Jump to content
GIGN Forum

02/02/2009 Tf2 Update


macho
 Share

Recommended Posts

Ieliku gan arī galvenajā lapā, bet nu ielikšu arī šiten.

Inčīgs apdeits.

New client features

* Added Viewmodel FOV slider to advanced multiplayer options

* Added a hide viewmodel option to advanced multiplayer options

* Added custom crosshair support

* Added crosshair image, scale, and color settings to the Options->Multiplayer settings tab

* Moved HUD minimal mode & Disable Spray options into the Advanced Multiplayer settings

* Added "open_charinfo_direct" command that opens the loadout directly to the class you're currently playing

* Replaced the "Open Loadout" entry in the options->keys dialog with this new command. Rebind / reset your config to defaults to use it

New server features

* Added "tf_damage_disablespread" convar to disable the 25% damage spread on all damage

* Added class limit support to tournament mode

* Set the "tf_tournament_classlimit_X" convars to the max number of class X allowed

* Added "tf_tournament_hide_domination_icons" convar, that allows a tournament mode server to force clients not to display domination icons over their nemeses

Gameplay changes

* Modified critical hit calculation. Overall, critical hit chance is now much more recent-performance based:

* Base chance is now 2% (was 5%).

* Bonus range based on damage done changed from 0%-15% to 0%-10

* Damage range required for bonus changed from 0-1600 to 0-800

* Reduced random damage spread applied to all player damage from +-25% to +-10%

* Slight reduction (improvement) of the minigun's spread

* Increased flare direct hit damage from 20 to 30

* Rewrote Natascha's slowdown code to be more consistent

* Sniper rifle now supports Crit Boost state like all other weapons (i.e. Kritzkrieg makes all shots critical hits)

* Stealthed spies are no longer able to pickup the intelligence. They must uncloak first

* Increased soldier primary ammo count from 16 to 20

Bugfixes

* Fixed crash when running in tools mode

* Added UTIL_IsCommandIssuedByServerAdmin() checks to several "physics_" CON_COMMAND scripts to prevent clients issuing the commands

* Fixed bug in teleporter logic that allowed engineers to build teleporters with HUGE health values

* Fixed matching teleporter not getting a health buff when the pair is upgraded (only the tele you were hitting got the health buff)

* Fixed Medic UberCharge percentage in minimal-HUD mode

Vairākas baigi stilīgas lietas sākot jau ar minigana uzlabojumu - lodes vairs nelidos tik plašā diapazonā. Visinteresantākā un spēli visietekmējošākā lieta ir šī te:

* Reduced random damage spread applied to all player damage from +-25% to +-10%

Tātad, ja pieņemsim, ka raķetes tiešs trāpījums varēja nodarīt no 75-125, tad tagad tas ir 90-110, kas manuprāt ir labāks variants (tie mani cipari nav precīzi, es vienkārši piemēram paņēmu). Man liekas, ka tagad demomans ar vienu savu 'nade' nevarēs novākt skautu, jo tā 'nade' mēdza atņemt 125.

Ar iepriekšējo apdeitu viņi biš sačakarēja Natašu, tagad izskatās, ka ir salikuši visu atpakaļ.

Nu un, protams, jauki, ka loadout ekrāns beidzot ir sataisīts normāls, to jau sen vajadzēja :)

Nu ko, drīz (manas prognozes - nākošnedēļ) būs skauta apdeits un iespējams jauns 'meet the' mūviks - man liekas, ka mediķa (lai gan es vislabāk gribētu meet the announcer) :)

Link to comment
Share on other sites

* Reduced random damage spread applied to all player damage from +-25% to +-10%

Tātad, ja pieņemsim, ka raķetes tiešs trāpījums varēja nodarīt no 75-125, tad tagad tas ir 90-110, kas manuprāt ir labāks variants (tie mani cipari nav precīzi, es vienkārši piemēram paņēmu). Man liekas, ka tagad demomans ar vienu savu 'nade' nevarēs novākt skautu, jo tā 'nade' mēdza atņemt 125.

Man atkal liekas ka direct hitam dmg nav mainiiti- vnk spread dmg mazaak nonjems...

Prieks par critiem, jo man liekas es no crotiem biezhaak nomiru, nekaa kaads no maniem critiem :)

Cik sapratu sniper riflem tagad crosshire ir :)

edit: jap visu sapratu... tipa samazinaaju to dmg ampiltuudu- videjie dmg zna4it nesamazinaajas ar max un min sashaurinaaja....

es jau cereeju, ka fackin demomanu no nerfoja- man ar to meeslu mazaakais plejtajms a tieku parasti, kaads rusty, kuram playtime ar vinju ir 2/5 no visa playtime vinju vislaik izmanto, novaacot mani...

Jebkuraa gadiijumaa krita samazinaashana engiju pataisa bik labaaku, jo dazhreiz vieniigais veids( lasiit: bez komandas biedru iedeotu paliidziibas) kaa nobliezt sentryu ir veiksmiigs, crits.....

tik cerams meele weponju critu nesamazinaaja,tas tomeer patiiikams....

Edited by RiSKS
Link to comment
Share on other sites

man liekas, ka tu ar spread dmg domā to, kas ir splash dmg. respektīvi 1.5m attālumā no tevis uzsprāgst 2 stikiji un tu noraujies no splash dmg.

tas ir kaut kas cits. redzi te rakstīts no +-25% uz +-10% - katram ierocim ir kaut kāds base dmg ko tas izdara, teiksim soldier tas varētu būt 70. No šī base dmg aprēķina critical hit dmg, kas vienmēr ir konstants. Tas ir base dmg x 3. Soldier crit rockets tiešā trāpījumā atņem 210 (atkal, šie ir aptuveni skaitļi, es būtību stāstu).

Nu lūk, parasto šāvienu dmg aprēķina base dmg +-25% tātad soldiers var atņemt no 52.5 līdz 88.5 ar vienu šāvienu. Tagad to samazināja un tagad katrs šāviens atņems no 63-77.

Spēle reāli tiek uzlabota, jo tiek samazināta random faktora ietekme - tagad pilnīgam loham būs mazākas iespējas nošaut kādu, viņam vajadzēs šo to iemācīties. Un tas ir labi.

Link to comment
Share on other sites

1) tf_tourment komandas ir noderīgas nevajag serveriem pluginus likt :)

2) tf_tourment_hide_domination_icons beidzot neskriens atriebiibas mekleet cw laikaa

3) smazinats krita iespeeja :D (puberiem asaru juura)

4) Pyro flare gun upgreids :D nice no 20 uz 30 XD

6) Soldier no 16 uz 20 pubos nevajadz;igs bet cw buus jautraak bišku badlands speleet un grannary kur parasti muniicija izsiikst :D

Parejie updeiti hz nav vajadziigi :D ja nu vieniigi bugfix!

Link to comment
Share on other sites

http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=796400

shito linku skatijos, bet iisti nevar buut true par tiem stikijiem (virs 150dmg). Anyway, vismaz primary grenade nenonjem 125hp.

Hmmz, tikko iedomajos pameginaat, cik tad noderiigi ir tagad lipinaat stikijus aiz stuura, ja tiem range ir krietni samazinaats.

Edited by SharpShooter
Link to comment
Share on other sites

pizģec, ko jūs te runājat? Sharpshooter, kāds range samazināts? WTF? No kuras pakaļas tu to izrāvi?

kefiirs, kāds sakars crit stikijiem ar sentrijiem? Sentrijiem kritiskais stikijs atņem tieši tikpat daudz cik parastais.

ļoļiki.

Link to comment
Share on other sites

nvrmind, par to range es vakardienu biju aatrumaa lasot sapratis savadak, ka no shitaa teksta

* Damage range required for bonus changed from 0-1600 to 0-800

bez taa, ka ir samazinaata damage amplituuda (kaa jau tika mineets piemeers ar to 75-125, tad tagad tas ir 90-110) veel ir izmainiits, piem,rocketa vai stikija dmg range (piemeers,ielidinot puulii stikiju, taa spraadziena amplituuda buus samazinaata). Aciimredzami, arii peec testeeshanas vakardien esmu kljuudiijies. <_<

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...