Oddish Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Paši pamati: [link] Sākums 1 - Valve Hammer Editor Kofigurēšana. [link] Sākums 2 - Kā uztaisīt četras sienas, grīdu, nokrāsot ar tekstūru un ielikt spēlētāja spawna vietu. [link] Sākums 3 - Kā lietot tekstūras. [link] Sākums 4 - Kā ievietot kartē "gaismu" un nokompilēt, lai var ielādēt iekš counter-strike. Advancētākas lietas un efekti: New![link] Kā darboties ar clip & vertex tūļiem(objektu griešana un transformācija). by Pieshels [link] Kā sagatavot karti priekš cs (nevar iepirkties, ierochi mētājas uz zemes, u.c.) [link] Pavisam vienkārša karte ārā, ar debesīm! Kā arī lietus un sniega efekti! [link] Kā uztaisīt ūdeni kurā var peldēt, lavu kurā nomirst un citas lietas par func_water [link] Kā izveidot plīstošus stiklus, kastes u.c. (func_breakable) [link] Kā izveidot kāpnes, žogu kuram var redzēt cauri. Kā izveidot neredzamu sienu kurai nevar iziet cauri, bet var izšaut. [link] Kā uztaisīt kustīgas durvis, parastas, rotējošas, dubultas. [link] Kā uztaisīt auto. Video pamācība. [link] Kā Uztaisīt cs_italy Vistiņu. Video pamācība. [link] Kā uztaisīt kustīgu objektu, ievads func_tracktrain valstībā. Papildus mapping lietas: [link] Kā izveidot .wad tekstūru paku, ko izmantot kartēs. [link] Kā iekompilēt textūras kartē, lai nevajadzētu savu WAD dot līdzi [link] Kā izveidot kartes virsskatu (overview) kurš parādās spectate režīmā. [link] Kā dekompilēt gatavu .bsp failu, iegūstot .map failu, ko var atvērt ar VHE. Kļūdu izlabošana. Nedaudz teorijas [link] Kā samazināt lagus paštaisītā kartē, pamatprincipi un NULL un HINT textūras [link] LEAK atrašanas metodes [link] Kā plānot karti, lai izveidotu veiksmīgus sadursmju punktus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts