Jump to content
GIGN Forum

Ūdens, Lava Un Citi šķidrumi


Recommended Posts

Ūdens, lava un citi šķidrumi

(func_water)

Sākums

? Uztaisam brush tur kur gribam ūdeni

? Pieliekam šim brush textūru kādu kura sākas ar "!", jo tās ir kustīgas - paredzētas ūdenim

? Šo brush pārveidojam par brush entity - func_water

? Nu tas būtu viss vienkāršākais ūdens

texture.jpg

Viļņu augstums un caurspīdīgums

? Ejam pie entity propertijiem

? Parametrs Wave height norāda viļņu augstumu (ja būs 0 tad būs bez viļņiem)

? Caurspīdīgumam nomainam render mode uz texture un ierakstam FX amount apmēram 100

? Spēlē viļņi izskatās šādi:

wave.jpg

Lava, gļotas un citi agresīvi veidojumi

? Pie entity properties ir parametrs "Contents", tur varam izvēlēties:

? Empty - tukšs, jā tukšs brush

? Water - ūdens

? Lava - tā pati lava

? Slime - gļotas, glumekļi vai kāds toksisks sūds.

? Ladder - brush kļūst par kāpnēm, var kāpt pa visām tā virsmām

content.png

Der atcerēties

? Ūdens brusham būs textūra tikai uz augšējās virsmas kura ir paralēla zemei

? Mana test karte ir pieejama, var iečekot ko katra fiška dara

RMF fails

vincister ? 2007

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...