Jump to content
GIGN Forum

Dažas Idejas..


Streindžeris
 Share

Recommended Posts

Sveicināti TF2.GIGN.LV administratori!

Jūsu pubā iegriežos diezgan regulāri, lai atslābtu no 6vs6 vai vienkārši izklaidētu sevi garlaicīgos vakaros. Nesen pamanījos sabojāt savu peli. Tas atstāja sliktu iespaidu uz manu aimu. Nolēmu pārtraukt 6vs6 līdz iegādāšos jaunu peli. Pa to laiku biežāk iegriežos pubos (to starp GIGN.LV), kuros ar Iziņu "ražoju gaļu".

Pa šīm pāris dienām man uzradās dažas idejas, kā varētu uzlabot jau tā labāko serveri Latvijā.

*Konsoles komandas, kas uzlabotu "geimpleju"*

tf_damage_disablespread "1"

Kas tas ir?

Defaultā komanda uzlikta uz 0 (tā tas ir arī GIGNā). Kad tā atrodas uz 0 katra ieroča trāpījums variē par 20% no saucamā base damage. Piemēram, snaipera primārā ieroča base damage no jebkura attāluma ir 50. Ja

tf_damage_disablespread ir 0, tad katrs noscope bodyshots variēs ~45-57 rādiusā. Ja tf_damage_disablespread ir uzlikts uz "1", tad katrs noscope bodyshots vienmēr būs 50.

Kapēc būtu jāuzliek uz 1?

Ja tf_damage_disablespread būtu uzlikts uz "1", tad ciņu iznākums būtu vairāk atkarīgs no skilla, nevis no veiksmes.

Piemērs:

Serveris - tf_damage_disablespread "0"

*Tu spēlē sniperi (125 hp)

*Tev tuvojas solijs (200 hp)

*Tu pagūsti trāpīt vienu ašu neuzlādētu headshotu (-150).

*Solijs tikmēr pietuvojas un tev iešauj vienu raķeti (apm -100).

*Tu zini, ka lai piebeigtu soliju tev pietiktu ar vienu -50 noscope body shotu.

*Tu izšauj un trāpi, taču kalkulātors nolemj, ka tu atņēmi nevis -50, bet gan -49.

*Solijs tikmēr tevi ar otru raķeti un 1 hp tevi piebeidz -_-.

Tik pat labi paveikties var arī tev

*Solijs lec virsū ar nelielu bafu (200 pāri hp)

*Tu trāpi headshotu, solijam paliek 55 hp

*Tu trāpi bodyshotu, kalkulators nolemj, ka tas atņem 57.

*Solijs mirst

Šādu situāciju man ir bijis tiešām daudz. Manuprāt, spēle uzreiz ir stipri baudāmāka, ja tu zini cik tieši hp tu pretiniekam atņemsi.

Vairāk info: tf2wiki:damage

tf_use_fixed_weaponspreads "1"

Ko tas dara?

Līdzīgi tf_damage_disablespread šī konsoles komanda samazina "randomness" faktoru. Ar šo komandu ieslēgtu visi bises veida ieroči (Shotgun, scattergun, Force-a-nature utt.) vienmēr izšausies vienādā rāmī.

-

*Klašu limiti*

Es un daudzi citi uzskata, ka jāpamaina klašu limits:

*Engy limit:2 vai 3- Tas ievērojami paātrinātu spēles gaitu. Īpaši mapēs kā goldrush nekas nav garlaicīgāks, kā vairākas minūtes gaidīt uuberu un mēģināt nocelt 5 sentrijus.

*Demo limit :3 Daudz demomenu = spams. Jo vairāk spama = jo vairāk sēdēšana uz vietas.

*Spy limit:2 vai 3 - spiegs ir jautra klase, taču kad to ir par daudz komandai uzreiz ir daudz grūtāk uzvarēt.

*Pārējām klasēm limits 3 vai 4.

*Viena 32 spēlētāju servera vietā 2x24 spēlētāju serveri*

Valve radīja šo spēli 12vs12 cīņām. 32 spēlētāji tas ir mods. Pamēģiniet ieiet 24 spēlētāju serveros un redzēsiet cik sabalancētākas šķitīs tādas kartes, kā piemēram dustbowls un koth mapes. Nezinu kā jums, bet man jautrākas šķiet cīņas, kurās aiz katra stūra nenāk raķešu spams un nestāv pa sentrijam

Vēl jāmin, ka Gigns pa vakariem patstāvīgi ir pārpildīts un domāju, ka divi nedaudz mazāki serveri krietni uzlabotu situāciju.

*Par kartēm*

Kartes ir ļoti subjektīvs viedoklis, taču visi piekritis, ka GIGN.LV par daudz tiek spēlēts par daudz goldrush un dbowl. Domāju, lai tas mainītos derētu nedaudz izmainīt vote sistēmu katras kartes beigās - samazināt to līdz 3 random vai nominētām kartēm un pārlikt vote taustiņus no 1;2;3 uz 4;5;6.

No saraksta jāpazūd ctf_mach_4 un cp_castle. Abas ir novecojušas nesabalansētas custom mapes. To vietā varētu ielikt cp_gullywash_imp3, cp_obscure, cp_follower vai kāda cita ieteiktu/pārbaudītu labu custom mapi.

Pēc manām domām, saraksts varētu izskatīties apmēram šādi:

Cp_granary°

Cp_badlands

Cp_well

Cp_coldfront

cp_freight_final1 (nevis custom)

cp_yukon

Cp_granary

Cp_mountainlab

cp_gravelpit

cp_dustbowl

cp_gullywash_imp3(vai jaunāka)

ctf_doublecross

ctf_turbine

pl_goldrush

pl_thundermountain

pl_upward

pl_badwater

plr_hightower

koth_viaduct

koth_sawmill

(jaunais karšu saraksts tāds, ja būtu pamainīti klašu limiti un 32 spēlētāju vietā - 24)

Paldies, ka izlasīji manu teksta mūri, ceru, ka piekritīsi vismaz dažām no idejām : ). Būtu labi, ja cilvēki izteiktu savus viedokļus par šo, nevis tikai izlasītu ieliktu plusu/mīnusu un ietu treidoties : )

Edited by Streindžeris
  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Visam itkā piekrītu, bet daudzi nepiekritīs. Patiešām rullētu ja uzliktu 2x24, jo turbine ir ZB spēlēt 16v16 un protams vecais labais fps drops milzīgajā gaļā. Un ja sadala serveri pa 2 tad varētu arī sadalīt- viena 5p,koth kartes otrā goldrushsuuds un citi suudi kas dazhiem nezkapee patiik.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

tf_damage_disablespread "1"

Tāda kapeiku pišana. Tas ir pubs, Tev kā cw spēlētājam vajadzētu saprast atšķirību.

tf_use_fixed_weaponspreads "1"

Jā, tad skauts ir nereāli overpowerots. Tak izmēģinājām jau, kad Valve to palaida.

Piekrītu, ka cp_castle ir briesmīga. ctf_mach4 gan nevajag nekur mest prom.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

tf_use_fixed_weaponspreads "1"

Jā, tad skauts ir nereāli overpowerots. Tak izmēģinājām jau, kad Valve to palaida.

Arī neatbalstu... Tad skauti pilns serveris un kā mēs zinam scautam scaterguns ar 100% var nogalinat gandriz visas klases iznemot heavy

ar to tagad skauts varetu no ataluma visus mochit....

Edited by Chiky
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Arī neatbalstu... Tad skauti pilns serveris un kā mēs zinam scautam scaterguns ar 100% var nogalinat gandriz visas klases iznemot heavy

ar to tagad skauts varetu no ataluma visus mochit....

Pubā, kur ir spams, skauts tiešām ir overpowerota klase, no attāluma -6,-5hp atņems... Ja kas, maksimālais, ko atņem scatterguns ir -105hp, tā kā nevar viņš ar vienu šāvienu nevienu nogalināt, ja ir pilns hp.

Ej labāk treidojies, nevis jaucies, kur Tu neko nesaproti.

Vēl vajadzētu palielilināt sv_maxrate, savādāk gaļā choke lēkā kā negudrs.

Edited by uN-Natural.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Par cvariem piekrītu(bez pirmā varianta arī varētu iztikt), 32 slotu serverī 4 demomeni ir tīri ok, par indžinieriem piekrītu (spēle tiešām kļūtu ātrāka un baudāmāka). Sakarā ar šīm mapēm cp_gullywash_imp3 & cp_obscure - ļoti labas kartes un ļoti gribētos viņas redzēt serverī. No 32 slotu servera uz diviem 24 slotu serveriem- grūti pateikt, ja tiešām ir tik liels pieprasijums pēc 24 slotu servera, tad var uzlikt jaunu 24 slotu serveri, kā arī atstāt veco 32 slotnieku.

Edited by andRe
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Fixed weapons spreads nav nekas overpowerots. Ja skauts nemāk tēmēt, tad viņš nemāk, ja māk - tad māk. Lielāka iespēja, ka garām skrienošs nūbiņš tevī randomā ielaidīs visas 12 skrotis ir ar random weapon spreadu, nevis ar fiksēto, pie tam no jebkura leņķa. Pārbaudīts - pierādīts! Par 12v12 jāpiekrīt, bet vai servera resursi ko tādu pavilktu? TF2 serveris rij šausmīgi un 1x16v16 būtu daudz mazāka slodze serverim nekā 2x12v12. Ja pašreiz ieejot kaut kādā badwaterā, kad serveris ir pilns, ir jūtams jau diezgan liels fps drops, choke un in-general lagi, tad kas notiks, ja serveris tiks noslogots vēl vairāk?

Edited by DominiX
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pubā, kur ir spams, skauts tiešām ir overpowerota klase, no attāluma -6,-5hp atņems... Ja kas, maksimālais, ko atņem scatterguns ir -105hp, tā kā nevar viņš ar vienu šāvienu nevienu nogalināt, ja ir pilns hp.

Ej labāk treidojies, nevis jaucies, kur Tu neko nesaproti.

Vēl vajadzēju palielilināt sv_maxrate, savādāk gaļā choke lēkā kā negudrs.

  • Base: 6 per pellet
  • Max Ramp Up: 175% (10.5 damage per pellet)
  • Max Fall Off: 50% (3 damage per pellet)
  • Pellet Count: 10
  • Point Blank: 85-105 (297 DPS)
  • Medium Range: 10-40 (55 DPS)
  • Long Range: 3-10 (10 DPS)
  • Mini-Crit: 8 per pellet
  • Critical Hit: 18 per pellet

DMG PER SECOND... TIkai kautkā 297 ne ? Ar vienu šavienu nē bet ar 2 gar zemi !! Un ar to opciju ieslegtu tas būtu vairāk ka vnk izdarams

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Daudz kam piekrītu izņemot to , ka sniperu limitu nevajadzētu palielināt , spiegu limitu vajdzētu uz 2,nevajadzētu likt mapes kā gullywash , obscure , kas nav pietiekami lielas ,lai spēlētu 16:16 ,jo tad punktu ieņemt ir nereāli, jo katrā caurumā kur ir kāda izeja notiks spams.

Chiky , gignā nemaz nav tik daudz skautu , kas varētu mierīgi nošaut kādu ar 2 šāvieniem + vēl vajadzētu šaut ja ir overheals.

Edited by SuperS
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Base: 6 per pellet
  • Max Ramp Up: 175% (10.5 damage per pellet)
  • Max Fall Off: 50% (3 damage per pellet)
  • Pellet Count: 10
  • Point Blank: 85-105 (297 DPS)
  • Medium Range: 10-40 (55 DPS)
  • Long Range: 3-10 (10 DPS)
  • Mini-Crit: 8 per pellet
  • Critical Hit: 18 per pellet

DMG PER SECOND... TIkai kautkā 297 ne ? Ar vienu šavienu nē bet ar 2 gar zemi !! Un ar to opciju ieslegtu tas būtu vairāk ka vnk izdarams

Ja tu man parādīsi kā tu izšauj 3 šāvienus sekundes laikā ar Scatter gunu, es tev pieminekli uzcelšu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neko neesu paarbaudijis, bet tas bullet spreads diezvai kko padarītu op, vienk kaa jau domenix teica mazaak randomu, taa pat pieskrienot klaat ar pohuj kaadu spradu tu visas skrotis ielaid iekshaa un dmg nemazinaas, kameer shaujot garaam traapiis 50% skrotis(piemeeram), nevis no 1 līdz visām, ja labi paveicas.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chiky

Ja skauts nemāk tēmēt, tad viņš nemāk, ja māk - tad māk.

Tik vienkārši!

+skuatam ir tikai 125 hp un viņam vēl ir jātiek klāt lai varētu ielaist šo te

Point Blank: 85-105 (297 DPS)

protams ja tu neskaties nekad aiz muguras or smtn...tā jau ir tava problēma, nevis skauts ir OP.

Edited by andRe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Par tiem demedžsprediem man +/- pajāt.

Par 12vs12 serveri jau vairākkārt esmu šeit čīkstējis - urši mani ignorē.

Par klasēm piekrītu, inženieri pamatīgi bremzē spēli. Mediķus arī derētu uz 2 ierobežot.

Par kartēm 100% piekrītu, castle un mach ir vienkārši brutāli sūdi. Vairāk vajag CP5 kartes, bet vidējais gignietis ar savu pisto prātu labāk iebalsos kaut kādu pl_badwater izmēru karti, kad serverī 10 spēlētāji, nekā balsos par piecu kontrōļpunktu karti.

Edit: Breetzam ieliku savu pirmo mīnusu, jo viņš ir kaka.

Edited by cucinjshs
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Base: 6 per pellet
  • Max Ramp Up: 175% (10.5 damage per pellet)
  • Max Fall Off: 50% (3 damage per pellet)
  • Pellet Count: 10
  • Point Blank: 85-105 (297 DPS)
  • Medium Range: 10-40 (55 DPS)
  • Long Range: 3-10 (10 DPS)
  • Mini-Crit: 8 per pellet
  • Critical Hit: 18 per pellet

DMG PER SECOND... TIkai kautkā 297 ne ? Ar vienu šavienu nē bet ar 2 gar zemi !! Un ar to opciju ieslegtu tas būtu vairāk ka vnk izdarams

Tu tak esi debīls :DDDDDDDDDDDDDDDD

Saproti, ka jābūt normālam pro vai arī pretiniekam jābūt afk lai tu trāpītu 3 perfektus mītšotus?

Ej labāk patreidojies :DDDDDDDDDD

Ā nē, ej pakaries! :DDDD

Edited by +Demetrius
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Arī neatbalstu... Tad skauti pilns serveris un kā mēs zinam scautam scaterguns ar 100% var nogalinat gandriz visas klases iznemot heavy

ar to tagad skauts varetu no ataluma visus mochit....

Kāpēc tad etf2l.org un visās sakarīgās līgās jau vairāk nekā gadu configos ir šis cvars un neviens nečīkst, ka skauts būtu kļuvis OP? Cvars vienkārši palīdz labiem skautiem no vidēja un liela attāluma būt precīzākiem un sliktiem vēl sliktākiem. Pēc tavas loģikas, tad solijs un engijs arī kļūtu ļoti op, jo viņu bišu dmg ir apmēram tik pat liels no tuvuma un drusku lielāks no vidēja attāluma : )

Par to ko citi teica par resūrsiem un GIGN.LV- Vai tad vienu brīdi nebija gign.lv idle un arena serveri? Ir tak arī cw serveri kurus neviens nelieto.....

Vēl vajadzēju palielilināt sv_maxrate, savādāk gaļā choke lēkā kā negudrs.

+1

Mazs offtopiks. Serverī tagad ir foršs gļuks ar ūbercharge... Kaut kādā brīdī visiem serverī ir kaitinoša skaņa (kā aktīvs ūbers).

Tā būs valve vaina ;) Īpaši kaitinoši tagad kritus lietot - skaņa nepazudīs, kamēr nepievienosies serveriem no jauna

Edited by Streindžeris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Es jau lasot nojuku tāpēc rakstīšu īsi.

Atbalstu jebkura veida pārmaiņas, kas ierobežos dmg variāciju un saglabās pēc iespējas konstantāku dmg katru reizi.

Nepatīk situācijas kad šauj un liekas WTF, kāpēc viņš nemirst?

Labāk patīk rēķināt, un zināt - vo, viņam viens šāviens un viņš tiešām būs beigts.

Random is chaos, Constant is order. Āmen!

Edited by ImprovisE
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Es jau lasot nojuku tāpēc rakstīšu īsi.

Atbalstu jebkura veida pārmaiņas, kas ierobežos dmg variāciju un saglabās pēc iespējas konstantāku dmg katru reizi.

Nepatīk situācijas kad šauj un liekas WTF, kāpēc viņš nemirst?

Labāk patīk rēķināt, un zināt - vo, viņam viens šāviens un viņš tiešām būs beigts.

Random is chaos, Constant is order. Āmen!

būtu jau forši ja visiem GIGNā tas pielektu : )) Cilvēki, kuri to neievēro tagad neievēros arī pēc tam kad tie cvari būs uzlikti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...