Jump to content
GIGN Forum

Padomi par auto iegādi


Glud!naTajs
 Share

Recommended Posts

O jā, pa reģistrāciju gan prieks, tieši nevarēju atrast tagad uzzvanīju un čista atcelts.

Man interesē vai kāds ir ar VIN skaniem ņēmies kā maksas pakalpojumu ir vērts? Ir viens accords ievests, bet nobraukums 2009gada dīzelim 168k, drusku pa maz. Ja ir kāds, kam ir pieredze padalaties. 

Link to comment
Share on other sites

Vari dīlerim pajautāt par to vin, bet nemāni sevi, ja auto ievest no k-kurienes, tur noteikti nebūs 20k gadā braukts. Es pa LV nobraucu 20k maz braucot. Vairums tomēr brauc 30/40k gadā, nemaz nerunāsim par Vāciju kur normāli gadā vīlē 50k. It īpaši, ja tas auto ir labas komplektācijas, viņi pērk ērtas/jaudīgas mašīnas ne kia ceed lai vīlētu 100k gadā,

Jā, ir izņēmumi, bet tādus brīnumus parasti netirgo tirgus cenā ar perekupa cienīgiem tekstiem.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 1/4/2017 at 10:28 AM, raivisdotcom said:

 

Spidometriem arī galīgi negribas ticēt, es rēķinos 2009.gada mašīnai ar ~150km, ja mazāk, tad jau jāuzdod jautājumi. Neviens nepērk jaunu mašīnu, lai garāžā stāvētu, tādas reali pērk, ja vajag katru dienu kratīties entos km un grib to darīt komfortā. Man šobrīd dienā sanāk 100km min., t.i. nedēļa 500km, t.i. 26`000 gadā. Reiz septiņi ~180kk km spidometrā.

 

 

 

41 minutes ago, Pusdzīvais said:

Vari dīlerim pajautāt par to vin, bet nemāni sevi, ja auto ievest no k-kurienes, tur noteikti nebūs 20k gadā braukts. Es pa LV nobraucu 20k maz braucot. Vairums tomēr brauc 30/40k gadā, nemaz nerunāsim par Vāciju kur normāli gadā vīlē 50k. It īpaši, ja tas auto ir labas komplektācijas, viņi pērk ērtas/jaudīgas mašīnas ne kia ceed lai vīlētu 100k gadā,

Jā, ir izņēmumi, bet tādus brīnumus parasti netirgo tirgus cenā ar perekupa cienīgiem tekstiem.

 

 

:)

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/accord/eppfh.html

principā mans jautājums bija vairāk par to vai autoDNA ir jēga maksāt - neko citu daudz maz okej neatradu, kur varētu iemest VIN. 

Link to comment
Share on other sites

Nebiju pamanījis Tavu postu.

Ja auto būtu lv pirkt tad būtu reāli tie ~180k.

Tas akords pēc numura spriežot ir nācis no francijas, es lieku galvu ķīlā, ka tur odometrs ir x2. tirgo klasisks perekups.

Par autoDNA ir dzirdētas visādas lietas, lielākoties cilvēki ir vīlušies, atskaitē ierauga ss.lv sludinājuma bildes un odometru :D bet paprovēt noteikti var. Es ieteiktu uzzvanīt dīlerim un pajautāt vai nevar iedot info.

Bet kā jau esmu teicis, mašīna ir jāpērk pēc pilnas apskates un diagnostikas, nevis pēc odometra  un perekupa pasakām.

 

Link to comment
Share on other sites

Kā notiek zvanīšana dīlerim? Šinī gadījuma tupa zvanu http://www.nipponauto.lv/lv/ un prasu informāciju pa kaut kādu figviņzin hondu no figviņzin kurienes? Tur noteikti cilvēki ļoooti pretīmnākoši man būs, uz vietās vēl varētu pabazarēt..Kāds vispār Latvijas dīlerim teorētiski sakars ar šito? Viņi kaut ko tādu uzņēmušies darīt kā "officiālie pārstāvji" or what? 

Es esmu pietiekami nagls, lai pēc tās servisa grāmatiņas arī atrastu "kur veiktas apkopes" un pazvanītu, diemžēl pats pārdevējs neceļ augšā un interesanti kāda reakcija būs, kad palūgšu ieskanēt grāmatiņas pēdējās lapas :) es domāju tāds variants ir kudiš labāks par dealera traucēšanu.

Link to comment
Share on other sites

Es vispar neticu nobraukumam. Man liekas ka es jau tā neesmu tas kurš baigi daudz brauc, bet man ar bulcinieku (ar to no sava novada pat neizbraucu) gadā sanāk +40k plus tad ar otru auto vēl vismaz 20k gadā. Tieši tāpēc rēķinos ka gandriz jebkuram auto gadā 50k ir standarta nobraukums, ja vien tas nav brīvdienu auto, bet tādus principā netirgo.

Link to comment
Share on other sites

Manam auto DNA atskaitē bija CSDD informācija un komplektācija pēc VIN :D

Ir jau arī izņēmumi tiem nobraukumiem. Sievai ir 2013. gada otrajā pusē pirkts auto, kuram šobrīd uz odo ir zem 40k. Ar pirmo auto vispār gadā knapi 8k sabraucu, dzīvoju Rīgā, darbs Rīgā. Tagad, braukājot uz Jelgavu gadā tuvu 40k salasās.

Link to comment
Share on other sites

Vispār nerali nopirkt mašīnu Latvijā zem 200k, kas nav ievesta. Pēdējās dienās pačekoju audi, hondas, subarus un dažus fordus, kas ir zem 200k visi ir ievesti jautājums tikai pirms cik ilga laika. Tagad izskatās, ka tā shēma ir ievests pagāšogad - pārdodu šogad un neko nevienam nesaku, vai arī sāk vienkārši brukt un jāpārdod. 

Vislabāk man patīk viena honda ar kuru gadā vidēji brauc 1-3k, ja interesē varat pačekot KB1059. 

Laikam bus jāatmet cerība par mašīnu zem 200k. 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ar prefl 2.0d E9x prātīgi. Kaut kad runājos mehiem un nebija sajūsmināti par respektīvo dzinēju. Mēdzot mirt. Ko/kas/kā - neatceros, pusdzīvais noteikti var nokomentēt.

Edited by Tom.
Link to comment
Share on other sites

On 1/13/2017 at 5:29 PM, ManuVietuIenjemRegistretais said:

Es vispar neticu nobraukumam. Man liekas ka es jau tā neesmu tas kurš baigi daudz brauc, bet man ar bulcinieku (ar to no sava novada pat neizbraucu) gadā sanāk +40k plus tad ar otru auto vēl vismaz 20k gadā. Tieši tāpēc rēķinos ka gandriz jebkuram auto gadā 50k ir standarta nobraukums, ja vien tas nav brīvdienu auto, bet tādus principā netirgo.

Visiem jau pārvietošanās paradumi nav vienādi :) Man ir ikdienas auto, bet gadā nobraucu ap 15-17k. Iepriekšējais saimnieks braukāja nedaudz aktīvāk. Šobrīd auto ir 10 gadi un nobraukums 190k. 

Link to comment
Share on other sites

Bmw ir tāda lieta, ka, visos blokos raksta odometra rādijumu, pat gaisa spilvena blokā var atrast īsto nobraukumu, tikai vajag laiku un pareizo programmatūru.  Kopumā salīdzinot bloka radījumus var aptuveni redzēt cik tad tas zverēns ir nobraucis. 

Kā arī ieteiktu lielu uzmanību pievērst sprauslām, pirms pirkšanas noteikti pārbaudīt spiedienus, lai nebūtu japarmaksā. Kā arī pievērs uzmanību pērkot, iedarbinot auto klausītites vai demfers nav jāmaina, parasti vai nu ik pa laikam klaudzoša skaņa vai vibrācija ik pēc laiciņa jūtama no kārbas puses.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

n47d20 motoriem ir problēmas ar ķēdēm. Daudziem jau viņas ir mainītas pa garantiju, to var pēc vin pateikt vai ir izdarīts pie jebkura dīlera. Diagnostiskā ar dzirdēs vai ķēde ir sākusi staipīties, un ja tā, nav nekāds kosmos viņu ar nomainīt. Sūdi protams ir tad ka viņa plīst. Tāpat kā jebkurā cienījamā servisā pateiks sprauslu stāvokli. Tāpēc tas maksā ~ 60e. Ir jāatceras, auto ir lietots. Vis plīst. Ejat palasīt laimes stāstus par gadīgiem qashkajiem un insignijām.

Kā jau teicu, katrai markai, katram modelim ir kāds trūkums. Ja tik ļoti bail - e-talons.

Ja ar uzpeldēs kāds e90 preLCI, ar reāliem ~150k km, tad cena būs x2.

Ir jāpērk auto kurš patīk un apmierina, pēc tam pilnīgi visu var saremontēt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Šis laikam ir GIGN vēsturē ir vienīgais topiks, kur autors ir ar reālu naudu un ar reāli k-ko beigās nopērk :D

Apsveicu gludekli ar jauno autiņu, tīri simpātisks e90. Pēc papīriem gludeklis vel nav īpašnieks, bet tās tik formalitātes, auto ir atrasts, izkratīts, iztestēts un atdzīts par labu. Vairāk ganjau gludais ko pateiks.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Laikam esmu jums parādā izklāstu kā gāja ar autiņa meklēšanu/pirkšanu.

Lieta sekojoša - manā budžetā līdz ~6500 eiro situācija ir gaužām bēdīga. No katriem 10 sludinājumiem, 9 bija perekupi. Divu mēnešu laikā, tika atlasīti max. 5 sludinājumi, kurus vērts bija braukt skatīties. 

Tātad mans primārais uzstādījums bija autiņš labā tehniskā stāvoklī (loģiski), uz jēdzīgu komplektāciju nemaz nepretendēju. 
 

Sanāca tā, ka pirmais autiņš, kuru braucām skatīties ar deadalive, bija arī tas izredzētais. Situācija vienkārša, dāmīte brauc uz Angliju un ir spiesta pārdot auto. 

Aizbraucām ar deadalive nočekot. Deadalive kā kārtīga žurka izložņāja katru stūrīti un atzina par labu esam - tālāk vedām pieslēgt pie kompja pārbaudīt sirsniņu, ar kuru arī viss bija kārtībā. Ilgi nedomājot pateicu, ka ņemu un šo pirmdien pārrakstījām doķus un gatavs. 

Lūk arī pats auto - 2005. gada E90 320d, sedans, 120kW. 

Cena 5600 eiras - vidēji par vienu paku lētāk kā tirgus cena. 

Uz virsbūves ir nelieli vizuāli defekti, kas galīgi nelec acīs. 

Sajūtas pēc auto iegādes:

+ braukšana kā kuģī

+ lūka un recaro sēdekļi rulz

+ feeling sexy with E90

+/- autiņš diezgan smags (bremzēšanas distanci jātur lielāku)

- standarta audio iekārta sūkā - meklēšu kaut ko vietā

- jāpērk jaunas vasarenes, jo esošās jau ir nodrāztas

- motoru gaidīju jaudīgāku

 

Tiešām cepuri nost deadalive par pacietību atbildot uz visiem maniem jautājumiem un diagnostiku. Kā arī teddijam par proaktīvu konsultāciju, lai es nenopirktu e46 :)

Un LAVRx par OCTA un Kasko nokārtošanu. 

 

Mašīnu iesvētīšu nākamnedēļ, kad sataisīšu arī bildes. ^_^

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hey,

Ta kā vecajam accountam neatceros ne paroli, ne lietotājvārdu, ne epastu, kuru toreiz izmantoju, tad nākas rakstīt no jauna. :D Atcerējos par šāda topica esamību, un arī ir doma pāriet uz E90, budžets būtu līdzīgs 5-6k, skatos, ka tajā cenu budžetā var dabūt, ko tādu. Skatos, uz ko šādu - https://ej.uz/poij ,protams, pliks kā nabags, bet tas budžets ir tik liels, cik viņš ir. :)       Interesē tikai benzīns, ņemot vērā manus braukšanas paradumus. Ko sakat par šādu variantu? :)

Paldies.

 

P.S Gludekli - joprojām braukā ar šo E90? :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...