vincister Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 Ūdens, lava un citi šķidrumi (func_water) Sākums ? Uztaisam brush tur kur gribam ūdeni ? Pieliekam šim brush textūru kādu kura sākas ar "!", jo tās ir kustīgas - paredzētas ūdenim ? Šo brush pārveidojam par brush entity - func_water ? Nu tas būtu viss vienkāršākais ūdens Viļņu augstums un caurspīdīgums ? Ejam pie entity propertijiem ? Parametrs Wave height norāda viļņu augstumu (ja būs 0 tad būs bez viļņiem) ? Caurspīdīgumam nomainam render mode uz texture un ierakstam FX amount apmēram 100 ? Spēlē viļņi izskatās šādi: Lava, gļotas un citi agresīvi veidojumi ? Pie entity properties ir parametrs "Contents", tur varam izvēlēties: ? Empty - tukšs, jā tukšs brush ? Water - ūdens ? Lava - tā pati lava ? Slime - gļotas, glumekļi vai kāds toksisks sūds. ? Ladder - brush kļūst par kāpnēm, var kāpt pa visām tā virsmām Der atcerēties ? Ūdens brusham būs textūra tikai uz augšējās virsmas kura ir paralēla zemei ? Mana test karte ir pieejama, var iečekot ko katra fiška dara RMF fails vincister ? 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts