Jump to content
GIGN Forum

Kartes Sagatavošana Spēlēšanai Counter-strike


Oddish
 Share

Recommended Posts

Kartes sagatavošana spēlēšanai counter-strike

Tātad, lai kartē varētu spēlēt vairāki cilvēki, jāpievieno vairāki:

INFO_PLAYER_START ? counter-terrorists spawni

INFO_PLAYER_DEATHMATCH ? terorists spawni

Katra komanda jāliek savā kartes pusē smile.gif

Lai spēlētāji nemirtu raunda sākumā, attālumam starp vienas komandas spawniem jābūt 128 units.

user posted image

BUYZONE jeb pirkšanas laukums

user posted image Izvēlamies tekstūru AAATRIGGER un kartē izveidojam ?kluci? kas sevī ietver visus vienas komandas spawnus.

user posted image

Iepriekš tika izskatīti tikai Point entity (spawni, gaisma) ? Šie tiek ielikti izmantojot entity tool.

Šeit nāk klāt otra veida entity kas tiek saukti par brush entity ? tiek izveidoti pārveidojot ?kluci? par entity veicot Tie to entity.

Nospiežot uz tikko izveidotā objekta veicam funkciju Tie to entity.

Tas izdarāms no izvēlnes Tools vai arī nospiežot CTRL + T un attiecīgais ?klucis? kļūst par brush entity un ir iespējams izvēlēties tā veidu(class) un mainīt tā īpašības(Attributes).

No saraksta izvēlamies FUNC_BUYZONE un zemāk uzliekam kurai komandai pieder attiecīgā buyzone.

user posted image

Tādu pašu uztaisām arī otrai komandai (protams, norādot, ka tā pieder otrai komandai)

Defusion (de_ kartes)

Izveidojam brush entity un no saraksta izvēlamies FUNC_BOMB_TARGET (tas būs laukums kur teroristi mēģinās uzlikt bumbu).

Bombzones var salikt vairākas, bet parasti kartēs liek divas.

VIP (as_ kartes)

No parastām kartēm šī atšķiras ar papildus VIP spawnu (ieliek tāpat kā info_player_start(point entity), tikai no saraksta izvēlas INFO_VIP_START)

Jāizveido brush entity FUNC_VIP_SAFETYZONE, kas būs laukums kur VIPam jāaizskrien, lai vinnētu raundu.

Arī šādus laukumus var izveidot vairākus.

Hostage rescue (cs_kartes)

Ievietojam point entity un no saraksta izvēlamies HOSTAGE_ENTITY (tas būs ķīlnieks, tādus var ielikt vairākus un dažādās vietās)

Apskatot dotā entity īpašības:

Pie Model vajadzētu būt models/hostage.mdl (te var izmantot arī kādu citu modeli no models foldera).

Pie Skin izvēlamies vienu no diviem skiniem.

Un vēl vajadzīgs laukums uz kurieni vest ķīlniekus. Izveidojam brush entity un no saraksta izvēlamies FUNC_HOSTAGE_RESCUE

AIM kartes

Šādas kartes tiek spēlētas lai uztrenētu aimu vidēji tālās distancēs kā kartē aim_map.

Spēlētāji parasti visu laiku paliek katrs savā pusē, un tiek izmantoti divu veidu ieroči m4a1 un ak47

user posted image

Šeit nāk klāt divi jauni point entity

ARMOURY_ENTITY ? ieroči, bruņas

Item ? no saraksta izvēlamies vajadzīgo ieroci vai armoru(ar item_ sākas armor, ar weapon_ ieroči).

Count ? daudzums (parasti liek 1).

INFO_MAP_PARAMETERS ? Šeit var noteikt kas drīkst un kas nedrīkst pirkties.

Weapon buying

Both teams can buy guns ? abas komandas var pirkt.

Only CT?s can buy guns ? tikai CT var pirkt.

Only T?s can buy guns ? tikai T var pirkt.

Neither CT?s nor TS?s can buy guns ? neviena komanda nevar pirkt (šo parasti liek aim kartēs).

Bomb radius ? c4 sprādziena rādiuss (var arī nemainīt).

FY kartes (FightYard)

Fy_ kartēs atšķirībā no aim kartēm spēlētāji skrien pa visu karti izmantojot dažādus ieročus, kā kartē fy_iceworld.

Vēl tik pa vidu ir izveidots func_buyzone kurā var iepirkties abas komandas.

Ieliekot kartē INFO_MAP_PARAMETERS un uzstādot, ka neviens nevar pirkt, var pievienot vēl vienu point entity:

GAME_PLAYER_EQUIP ? nosaka ko un cik iedot raunda sākumā.

Pieņemsim, ka spēlētājs ir jāapbruņo ar desert eagle pistoli un patronām, kā arī nazi, un nenāktu par sliktu arī armors.

Tātad pie īpašībām(attributes) saliekam:

Give knife ? Yes (iedot nazi).

Give Desert eagle(50ae calibre) ? Yes (iedot deagle).

Give kevlar vest + ballistic helmet ? Yes (iedot bruņas).

Give .50 deagle ammo - 5 clips(fill desert eagle)] (iedot 5. papildus aptveres priekš deagle, var arī mazāk).

Pārejiem jāpaliek ar No (pēc defaulta tā tas arī ir).

Pēc cs-maps.org motīviem.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...