Jump to content
GIGN Forum

Kā Būtu Uz Main Noņemt Kritus?


bullet
 Share

Recommended Posts

būtu sūdīgi. kriti ir svarīga spēles daļa, kuru izstrādātāji ir speciāli iestrādājuši, lai padarītu spēles procesu interesantāku. bez kritiem, tas vairs nebūs Team Fortress 2.

Tas būtu tas pats, kas izņemt no spēles kādu no klasēm. (vispār, ja izņemtu spiegus un skautus, būtu tīri ok!)

Link to comment
Share on other sites

Tas būtu tas pats, kas izņemt no spēles kādu no klasēm. (vispār, ja izņemtu spiegus un skautus, būtu tīri ok!)

Neesi noobs.

Vispār, būtu lieliski ja meele ieročiem atstātu kritu iespēju, bet šaujamajiem gan novāktu.

Link to comment
Share on other sites

Īsti nesaprotu. Tak daudziem ieročiem ir krit iespējas, kaut vai tam pašam spiegam. Sanāk, ka viņš nevar uztaisīt backstabu ar vienu reizi? Vai snaiperis ar huntsmanu nevarēs ar vienu bultu ielikt galvā? Kaut vai tas pats jarate... Nebūs mini-criti.

Link to comment
Share on other sites

arenā 100 punkti vajag izrubīt random critus. no discussion about that

pubā, kā redzams, arī atbalsta random kritu noņemšanu, tikai lielākajiem nūbiem (lielisks piemērs šajā topikā - samurajs) tas varētu nepatikt, jo tā viņi bieži var novākt vairāk kā tikai vienu cilvēku.

tiem, kas nesaprot, kas ir nocrit - tas ir random critu noņemšana, visi tie, kas spēlē ir NORMĀLI paredzēti (headšoti ar snaiepereni, hunstman, ambasadoru, minikriti no jarate, backstabi, kā arī parastie kriti no kritzkriega) paliek kur bijuši, tiek novākti tikai randomie.

randomo kritu novākšana būtu arī viens solis tuvāk skillotākam serverim, jo nevienam skillotam tf2 spēlētājam random criti nepatīk (lielisks pierādījums ir tas, ka profesionālajās spēlēs random kriti ir atslēgti).

es ar abām rokām par!

Link to comment
Share on other sites

pubā, kā redzams, arī atbalsta random kritu noņemšanu, tikai lielākajiem nūbiem (lielisks piemērs šajā topikā - samurajs) tas varētu nepatikt, jo tā viņi bieži var novākt vairāk kā tikai vienu cilvēku.

tiem, kas nesaprot, kas ir nocrit - tas ir random critu noņemšana, visi tie, kas spēlē ir NORMĀLI paredzēti (headšoti ar snaiepereni, hunstman, ambasadoru, minikriti no jarate, backstabi, kā arī parastie kriti no kritzkriega) paliek kur bijuši, tiek novākti tikai randomie.

randomo kritu novākšana būtu arī viens solis tuvāk skillotākam serverim, jo nevienam skillotam tf2 spēlētājam random criti nepatīk (lielisks pierādījums ir tas, ka profesionālajās spēlēs random kriti ir atslēgti).

es ar abām rokām par!

Bet bez melee critiem nebuus funs :(

Link to comment
Share on other sites

man jau baigi patīk random kriti... tu ieskrien tunelī un priekšā tev pēkšņi... baaaaaaac... 6 pretinieki... tu izšauj savu pēdējo pirmsnāves raķeti un... par prieku tas ir krits un tev priekšā pašķīst vismaz 4 purni :D jautri!

Link to comment
Share on other sites

es esmu ar visām divām rokām pret kritu noņemšanu. kad tu esi viens pats pret kādiem 4-5 un tev gadās pēdējais stickijs izmests ārā krits un visi nomirst ir ideāla sajūta. bez haļavas, dzīve būtu garlaicīga, tad kādēļ tādu lietu ņemt ārā no spēles? vienmēr ir azarts - eh, nu, ir pakaļā, bet moš tomēr būs viens krits stickijs un mani izglābs.

variet saukt mani par lielāko nūbu, bet man TF2 ir tikai for fun, kā es pieņemu, ka te ir lielākai daļai un bez šī spēles aspekta, kaut kas pazustu no tā.

Link to comment
Share on other sites

jā, tikai cilvēkam tajā 4inieku barā tas funs ir konkrēti sabojāts kad hvzkuro reizi vienīgais iemesls viņa nāvei ir bijis šarīgs krits, tā ka nevarētu teikt, ka random kriti ir baigākais fans.

tādi gadījumi, kad esi 1 vs DAUDZ kā worms un rr aprakstīja sastāda labi ja 1% no visiem kritikal fragiem. Lielākoties ir tā, ka esi 1 vs 1 un novāc pretinieku dēļ šaraina krita, kamēr citkārt būtu līdzīga cīņa, kas ir daudz interesantāk. Vēl labāk, ja teiksim pretinieks tevi tūlīt piebeigs, tu viņam vispār neesi trāpījis un pēkšņi izlido krits un čalis, kas citkārt būtu tevi novācis, mirst nejaušības dēļ (labāks piemērs laikam sanāktu, ja tu būtu tas, kas neizdzīvo). Viss FUN ir diezgan smagi pa gaisu šādās situācijās.

Es nemaz nesākšu runāt par demomanu, kas endžija virzienā uzmet nade/stikiju, kas izrādās ir krits un novāc na šaru inženieri. Arī FUN smagi zūd šādās situācijās.

Kur nu vēl inženieri ar saviem 99% kritiem ar atslēgu, tas vispār ir lol.

Link to comment
Share on other sites

man personīgi tādas problēmas, ka es kādu pārāk vieglu novācu nekad nav satraukušas, tikpat labi tad jau vajadzētu CS piemēram novākt nost šarīgos headšotus, ja nav tīri paņemts uz skillu, tad nav damage izdarīts, būtībā tā ir tā pati lieta - haļava. un ka mani kāds novāktu ar kritu man ar nekad nav sagādājušas nekādas problēmas, moš tādēļ, ka man ar nerviem viss ir kārtībā, nepalaimējās un viss, spēlē tālāk, nākamoreiz tev palaimēsies.

man vienkārši patīk, tas "haļavas" faktors, ka nekad nevar zināt, kā viss beigsies, apziņa, ka nevajag padoties, kaut vai izskatās bezcerīgi. maza deva uncertainty nekad nav skādējusi, tā tik piedod pipariņu.

es, protams, saprotu, ka "skillotie" grib, lai viņi var savu skillu parādīt un lai kāds nūbiņš viņu nenovāc haļavas dēļ, bet šis ir publisks servers, kurā ir pietiekoši daudz tie nūbiņi, kuriem tak ar kādu prieciņu vajag.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...