Jump to content
GIGN Forum

Tekstūru Izveidošana Ar Wally


Oddish
 Share

Recommended Posts

Tekstūru izveidošana ar Wally.

Novelkam Wally.

Sagatavojam folderi ar attēliem, manā gadījumā c:\textures.

Attēlu formāti bmp vai jpg, izmēri tādi, kas dalās ar 16, maksimums 256x256.

Piemēram 16x128 vai 128x128 .vai 128x96 utt.

No izvēlnes File ņemam New vai arī nospiežam taustiņu kombināciju Ctrl+N.

user posted image

Wally logā parādīsies apmēram šāds logs ar nosaukumu Untitled.

user posted image

No izvēlnes File ņemam Open vai arī nospiežam taustiņu kombināciju Ctrl+O.

No iepriekš sagatavotā foldera ar textūrām atveram pirmo, manā gadījumā ar nosaukumu odinsh.bmp.

user posted image

Veicam darbību Copy atvērtajai bildei un atvērtajā logā Untitled zem Image list nospiežot peles labo taustiņu iegūstam izvēlni kurā nospiežam Paste as new.

user posted image

Logā Name texture ierakstām textūras nosaukumu, kāds tas tiks lietots hammerī un spēlē. Nospiežam OK un jaunā textūra parādās logā Untitled.

user posted image

Šīs darbības veicam ar visām sagatavotajām bildēm, kamēr textūru pakā Untitled ir visas vajadzīgās textūras.

Ja sagatavotas daudz tekstūras, tās var ātri pievienot izmantojot batch conversion.

To var izdarīt no izvēlnes Package izvēloties Add images...

user posted image

1. Norādam folderi, kur atrodas sagatavotie attēli.

2. Ieliekam ?zvaigznīti? lai tiktu pievienoti visi attēli

3. Norādam kur jāpievieno izveidotās textūras

4. Nospiežam Go smile.gif

No izvēlnes File nospiežot Save as jeb taustiņu kombināciju Ctrl+A noseivojam tekstūru paku Untitled folderī cstrike ar tādu nosaukumu kādu vēlamies smile.gif

Tagad wad fails atrodas folderī cstrike un ir iespējams to pievienot hammerī.

Ja wad failu vajadzēs iekompilēt kopā ar bsp, vēlams[/b] noseivot Valve Hammer Editor folderī.

Tekstūru tipi.

Tekstūras nosaukumam priekšā pierakstot kādu simbolu var noteikt tās tipu.

  • {texture - caurspīdīga tekstūra (tiek izmantots vertikālām trepēm, vai sētiņām kā cs_italy. kā caurspīdīgā tiek izmantota zilā (0 0 255) krāsa, un tai jābūt krāsu paletē ar nummuru 255)
  • sky - tekstūra kas tiks aizvietota ar debesīm(nav svarīgi kas tekstūrā attēlots)
  • !texture - ūdens tekstūra
  • +0texture - animācija (0-9 uzliekot uz sienas +0texture tiks parādīta visa animācija +0texture +1texture +2texture ... uz sienas jāliek pirmā tekstūra ar 0).
  • -0texture - nejaušā izvietošana (0-9 ja parastas texturas izvieto blakus vienu otrai (tiling) tad šādas izvieto nejauši blakus vienu otrai. uz sienas jāliek pirmā tekstūra ar 0).

    user posted image

  • AAATRIGGER - šo tekstūru izmanto tikai lai kartē iezīmētu trigerus kas kompilējot karti kļūst neredzami.
  • CLIP - šādu tekstūru izmanto lai bloķētu spēlētāju pārvietošanos. Granātas un lodes cauri tiek, bet spēlētājs ne. (izmantots uz de_aztec tilta). Tekstūra spēlē nav redzama.
  • ORIGIN - Izmanto veidojot rotējošus priekšmetus, norādot rotācijas centru. Tekstūra spēlē nav redzama.
  • NULL - Siena kas nokrāsota ar šādu tekstūru spēlē netiek renderēta(tiek izmantota tādas vietās kur spēlētajs tāpat neredz tādā veidā uzlabojot FPS).
  • SCROLL - Šādi nosaucot tekstūru tā bīdās vai nu pa labi vai pa kreisi. (izmanto kopā ar func_conveyor).
Tekstūru tipi angliski
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...