Jump to content
GIGN Forum

Lagi Serverī, Milzīgs Fps Drops, Nereāla Spēlēšana


DominiX
 Share

Recommended Posts

Sākšu ar to, ka atcerējos par tādu GIGNu, kad KSO bija pilns un pēc kārtējā apdeita slots bija nokrešojies, tāpēc ielīdu, paspēlēju, iepatikās un vēl turpinu spēlēt, BET ko es pamanu... Tikko spēlētāju skaits pārsniedz noteiktu skaitu, kas parasti ir virs 24 ( tb 12x12 ), tad spēle serverī paliek vienkārši par skraidīšanu kadros. Parasti no rītiem un dažreiz pēcpusdienās ienākot un spēlējot 8v8 ir ļoti, ļoti skaists, stabils fps 90-120, bet kā jau augstāk minēts spēlētāji sarodās, tad fps nokrīt līdz pat 10. Arī pings vērojami palielinās. Ja tas normālos apstākļos ir 20-25, tad pēcāk tas pārtop par 35-40 un dažkārt pat augstāk. Tas ir 100x pārbaudīts, cik esmu dzirdējis ingame voice čatā neesmu vienīgais un nu jau vēlētos pamudināt administrāciju nolūkoties uz šo, manuprāt, svarīgo problēmu nopietnāk un pieņemt mērus vai vismaz pārliecināties, ka tā tiešām ir...

Link to comment
Share on other sites

Topiks tika veidots ar domu dzirdēt administrācijas viedokli, vai arī varētu nepaskopoties un ieteikt kādu risinājumu vai kompromisu, ko administrācija varētu ņemt vērā. Posti aka "jā, man arī besī lagi" manuprāt ir vienkārši iediršanas pēc.

Link to comment
Share on other sites

Es varu spēlēt kaut vai ar pingu 100 un man ir pohuj... manuprāt šitā jau ir diršanās par konkrētiem sīkumiem, jo vot redziet tas cipars neatbilst TAVIEM kritērijiem... reāli in-game nekad nēesmu jutis nekādu atšķirību, ja neskaita, ka reizēm vienkārši uz sekundi mēdz ielagot kaut kas (tā gan visticamāk ir tīkla vaina, ko jau ir daži reportējuši un es šo problēmu risinu).

Diemžēl man nav tik daudz līdzekļu, lai varētu vienam game serverim veltīt veselu fizisku serveri, jo tas (ka uz vienas kastes tiek laisti daudzi gameserveri) arī visticamāk ir galvenais iemesls, kāpēc pings palielinās pie liela skaita spēlētāju. Protams, tu vai ziedot kārtīgu žūksni naudas un es iepirkšu jaunu hardwari speciāli priekš TF2 :) ... Ir jāņem vērā arī faktors, ka ar katru jaunu valves patchu, kur viņi pievieno jaunas fīčas, serveris ar vien vairāk rij CPU un, ja sākotnēji, kad parādījās tf2, serveris ēda ap ~30-40% no viena kodola pie pilna servera, tad tagad tiek ēsts ap 70-80% cpu no viena kodola. Neizbēgams ir arī fakts, ka ātrāk vai vēlāk nāksies iegādāties citu - jaudīgāku serveri, jo jebkurš softs paliek ar katru dienu prasīgāks pret hardwari... bet tas nenotiks tuvākajā laikā.

Īss kopsavilkums visam teiktajam: nekas nemainīsies (ja vien neuzradīsies bagāts sponsors)!

p.s.

Slotu skaits arī nemainīsies, jo es negribu padarīt šo spēli par kārtējo CS-veida serveri, kur savācās PROOOO čaļi un tad viens otru nodirš par wallhackiem un vēl sazin visādu šņagu. Es šo spēli uztveru kā izklaidi vakaros, dzerot kārtējo pudeli senču alu, nevis kaut ko nenormāli nopietnu, kur jāpievērš uzmanība pingam, fps, ekrāna rezolūcijai, peles sensitivity, kāju nagu garumam, lūpu miklumam, acu sarkanumam, etc...

Link to comment
Share on other sites

ew. davai pārmaiņas pēc jūs apgreidojat savus datorus nevis tik sūdzaties pa gign.

es spēlēju bez lagiem ar max settingiem (x16 antialiasing utt) un nav lagu. tikai ļoti, ļoti reti gadijumi, ka ir kā saka, ka tīkls pakaras uz 1 sec vai kas tamlīdzīgs, bet tas arī viss. mby tomēr vajadzētu pastīties uz saviem datoriem pirms noliekat gign serverus.

tākā vien grabinat un apgreidojat savu lūzni.

Link to comment
Share on other sites

Neko jau daudz nezinu bet nu sheit

The Source netgraph now includes "lerp" indicator which shows the actual interpolation amount (usually 100 msec unless the server or user is forcing non-default settings). The indicator will turn yellow if the server's framerate (actual framerate on the remote machine) drops below this interval. This can be used to figure out why all of the objects in the world are no longer moving smoothly. In addition, the indicator will turn orange if the user or server has tuned the ConVars such that the interpolation amount is less than 2 / updaterate. This indicates that if there is any packet loss (or possibly choke if the choke is occurring for long periods of time due to large packets being sent over a low bandwidth rate setting) that the player will likely see sluggishness in the game.

Rakstiits ka kkaadi suudi no servera puses(?) ir ja lerp paliek dzeltens un gignaa tas biezhi gadaas.

Link to comment
Share on other sites

es spēlēju bez lagiem ar max settingiem (x16 antialiasing utt) un nav lagu. tikai ļoti, ļoti reti gadijumi, ka ir kā saka, ka tīkls pakaras uz 1 sec vai kas tamlīdzīgs, bet tas arī viss. mby tomēr vajadzētu pastīties uz saviem datoriem pirms noliekat gign serverus.

tākā vien grabinat un apgreidojat savu lūzni.

lol :slap: Neviens jau nenoliek GIGN serveri, bet grib rast risinājumu. Man šādas problēmas rodas, kad pie kāda kontrolpunkta notiek baigā gaļa, bet tā jau ir pc vaina un ar to samierinos.

Link to comment
Share on other sites

Nav tā, ka viss būtu baigi forši. Šad un tad gadās, ka serveris sāk brutāli lagot, ar fps un pingu problēmas man nav bijušas, bet ir brīži, kad viss sāk raustīties, un, kā jau kāds teica, tas tā nav vienam cilvēkam serverī. Bumbiņas lido sekundi pēc izšaušanas, skaņas lago etc huiņa. Citur spēlējot man tā nav. hz kas pa vainu, man nav tas krutais netgraphs, kas aizņem pusekrānu.

Edited by icecube
Link to comment
Share on other sites

eu, varbūt izlasat manu postu?

1. Zems fps ir saistībā ar to, ka tf2 process rij gandrīz maksimumu no viena kodola. Sadalīt uz vairākiem kodoliem šo darbību nevar. Var tikai samazināt slotu skaitu, kas nenotiks

2. Ieķeršanās lagi ir saistīti ar tīklu un es šo problēmu mēģinu risināt

3. FPS krišana klienta pusē pie milzīgas gaļas ir saistīts ar videokartes nespēju renderēt attiecīgo bildi pietiekami ātri

Link to comment
Share on other sites

Man arī pubā patīk paskraidīt, pajokoties, parunāties, paākstīties, bet citreiz tas vienkārši ir neiespējami, jo pat balss raustās. Ok - tikām skaidrībā ar iemesliem. Miljonu ziedošana ir viens no iespējamiem risinājumiem, bet kā būtu ar kādu kompromisu? Es iesākšu:

Cik esmu redzējis GIGN tur samērā kuplu skaitu CW serveru, kas lielākoties tomēr paliek tukši. Teikšu godīgi - ar šādu performanci es labāk pameklēju ienaidniekus ar viņu serveri. Kā būtu, ja to CW serveru skaitu samazinātu līdz iespēju robežām un lai neviens netiktu apdalīts UN ja tas dod vēlamo rezultātu - padomāt pie šādas kārtības piekopšanas, BET ja tas vēlamo efektu nedod, tad likt serverus atpakaļ?

Tikai mans necili izvirzītais kompromiss.

P.S. Kārtējo reizi parādat, ka jūsuprāt Quad Core mošnijs INTELS un dubultā videne par vairākām štukām spēli TFā padara miljons reižu labāku. TF2 nemaz neatbalsta 4 kodolus un samērā optimāla videne ir 9x series no Nvidia ( personīgi man - 9600 GT ) un visur citur, normālos apstākļos, FPS nenokrītas zemāk par 60

Edited by DominiX
Link to comment
Share on other sites

Diemžēl man nav tik daudz līdzekļu, lai varētu vienam game serverim veltīt veselu fizisku serveri, jo tas (ka uz vienas kastes tiek laisti daudzi gameserveri) arī visticamāk ir galvenais iemesls, kāpēc pings palielinās pie liela skaita spēlētāju. Protams, tu vai ziedot kārtīgu žūksni naudas un es iepirkšu jaunu hardwari speciāli priekš TF2 :) ... Ir jāņem vērā arī faktors, ka ar katru jaunu valves patchu, kur viņi pievieno jaunas fīčas, serveris ar vien vairāk rij CPU un, ja sākotnēji, kad parādījās tf2, serveris ēda ap ~30-40% no viena kodola pie pilna servera, tad tagad tiek ēsts ap 70-80% cpu no viena kodola. Neizbēgams ir arī fakts, ka ātrāk vai vēlāk nāksies iegādāties citu - jaudīgāku serveri, jo jebkurš softs paliek ar katru dienu prasīgāks pret hardwari... bet tas nenotiks tuvākajā laikā.

Īss kopsavilkums visam teiktajam: nekas nemainīsies (ja vien neuzradīsies bagāts sponsors)!

p.s.

Slotu skaits arī nemainīsies, jo es negribu padarīt šo spēli par kārtējo CS-veida serveri, kur savācās PROOOO čaļi un tad viens otru nodirš par wallhackiem un vēl sazin visādu šņagu. Es šo spēli uztveru kā izklaidi vakaros, dzerot kārtējo pudeli senču alu, nevis kaut ko nenormāli nopietnu, kur jāpievērš uzmanība pingam, fps, ekrāna rezolūcijai, peles sensitivity, kāju nagu garumam, lūpu miklumam, acu sarkanumam, etc...

+1

Ko jūs tur ņaudat , ka lago . TF2 nav cs , kur ir vajadzigs stabils fps un pings. TF2 nav jaaimo , vispar TF2 spelejot ir jaizprot tikai spele , baigam aimam tur nevajag but , tapec ari vienalga vai biski lago.

Link to comment
Share on other sites

nav gan vienalga vai bišķi lago.

man gan te pēdējā laikā internets sūkā, bet uz gigna tie lagi tāpat dažreiz ir vienkārši ūberkaitinoši.

agrāk tie lagi bija reizi 10min, tad bija pofig, tagad momenti, kad es šauju ar heviju pa džeku un viņš pēc brīža pārteleportējas 1m tālāk ir aizvien biežāk.

Link to comment
Share on other sites

Ja tas būtu biški, un es esmu pārliecināts, ka biški ielago itin visur, tad problēmu nebūtu, bet mēdz ielagot samērā ( kā teica augstāk ) brutāli un tad vairs prieka nav, ja cilvēks pēc 2 sekundēm parādās bez maz vai tev aiz muguras vienkārši aizlagojot, arī šaudīšanās nav jautra, ja uzspiežot mouse1 šāviens notiek ar samērā lielu pauzi. Es neīdu un nečīkstu. Vienkārši gribēju dzirdēt administrācijas domas par šo, varbūt kādu ieteikumu sakarā ar šo problēmu no spēlētāju puses. Ja šo tēmu turpinās dzīt šādā tempā, tad aizies līdz 4 lapām, kur viena vienīga diršana būs pirmajā plānā.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...