Jump to content
GIGN Forum

Sponsorejam Worma Tjuningu


worm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A kas tas pa zveeru?

Patiesibaa nosaukums ir Greddy blow off, es vienkarshi copy & paste no sourcemotorsports.lv uztaisiju. Taa ir tada fiska kas rada svilpienu, kad parmet no viena roba citaa. Efekts rodaas, kad no turbinas izlaizh gaisu caur svilpi. Skanju varat paklausities sheiten

Link to comment
Share on other sites

Patiesibaa nosaukums ir Greddy blow off, es vienkarshi copy & paste no sourcemotorsports.lv uztaisiju. Taa ir tada fiska kas rada svilpienu, kad parmet no viena roba citaa. Efekts rodaas, kad no turbinas izlaizh gaisu caur svilpi. Skanju varat paklausities sheiten

Tada nojausma man bija, tik nebiju parliecinaats.

Link to comment
Share on other sites

Patiesibaa nosaukums ir Greddy blow off, es vienkarshi copy & paste no sourcemotorsports.lv uztaisiju. Taa ir tada fiska kas rada svilpienu, kad parmet no viena roba citaa. Efekts rodaas, kad no turbinas izlaizh gaisu caur svilpi. Skanju varat paklausities sheiten

Nezinu kā jums, bet man šķiet, ka tā skaņa ātri piegriežas.

Nu mašīnai naudiņu tu nežēlo...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Worm, nenjem ljauna, bet cik tev garsh pimpis? 5cm? biggrin.gif

Ok, ok! Turbina cool! biggrin.gif Intercolers arii ir? Kas par turbinu ? t3/t4? Blaa.. tu piki sagrduisi taja fucking ecu... :/

EDIT: a pie vizuala tuu ari straadaa? tjipa visdas svitrinjas, bamperi u.t.t... zini.. vecenes isti nemak novertet to, kas ir motora.. vinjas tikai redz vizuaalo.. sad.gif protams, tev beibe jau ir thumbsup.gif un tu vinjai noteikti esi pastastijis par visu, kas tur ieksa, bet nu... ta ir neatnemama tuniga sastavdalja - vizualais tunings.

EDIT: a jaa... intercoolers ir! biggrin.gif Vel dereeto nosegt gaisa filtru no motora karstuma ar heat shieldu (kaut vai kartona sieninja) un vel ko gribu piebilst - tev ir k&n filtrs... totaals suuds - rauj ieksa smiltis. Ja gribi buut kruts - pipercros. Mazliet dargaaks, bet nu LAABBS!

Beefy

Edited by 0xDEAD BEEF
Link to comment
Share on other sites

Mazliet info par koniskajiem gaisa filtriem no viena foruma wink.gif

Bija visas iespējas apskatīt dzinēju no iekšpuses kurš 2 gadus bija labi pakļauts agresīvām slodzēm un dažādiem lētiem tuninga elementiem.

Kas un kapēc notika ar šo dzinēju lai pašlaik paliek malā. Stāsts ir par koniskiem filtriem. Saldā reklāma par jauda palielināšānu izrādījās pilnīgs fufels. Ceru, ka liela daļa no jums ir sparatusi, ka jauda nerodas koniskos filtros un mufleros.

Pie lietas. VĀRSTI:

Pirmais novērojums pēc dzinēja izķidāšanas. Vārstu kantes, saskares laukums ir palielinājies 2X. Vārsti 4 gadu vecam auto ir nodiluši kā 20 gadu vecam auto. Man ir gadījies jaut laukā arī 1992 gada Hondas dzinēju, tur pat nav ne tuvu tāds izdilums uz kantēm kā šim dzinējam.

Virzuļi:

H22/H23 dzinējiem nav čuguna čaulu kā lielai daļai Honda motoru blokiem. Sienas ir piesātinātas ar keramikas un silīcija daļiņam to sauc par NIKASILA pārklājumu. Manā izpratnē mūžīgs pārklājums. Kas nekad nebūs par iemeslu dzinēja problēmām. Var honēt u.t.t. Virzuļi ir no alumīnija taču ar metālisku pārklājumu, tas lai uz alumīnija bāzes cilindru sienas nesametinātos kopā ar virzuļiem berzes rezultātā. Divi neitrāli materiāli, kas savstapēju rada labu slīdamību. Uz konkrētā dzinēja virzuļu sienām tika novērotas vertikālas švīkas, kas liecina par dažādu abrazīvu daļiņu nokļūšanu sadekšanas kamerā. No kurienes motora sadekšanas kamerā mikro smilšu daļiņas???

Atbilde ir viena. No nekvalitatītva gaisa filtru materiāla.

Ir daudz Honda dzinēju detaļu no 1992-1999 gadam. Ir 15 gadus veci virzuļi un ir kā jauni bez nekādiem defektiem.

Rezumē. Sākoties tuninga bumam ir nenoliedzams informācija trūkums par lietām kuras redzam televīzorā un žūrnālos. Jau ir pirmais nopietnais "upuris" nepareizi izvēlētu tuninga komponentu dēļ.

Šaubos vai kāds no jums vēlas būt nākamais. Tāpēc pirms ko uzstādāt savam motoram vai atomobīlim padomājiet vai ir vērts dēļ 4 zirgspēkiem mainīt pēc gada gredzenus respektīvi ielidot uz dzinēja kap remontu.

Noteikti esat novērojuši, kad pēc 1 gada kad uzstādīts koniskais filtrs motoram sāk palielināties eļļas patēriņš. Jaunākiem motoriem šis proces ilgst ilgāk, vecākiem motoriem ātrāk.

Link to comment
Share on other sites

pec gada braukshu ar citu autinju smile.gif

BLaa tu mulkji klausies ko tev cilveeki saka.. uzticies dzekiem servisa.. LOL... Es pats esmu jaucis motorus un licis fitlrus, tapec varu tev pateikt - tavs koniskais fitlrs ir totaals suuds. Un es dzilji saubos, ka tu peec gada brauksi ar citu autinu, taapeec, ka tagad tu sava mazajaa buusi sakraameejis 2000 - 3000k LS un peec gada, protams, meeginasi vinu paardot par 5000k LS vai ka taa, bet visi tevi suutiis dirst, jo visiem buus pajaat uz to, kaadu tu tur tuuningu esi sagruudis, jo vini skatisies uz tavu masinu un blakus vaagi par 2000Ls letaak un tad atceresies maksima noperkamaas logutiritaju lampinjas par 5Ls un atri savas stulbajas galvas sarekinas, ka pirkt standarta komplektaciju ir letaak un tu ari negriberesi atdot letaak, jo buusi ZB piki sagruudis ieksaa! TAA LUUK!

Un tu nepateici, kaada tev ir turbiina... un vispar sauj uz sporttechu (pie rigas kinstudijas atrodas) un nopeerc pipercrosa gaisa filtru (maksa kaadi 40Ls) un to konisko izmet miskaste.. man 2vi taadi koniski suudi garaazaa meetajas un vairaak savai masinitei es vinus virsuu neliksu.. BTW JAA-

Ja kadam vajag - pardodu koniskos filtrus mazlietotus un vel ieeljosanas ela viniem. Cena par vienu - 10Ls!

UN btw, suudiigs koniskais filtrs -> izdilis motors -> vairak eljas izplude -> aizdirsta lambdas zonde -> nav jaudas! Tada ir hierarhija.

Beefy

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...