The Mortalis Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 1. Ka ielikt modeljus karte 2. Ka iekompilet karte sky 3. Ka iekompilet karte modeljus 4. Ka uztaisit stiklu kuram no vienas puses redz cauri no otras ne 5. Kuru no Pitch Yaw Roll (0 0 0) jaliek un cik lai vinjas taisitos uz saniem(slidetu) Ceru ka visu sapratat Link to comment Share on other sites More sharing options...
grundulis Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 1. Izvēlies cycler_sprite un tad izvēlies kādu modeli gribi. pa pārējiem nezinu man liekas ka sky un modeļus vajag dot līdzi mapei...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 sky nekompilē kartē, sky attēli atrodas gfx\env mapītē un tur arī tie paliks, ja tev ir custom sky(tāds kas standartā nav) tad būs jādod līdzi kartei modeļus arī nekompilē kartē, modeļi atrodas models mapītē(vai kādā tās apakšmapītē) custom modeļi jādod līdzi par to 4. ir runāts, pameklē (īsāk sakot 2 brush vajadzīgi - kustini smadzenes un sapratīsi!!!) pie Pitch Yaw roll ir norādīti ( Y Z X ) pēc tiem arī vadies! vai tiešām ir tik grūti pamēģināt tā vietā lai prasītu daunīgus jautājumus?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Par 4. Atver valjaa de_vegas atceros tur bija stikls tads paskaties varbuut vari ko izmantot Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mortalis Posted September 27, 2007 Author Report Share Posted September 27, 2007 1.Vinsh man piedava tikai sprite failus nevis modeljus Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 a kas, tev grūti ierakstīt *.* ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mortalis Posted September 29, 2007 Author Report Share Posted September 29, 2007 Ko jus teiksiet par sho erorr Error: brush with coplanar faces Description: The map has a problem which must be fixed Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-192)-(10000,10000,-192) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-192)-(10000,10000,-192) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-156)-(10000,10000,-156) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-156)-(10000,10000,-156) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-160)-(10000,10000,-160) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-160)-(10000,10000,-160) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-174)-(10000,10000,-174) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-174)-(10000,10000,-174) (0.14 seconds) Itka nevienu objektu aiz kartes neredzu nu paskaisrosiet ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
d3ad_nOw Posted September 29, 2007 Report Share Posted September 29, 2007 Čalīt palasi FAQ bet kārtējo reizi jāsaka CTRL+SHIFT+G ieraksti objekta # (Entiny/Brush) un izdzēs/izlabo. PIEMĒRS: Atver karti uzspied ctrl+shift+g ; Entiny #13 Brush #0 izdzēšu, viss normāli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIONz Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Error: brush with coplanar faces Description: The map has a problem which must be fixed Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-192)-(10000,10000,-192) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-192)-(10000,10000,-192) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-156)-(10000,10000,-156) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-156)-(10000,10000,-156) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-160)-(10000,10000,-160) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-160)-(10000,10000,-160) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-174)-(10000,10000,-174) Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-174)-(10000,10000,-174) (0.14 seconds) Itka nevienu objektu aiz kartes neredzu nu paskaisrosiet ?? Warbuut nosleedz karti lai nekas nav valjā, jo visam ir jābūt iekšā slēgtā telpā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNAIPER Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 1.Ka ielikt modeli uz karti!(viegli!) No parastiem brash trusis sanāktu diezgan lempīgs un stūrains, ja vien vispār Jūs varētu ?uzbūvēt? tādu trusi no (brash). Pie tam vēl ar lielu varbūtības daļu viņš būs nekārtīgs atkompilets (kļūdas ir virsmās) un apgaismots ne pats ar vislabāko tēlu (artefakts). Šajā gadījumā pats labākais lēmums būs modeļa, pie kura un poligonu ir vairak (vijīgākas kontūras) izmantošana, un nebūs problēmu ar kompilāciju. Ir ieliekami modeļi ar punktveida cycler entety-objekt palīdzību. Vajadzīgā vietā kartes Jūs radāt šis objekts un viņa īpašībās ?Model parametrā? norādāt ceļu pie vajadzīga modeļa (failam *.mdl). Standarta mape modeļiem CS atrodas ?Cstrike\models? ? turp un vajag sviest savējos modeļus. Tāpat modelis var ielikt ar cycler_sprite objekta palīdzību, kurš vispār jau ir paredzēts spraytu iestarpinājumam. Bet īstenībā viņa arī var izmantot. Pie reizes, pat labak, tāpēc ka ar viņu modelis top realaks (kad viņā šauj no viņas nelaižas jebkuras melnbaltas ļēpas, kā tas notiek ar modeli, kas ir ielikts caur cycler). Tomēr, ja jūs izmantosiet cycler_sprite, tad būs nepieciešams ?iežogot? modeli aizkavējoši spēlētāju CLIP-brash, tāpēc ka modelis būs pārejams cauri. Lai zinātu, kur tieši vajag radīt CLIP-brash ap modeli, rekomendēju izmantot redaktors Hammer 3.5 beta versijas (pēdējā šā panta rakstības momentā). Versijā 3.5 beta modeļi ir attēlojami taisni redaktora logā, ka ļoti ērti un pārskatāmi. Tagad neliela viltība par to, kā ielikt modeli, izmantojot cycler_sprite: kad Jūs izvēlēsieties šā objekta parametros pašu modeli, kuru gribat ielikt, tad Jums dos izvēlēties tikai failus *.SPR, t.i. sprajti, bet mums ir vajadzīgi modeļi *.MDL. Šis ierobežojums viegli apietas. Vienkārši ievediet faila (zīm. cm. ir zemāks) vārda rindā *.* simbolus, un Jums kļūs redzami visi failu tipi. Tālāk Jūs ejat mapē ar ?cstrike\models modeļiem? un izvēlaties vajadzīgu modeli. Radot zip-arhīvu ar Jūsu kartes galīgu variantu, ne aizmirstiet iekļaut viņā un visos nestandarta modeļos. Bez tiem karte nepalaidīsies! P.S. Ja vajag atbildes uz parejiem jautajumiem ta ari pasaki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 tipa stilīgi kopēt svešas pamācības? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNAIPER Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 Kas teica ka kopēju parveidoju sorry,es zinu ka likums ir nevar kopēt(zinu ka var parveidot+cita valoda!) Nu ja vajag varu pateikt ka tā vairs nedarišu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mortalis Posted October 17, 2007 Author Report Share Posted October 17, 2007 Paldies d3ad_nOw vismaz varu kompilet !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mortalis Posted October 17, 2007 Author Report Share Posted October 17, 2007 Gribetos vel uzzinat kaa taisiit logus ka no vienas puses redz no otras ne ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thydevil Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 Uztaisi brush ar loga tekstūru, un liec Render Mode kā Solid, amount būs 255 To pusi no kuras var redzēt, tai pusei uzliec tekstūru {invisible Tad uztaisi caurspīdīgu logu pusē no kuras var redzēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mortalis Posted October 20, 2007 Author Report Share Posted October 20, 2007 Thanx thydevil a to es domaju Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mortalis Posted October 21, 2007 Author Report Share Posted October 21, 2007 Tanx thydevil Varat plzz palidzeet ar sho error Error: Entity 1 has no visible brushes Error: No visibile brushes Description: All brushes are CLIP or ORIGIN (at least one must be normal/visible) Howto Fix: self explanitory Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted October 21, 2007 Report Share Posted October 21, 2007 ibio netaisi double postus! un izlasi to erroru kādas 10x jo tas ir paš-paskaidrojošs(atbildi vari izlasīt errorā) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mortalis Posted October 21, 2007 Author Report Share Posted October 21, 2007 Mana karte nav tikai origin brush tpec es nevaru saprast P.S. Par otro postu atvaino es nebiju pamaniis ka te jau ir divas lapaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now