Jump to content
GIGN Forum

Kā Uztaisīt Kustīgu Objektu


Pieshels
 Share

Recommended Posts

Sveicināti!

Tā kā man ir pagaidām diezgan daudz brīva laika, un pats vēl neesmu izpētījis dažus entity, tad mazliet papētīju func_tracktrain, jeb objektu, kas (atšķirībā no func_train) "skaisti" kustas pa savu trajektoriju, kā arī ir iespēja viņu kontrolēt.

Pirmkārt, uztaisiet savu vilcieniņu (lidmašīnu, kuģīti, kluci, vai nu ko katram fantāzija atļauj) no solid blokiem un tajā vietā, kur jūs gribat lai viņš grozītos ap asi, ielieciet origin brushu. (Par rotējošiem ķermeņiem un origin brushiem vairāk lasiet te).

Iezīmējam visu vilcieniņu kopā ar origin brushu un spiežam to entity, pieliekam viņu kā func_tracktrain.

tofunctracktrainwu2.th.pngthpix.gif

Nākamais: liekam settingus.

Name: train (jūsu objekta nosaukums)

Renderi visi pēc jūsu vajadzības

First stop target: target1 (vai t1 vai kā vēlaties) (šis nosaukums būs jāliek tur, kur jūs gribēsiet, lai jūsu objekts sāk savu kustību)

Distance between the wheels: Šo mazliet nesapratu, bet iespējams tas norāda, kā jūsu objekts uzvedīsies līkumos.

Height above track: Liekam 0 (nosaukums izsaka visu, ja gribat noregulēt objekta augstumu, nemainot origin brusha vietu)

Initial speed un Speed: 64 (arī vienalga, cik jūs liekat, jo pie pagrieziena tiks noteikts jauns ātrums)

Bank angle on turns: Leņķis, kādā objekts izslīdēs pagriezienā.

Tālāk uzliekam iecerētās kustības trajektorijas sākumā path_track.

pathtrackdz8.th.pngthpix.gif

Settingos rakstam:

Name: lieciet nosaukumu, kuru vilcienam norādījāt pie first stop target.

Next stop target: rakstat nākamā path_track nosaukumu (piemēram, target2 vai t2)

New train speed: jaunais objekta kustības ātrums, kurš saglabāsies līdz nākamajam path_track

(par pārējiem settingiem diemžēl vēl neko nezinu, bet gan jau izpētīšu, plus viņi pagaidām tāpat nav vajadzīgi).

Pēc pirmā path_track liekam otro, pie Name rakstam t2 un pie next stop target nākamā path_track nosaukumu, speed uzliekam lielāku par 1 un turpinam tādā garā, līdz ir izveidota iecerētā kustības trajektorija (manā gadījumā - apļveida, ja vēlas apļveida, tad pie pēdējā path_track next stop target rakstam pirmā path_track nosaukumu).

Tas nu teorētiski būtu viss... Atceramies, ka func_tracktrain līkumos pats pagriežas tā, ka priekša būs vērsta uz nākamo path_track. Kā zināt, kura ir priekša? Izmēģini un pagrozi ;)

Mans necilais piemērs te.

Par šī entity kontrolēšanu un citām funkcijām, domājams, ka drīz uzrakstīšu...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...