ir nobeigušies. Brīnums, ka neprasīja pilnībā vilkt ārā, jo tad viņam būtu jākāpj ar mani ārā pieturā :D

Link to comment
Share on other sites

Starp citu bieži vien šamējos izdirsinu ar to, ka viņi ir pieraduši, ka cilvēki viņiem "aizdod" makus. Brīdī kad tas maita ir padomājis, ka es viņam maku došu rokās (iekšā tak e-talons, lol !), es prasu, vai viņš taisās mani apzagt. Bet nu tas protams ir tikai reizēs kad "maksāju" par braucienu. Kā jau iepriekš minēju braukāju pa zaķi kur vien uziet, bet maršrutā līdz mājām ir mēneša biļete.

Starp citu nenormāli kaitina tas, ka man viņiem ir jāsastāda statistika, kaut arī kartiņa man ir cauram mēnesim. Teorētiski viņiem nav tiesības ievākt par mani datus kad, cikos un kur es braucu. Ja nu mana sieva strādā Rīgas satiksmē, un zin, ka mana bijusī dzīvo netālu no tādas un tādas ielas - viņai brīvi ir pieejama informācija kurp es dodos piektdienu vakaros ? Nē, man nav sievas, tas tik tā piemēram.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...