vincister Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 Visādas neredzamas un daļēji caurspīdīgas lietas (func_wall & func_ladder un CLIP textūra) Šis jautājums jau tik daudz runāts un atkal un atkal prasīts, ka pamācību tomēr vajag. Apskatīsim kā izveidot dažādus objektus kā žogu, kāpnes un tamlīdzīgas lietas. Pamati ? Sākumā mums vajag objektu, piemēram, žogu ar textūru kurai ir caurspīdīgums, piemēram {FENCE (visas tekstūras ar { sākumā ir vairāk vai mazāk caurspīdīgas) ? Hammer editorā mēs redzēsim textūru ar zilu krāsu, tajā vietā kur spēlē būs caurspīdīgs, izskatās šādi: ? Tad iezīmējam objektu un izvēlamies ?Tie to entity? (Ctrl+T), no entity saraksta ņemam func_wall, norādam render mode solid un FX amount atstājam 255 ? Tas arī viss, šādi spēlē textūrā zilie laukumi būs caurspīdīgi, tas gan nenozīmē, ka lodes lidos cauri! ? Šādā veidā mēs varam jebkuru caurspīdīgo textūru padarīt caurspīdīgu arī spēlē, jo ja parastam solid?am uzliekt šo textūru tad spēlē vietas kam jābūt caurspīdīgām būtu melnas. ? Nav svarīgi vai tas ir func_wall, vai kāds cits brush entity, galvenais, ka tam var norādīt render mode solid. Kāpnes ? Kāpnes citi taisa ar func_illusionary, bet man patīk ar func_wall ? daudz jau neko nemaina. ? Tātad, kāpnes sastāv no 2 brush entity, viens renderē attēlu(func_wall) un otrs izpilda kāpņu funkciju(func_ladder). Patiesībā jau var iztikt ar to otro, bet tad neviens neredz kur ir kāpnes. ? Iesākumā uztaisam solid ar {ladder textūru, 32 unit platumā un 1 unit biezumā, augstums atkarīgs no tā kur kāpnes ved. Novietojam šo solid pie sienas(vai nu kur jums vajag) ? Šo solid pārvēršam par brush entity (Ctrl+T) ? func_wall, un tāpat norādam render mode solid ? Uztaisam otru solid, tikpat lielu, bet ar AAATRIGGER textūru un novietojam priekšā pirmajam, attēlā redzams ? kreisajā pusē siena, tad func_wall entity ar {LADDER textūru, kurš attēlā ir iezīmēts, un tad solid ar AAATRIGGER textūru ? Šo otro solid pārvēršam par brush entity (Ctrl+T) ? func_ladder, nekādi papildus parametri nav norādāmi ? Karti kompilējam un spēlē redzam, ka cauri žogam var redzēt, un ka kāpnes darbojas, turklāt izskatās labi. CLIP texūra ? Daži prasa arī kā var uztaisīt tā, ka nevar tālāk aiziet, bet it kā nekas nav priekšā. ? Te nu noderīga ir texūta CLIP, kas neļauj player iet tālāk, bet tai pašā laikā var izšaut cauri un mest granātas. ? Vienkārši uztaisi solid ar CLIP textūru, spēlē nebūs redzams, bet cauri iziet nevarēs SVARĪGI! ? CLIP textūru nejaukt ar {invisible textūru, jo otrā ir vienkārši caurspīdīga ? CLIP textūra ir jāliek parastam solid, nevis entity! ? Ja taisi sētas, tad tās taisi plānas, lai kaut kāds ložu procents izdara damage arī šaujot caur sētu ? Kartes fails kā vienmēr pievienots, lai katrs varētu paskatīties ?kas lācītim vēderā? RMF fails vincister ? 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts