Jump to content
GIGN Forum

Kapē Mazs Fps?


sandis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

es aiztaisiju leak tagad man ir taa

[font=Warning: === LEAK in hull 1 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

Warning: === LEAK in hull 2 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

Warning: === LEAK in hull 3 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

9.50 seconds elapsed][/font]

Link to comment
Share on other sites

[font=Warning: === LEAK in hull 1 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

Warning: === LEAK in hull 2 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

Warning: === LEAK in hull 3 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

9.50 seconds elapsed][/font]

info_player_deathmatch - vistuv''akais entity leakam

Link to comment
Share on other sites

[font=Warning: === LEAK in hull 1 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

Warning: === LEAK in hull 2 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

Warning: === LEAK in hull 3 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 576, 576, 64)

9.50 seconds elapsed][/font]

Tas nozīmē, ka teroristu bāzē ar SKY kaut kas nav riktīgi!

Link to comment
Share on other sites

es sky izlaboju tagad Warning: === LEAK in hull 0 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 702, 448, 64)

Error:

A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the

(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful

indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the

beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the

outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it

probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need

their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin

brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

13.05 seconds elapsed

----- END hlbsp -----

Link to comment
Share on other sites

lol, varbūt būsi cilvēks un beidzot apskatīsies hammera error'os - cik solid brushus neizdevās ielādēt or smth

zināsi, cik tev ir leaku

ja visus itkā būsi aiztaisījis, bet būs leak tāpat, tas nozīmēs, ka kāds bloks nav aizpildījis caurumu.

Edited by snake5
Link to comment
Share on other sites

LoLo? Tu visp paskatījies to bildi, ko es iedevu kā piemēru? Tak visur, kur ir brīva telpa, tur ir leaki!

Lab iedošu vēl vienu scrēnu, mby tagad tev pieleks- http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/...ee/UTK50629.jpg

Kad mape kompilējās, tiek noteikti gala attālumi visām mapes malām un šajās robežās tiek novliktas mapes robežas, kuras būtībā veido vienu lielu kluci apkārt mapei... Tad paskaties- visur tur, kur šā iedomātā kluča robežās ir brīva telpa, kura ir tieši saistīta ar ārpuses brīvo telpu, tur pilnīgi visur būs LEAK`i! Vari izmantot edit cordon bounds, ko es ar zilo parādīju bildē, tad tu varēsi pats uzlikt šo kluci un paskatīties praksē kā tas klucis izskatās, šis rīks ļauj novilkt tev pašam mapes robežas... Tev wnk ir jāizslēdz iespēja, ka ārpuses brīvā telpa iekļūst mapes robežās.

Edited by pRopaaNS
Link to comment
Share on other sites

Vai es saku ko uber sarežģītu? Wnk vajag norobežot ārpuses brīvo telpu no pašas mapes, ko visvienkāršāk izdarīt ar "skyboxa" palīdzību un saku "skyboxa" lai būtu vienkāršāk saprast kā, bet pašiem blokiem var uzlikt citas tekstūras, ja tev ir kāds šausmīgi drausmīgs naids pret {sky tekstūru...

Edited by pRopaaNS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...