Jump to content
GIGN Forum

Ieteikumi Pat Tf2.gign.lv


Pinky
 Share

Recommended Posts

taa kaa serveris loti biezhi ir tuksh/pustuksh, vajadzetu kaut ko mainiit. mans variants buutu, ka vareetu samazinaat respawn laiku, jo nav forshi gaidit 10-15s pec katras naves. ja godigi, varetu vispar respawn laiku nonjemt. random kritus ari varetu ieslegt atkal, jo random kriti ir kuul. padara speli interesantaku. piemeeram, pavisam bezceriigu situaciju var apgriest kajam gaisa!

Link to comment
Share on other sites

tu ar savām idejām velies izvarot manuprāt Lv sakarīgako serveri !!!

R-criti ! 1 kill, just luck - no skill -_-

par resp time.... šeit ir salīdzinoši ļoti labs variants ....

labāk lai šad un tad nav cilvēku, bet lai ir 1 labs serveris !

un kā vispār tie Haļavu kriti var patikt ? iemācies nošaut tāpatās kādu !

Link to comment
Share on other sites

vajag biežāk 2fort mapi, bet tikuntā šis ir vienīgais serveris kura dēļ es pirku tf2. Nav otra tik laba servera!!!

It īpaši man patīk ka daudziem ir labs teamplays, to es šodien sapratu būdams endžijs un mediks...

Edited by cSpoks
Link to comment
Share on other sites

Onlains samazinājies, jo beidzās vasara un sākās mācības ,līdz ar to nav laika/iespējas uzspēlēt.

Random kriti+pāris apdeitu ieroči ir sliktākais ,ko Valve ieviesa TF'ā. Respawn laiks ir kaitinošs tikai pl_ mapēs, kurās ratiem pietuvojoties pēdējam spotam, respawns pieaug,par pārējām mapēm nekādu iebildumu nav.

Paldies vismaz tiem,kas ievietoja nominatē pāris jaunas mapes.

Link to comment
Share on other sites

1) Event - ar smaidu uz sejas esmu par! Nav ne jausmas, cik daudz laika+darba tas prasa no gign administrācijas puses, bet nu ar šito, manuprāt, varētu pacelt serveri līdz God-like līmenim. Un šeit arī varētu apspriest to random kritu esamību - nevis kā pamatspēles sastāvdaļu, bet tieši kā eventu. Piemēram, vakars ar random kritiem vai vakars ar sollijiem/demomeniem/hevijiem un kritzkrigiem. Nu, sorry, neko oriģinālāku nespēju izdomāt, bet nu idejas jau gign komūna noteikti varētu sadot labu labās.

2) Par tiem respawn laikiem - kas viņus īsti kontrolē (aka tas ir iestrādāts spēlē vai to dara serveris pats pēc statiem)? Jo tiešām, reizēm payload mapēs tas respawn time ir tik liels, ka vnk red komandai nav iespēju atvairīt uzbrukumu (kur nu vēl posma beigās). Vai arī es vnk pārāk daudz skrienu nāvē, lol, es nezinu.

3) Mapes - es personīgi gribētu redzēt vairāk ko jaunu sarakstā (kādu laiku neesmu spēlējis gign, sorry, ja kaut kas jau ir mainījies). Anyway - te nu atkal vieta diskusijai par to, kādas mapes likt un cik daudz spēlētāji no viņām muks, bet domāju, ka laika gaitā jau cilvēki samācītos arī kādu jaunu karti un būtu vairāk ko kapāt, ne tikai zelta klasikas.

Link to comment
Share on other sites

Scramble cik atceros ir bijuši gan pašvedoti gan Valves oriģinālie, bet strādājošu nevienu neesmu redzēji. Vienīgi liekas nereāli savākt tās 20 no 30 "scramble" balsīm, lai kaut kas mainītos.

Random kriti padarītu vājos stiprākus un stipros vājākus, bet nebūtu arī forši ja tabulas virsgalā sēdētu kāds, kurš bez random kritiem būtu pa nullēm.

Lai vai kā vienīgais, kas mani pašreiz kaitina, ir administratoru patvaļība attiecībā pret kartēm. Piemēram, dažeiz, ja uzliekas kāda pipline, george vai steel, tad jau pirmajā minūtē parādās vote ar badwater, goldrush utt. Būtu vismaz uzlikuši variantu "don't change".

Link to comment
Share on other sites

Un kāds ir rezultāts, kad mape nomainās uz pipeline, gorge vai steel? No pilna vai gandrīz pilna servera paliek 6x6. Liels prieks spēlēt MILZĪGU mapi 10 cilvēku sastāvā? Administrātori pareizi dara mainot karti uz populārāku, jo kamēr nebūs stabils onlains, tad arī gorge spēlēt vismaz 10x10 ir gandrīz nereāli!

Link to comment
Share on other sites

Runājot par eventiem, es kaut kādu laiciņu atpakaļ spēlēju kaut kādā UK serverī un piedalījos kādos divos vai trijos eventos. Tas tiešām ir afigena interesanti. Kā arī gignam steam grupā ir diezgan useru, tas nozīmē ja uztaisītu eventu būtu iespējams piesaistīt kādu spēlētāju kas pametis tf2 vai aizgājis uz citu serveri!

Link to comment
Share on other sites

Es kādu laiciņu atpakaļ biju uzkodējis savu teambalance pluginu, bet tur bija šādas tādas nianses kuru rezultātā komandas tika balansētas nekorekti. Varbūt pievērsīšos tam kādu dienu un paskatīšos vai var to safiksēt.

Kriti - will never happen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Topiku nepārlasīju, bet atbilde uz pirmo ierosinājumu par respawn time - nav jēgas dzīvot, ja uz piedzimšanu nav jāgaida. Go useless demospam being not afraid to die -> NO challenge, no skill training.

Iesaku uztaisīt tādu minitab (kura izlien kā vote) kurā nospiež ka I accept server rules, kurš izlec katram cilvēkam tiklīdz viņš ieiet serverī.Esmu tādus redzējis citos serveros, tikai nezinu kā tie darbojas un kā tādus uzlikt.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Esmu pret respawn laika noņemšanai! Tur jau tā doma, lai cilvēki saudzētu savu spēles dzīvību un neskrietu virsū nežēlojot sevi zinot to, ka pēc 5- 6 sekundēm pēc nāves atkal varēs tur atrasties. Ir daudz serveru, kur nav respawn laika- mapes kā 2fort iet mūžīgi un dustbowl aizsargi vienmēr uzvar, jo

1) visi skrien virsū karā, līdz ar to komandas nespēj virzīties uz priekšu un savākt enemy intelligence vai capture the territory. Ar spawn-time ir jūtama atšķirība, ka mūsu komanda ir uztaisījusi veiksmīgu triecienu enemy komandai, sentry pazuduši, jauni kādu laiciņu netiek celti, soldieru nav, scoutu nav, līdz ar to visi var pavirzīties uz priekšu uz ienaidnieka pusi kamēr visi enemy nav respawnojušies.

2) inženiera sentry-gun... tagad inženieris sevi sargā un nevēlas, lai viņu nokillotu un pēc tam spiegs uzliktu sapper. Bet ja nebūtu spawn-time, tad inženieris, kas uzlicis sentry ātri pieejamā vietā no spawn-pointa, spēlētu un skrietu virsū kā parasts zaldāts un zūd šīs klases īpatnība.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...