Jump to content
GIGN Forum

Nakts Riita Spams


Pallma
 Share

Recommended Posts

Es ņemtu tīri patēriņa. par marku skaties nevis marku bet mašīnu konkrētu. Es meklēju arī volvo, apstājos uz audi jo labs bija. Ja A4 tad trīslitrīgs. Remonts visiem vienāds. Nissans vienīgsi ir plastmasas sūds. IMHO

Link to comment
Share on other sites

V70 normāls , dārgas detaļas vienīgi , kalpo labi ,+ bieži plīst bākas sūknis ,un remontēt arī nevienam netīk viņu , Patēriņš uz šoses 5-6l pa pilsētu 7-9l atkarībā no kāju smaguma.Ietilpīgs salons , bagāžnieks milzīgs , Divas smagās mašīnas riepas , bez diskiem , iet kā pa sviestu iekšā. :) Pērc tik.

Edited by VajagUnban
Link to comment
Share on other sites

Es šobrīd arī skatos kaut ko jaunāku nākamvasar paņemt, bet nu ar krietni mazāku budžetu ~3k realistiski skatoties, ~5k optimistiski skatoties.

Xtraili man senčiem ir bijuši divi, 2002g. un 2012g. esmu diezgan daudz ar viņiem pavizinājies, teikšu godīgi 2002g. versija ar spidometru vidū ir mans absolūti favorīts no vāģiem. Liels, ērts, ietilpīgs, vienā vietā aizmugurē minimāla plastmasas grabēšana bija braucot pa zeminieku.

Pa vidu viņi bija paņēmuši vēl CR-V un varbūt vēl kaut ko esmu piemirsis, tad 2012. gada Xtrails gan likās baigā miskaste. Komforts, ērtība tā pati kā 2002g. Xtrailā tikai pie stūres sajūta jau bija kā pie liela izmēra hečbeka nevis džipā. + mazā elektronsikā stūre likās vienkārši kropla. Un salons tieši tik pat kvalitatīvs kā 2002g. mašīnai respektīvi nekādi upgreidi par pavisam citu cenas kategoriju. (izņemot vijabonus - parkošanās kameras etc)

Tagad XC90, volvo jau man liekas visiem nav nekādu baigo problēmu vienīgais, ka salīdzinoši dārgs verķis.

A4 un V70 ir pavisam citi dampji ja jāsalīdzina ar Xtrailu, ja kaut vai runājam par mašīnas augstumu.

Es šobrīd skatos uz ~2007g Avensis un WW B6 pasātu, manuprāt, tie tajā pašā cenu kategorijā ir drusku labāki/lētaki varianti.

Baigi lielais auto spečuks neesmu tikai gribēju pateikt, ka tie ~2002-2004g Xtraili tiešām patīkamas mašīnas, vienīgais gan vismaz mūsējais ārā aukstajā garāžā ziemā pie -25 mocījās ar pielekšanu reizēm, tiesa nemācēšu teikt kāda bija situācija ar svecēm/aķi.

different strokes for different folks

par detaļām runājot - arī ar kājām sanāk dārgi staigāt, ja parēķini cik daudz kurpes vajag. Cenas detaļām mūsdienās atšķiras, bet tā starpība nav tik liela lai izvēlētos mašīnu tikai uz to skatoties.

Link to comment
Share on other sites

Varbuut kads velas iegadaaties ipad pro 128gb, sanjemu uz ziemassvetkie, kaa davanu, es lietojis to 3 reizes, 4 meneshus nav iznjemts no kastes. Par cenu varam vienoties. Labprat iemainit pret kaut kadu LENOVO ThinkPad (vai alternativu) ar normalu OS.

Link to comment
Share on other sites

Vai ta Xtrailam tie modeļi neiet līdz pat kādam tur 2007-08 gadam? Kaut kur paspēju uzķert uz rievas, ka līdz 05 gadam mēdzot būt kaut kādi rūpnīcas defekti, kas pēc tam izlaboti.

Kaut kam jaunākam ar piķi par īsu, labprāt paņemtu kaut ko pa 3k, ja būtu ko izvēlēties...

Vnk man mājai piebraucamais ceļš ir zemes ceļš (~1km), kurā daudz darba jāiegulda, lai visas biežāk ūdeni uzkrājošās vietas salabotu un tāpēc vajag vāģi, ar ko arī ziemā varētu tur izbraukt. Tā kā ir arī liels suns, ko vajag pavadāt līdz nereti, tad vajag arī normālu bagāžnieku, te derētu arī universāļi, bet tie ne vienmēr labi der iepriekšminētajam braukšanas variantam.

Uz darbu sanāks katru dienu 60km x2 rullēt, tamdēļ vajag ko uzticamu un ekonomisku.

Link to comment
Share on other sites

volvo 940 universālis :) varēsi vadāt suni kaķi sievasmati un vel pusi ciema un vēl vieta paliks. detaļas šrotos cik uziet, lētas, mašīna ka konstruktors, tikai atšķirībā no mūsu austrumu kaimiņu konstruktoriem pie mazākā sitiena neizjūk, t.i., tas variants, ka ja iebrauksi kokā, kokam būs sūdīgāk. Jautāsi kāds komforts var būs 90 gadu volvo, kas izskatās kā ar cirvi izcirts? Nu, gaitas ziņā kā S klase vai semaks, protams, ne jaunākie un kas ar pneimu, tikai, protams, atkal nianse - tur nekas nelūzīs lai arī pa kādu ceļu ar viņu gāzīsi. Motors - 2.3 turbo benzīns vai 2.4 tdi. Abi iet lopā, viegli padodas 'tūningam' un visādiem apdeitiem, elementāri kopjami. Protams, meitenes neatskatīsies, toties ja kāda smirdīga žurka ceļu piegriezīs, tu viņam varēsi pārbraukt pāri pats nedaudz saskrāpējot bamperi. Par mīnusiem - centrā nereāli ieparkoties, ja benzīns-turbo-automāts tad patēriņš nereāls, var nedaudz gļukot elektronika - bet, kā jau minēju, autiņš kā konstruktors un nav nekas nereāls. Pašam ir 2.3 turbo sedans kam pa 20 gadiem ir bijis viens īpašnieks, izmantojas pāris reizes mēnesī kā garo braucienu vai rezerves autiņš. Braukātu ikdienā, bet gāzi žēļ likt iekšā un priekš ikdienas ~16l pa pilsētu nedaudz nepaceļami.

Es tev atvičaju, braukāt pa granteni, gāzt pa lauku ceļiem un gāzt garus gabalus+ DAAAHUUUJAA vietas = perfekts variants kas apvieno komfortu, jaudu un ekonomiju (2.4 tdi manuālim pateŗiņs ~8-9 litri pilsētā)

ā vēl kā mīnuss, tos kam ir laba komplektācija parasti ātri izķer. tagad šitie atkal nāk modē un ar bagātīgu salonu iespējams būtu jāpameklē. Nu un pakaļpiedziņa, kas ziemā ir nevaldāma. No savas jau vairāk kā gadu pieredzes ar šo autiņu varu droši teikt ka tas ir kā vecā G-class/Land Rover Defender tikai sedana izpildījumā un ar pakaļpiedziņu.

Edited by rhrds
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...