Jump to content
GIGN Forum

Pamācības Kā Taisīt Kartes Ar Vhe


Oddish
 Share

Recommended Posts

Paši pamati:

[link] Sākums 1 - Valve Hammer Editor Kofigurēšana.

[link] Sākums 2 - Kā uztaisīt četras sienas, grīdu, nokrāsot ar tekstūru un ielikt spēlētāja spawna vietu.

[link] Sākums 3 - Kā lietot tekstūras.

[link] Sākums 4 - Kā ievietot kartē "gaismu" un nokompilēt, lai var ielādēt iekš counter-strike.

Advancētākas lietas un efekti:

New![link] Kā darboties ar clip & vertex tūļiem(objektu griešana un transformācija). by Pieshels

[link] Kā sagatavot karti priekš cs (nevar iepirkties, ierochi mētājas uz zemes, u.c.)

[link] Pavisam vienkārša karte ārā, ar debesīm! Kā arī lietus un sniega efekti!

[link] Kā uztaisīt ūdeni kurā var peldēt, lavu kurā nomirst un citas lietas par func_water

[link] Kā izveidot plīstošus stiklus, kastes u.c. (func_breakable)

[link] Kā izveidot kāpnes, žogu kuram var redzēt cauri. Kā izveidot neredzamu sienu kurai nevar iziet cauri, bet var izšaut.

[link] Kā uztaisīt kustīgas durvis, parastas, rotējošas, dubultas.

[link] Kā uztaisīt auto. Video pamācība.

[link] Kā Uztaisīt cs_italy Vistiņu. Video pamācība.

[link] Kā uztaisīt kustīgu objektu, ievads func_tracktrain valstībā.

Papildus mapping lietas:

[link] Kā izveidot .wad tekstūru paku, ko izmantot kartēs.

[link] Kā iekompilēt textūras kartē, lai nevajadzētu savu WAD dot līdzi

[link] Kā izveidot kartes virsskatu (overview) kurš parādās spectate režīmā.

[link] Kā dekompilēt gatavu .bsp failu, iegūstot .map failu, ko var atvērt ar VHE. Kļūdu izlabošana.

Nedaudz teorijas

[link] Kā samazināt lagus paštaisītā kartē, pamatprincipi un NULL un HINT textūras

[link] LEAK atrašanas metodes

[link] Kā plānot karti, lai izveidotu veiksmīgus sadursmju punktus

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...