Jump to content
GIGN Forum

Stūres nomaiņa auto no labās uz kreiso


pikaso
 Share

Recommended Posts

Par cik ar šādām lietām nekad iepriekš neesmu sastapies, gribēju palūgt kādam zinošākam cilvēkam atbildēt uz pāris jautājumiem.

Kur LV ir iespēja veikt šādu auto 'operāciju'?

Cik tā aptuveni maksā?

Vai auto marka, modelis, izlaiduma gads būtiski ietekmē šīs 'operācijas' izmaksas?

Vai pēc tam ir kādi paliekoši defekti, neērtības?

Link to comment
Share on other sites

Kur - ir visādi kantori, kuros uzņemas to darīt, taču vislabāk būtu atrast pašam savu meistaru, jo tur ir 101 lieta kur var ievārīt sūdus, kuri nāks gaismā tikai vēlāk.

Cik - kā jau maddn teica - lētākajā variantā ap 500 un uz augšu.

Auto marka un modelis ietekmē - atkarīgs no tā, cik grūti/dārgi ir dabūt donoru ar stūri pareizajā pusē. Ja mašīna ir kaut kāds rhd unikums, tad kvalitatīvi to nostrādāt ir teju nereāli.

Defekti/neērtības - atkarīgs no meistara un donora. Neērtības var būt kaut vai tādas, ka šofera beņķis ir blakussēdētājam, pečka strādā pretēji, logu kontroles pogas ir blakussēdētāja durvīs.

Link to comment
Share on other sites

kaut kadai miskastei, kuru te pat ar kreiso sturi var dabut, nav isti jegas parlikt sturi. ja tev padoma forshie japanju autinju, tad tik uz priekshu.

Es pieļauju ka jautājums tāds radies, jo piemēram tajā pašā Vācijā ar stūri ačgānajā pusē mašīnu var dabūt par 50-40% no cenas, es tad metu acis uz 190 mersi idealā stāvoklī pa 500 eirikiem, izrādījās ka "lētais" variants būtu tie manis minētie 500 lati. Ziediņš jau teica, teiksim to pašu ele. logu pravodku pārvilkt otrā pusē jau sadārdzina pasākumu, beigās nekas īpaši labs nesanāk.

Link to comment
Share on other sites

Tikai šo iemeslu dēļ nedrīkst braukt ar NISSAN SKYLINE Latvijā un tapēc tik maz viņu ir, bet tik daudziem patīk.

Tātad pārlikt var, bet nav orģinālās detaļas kreisajai pusei LIIIIDZ AR TO NEVAR IZIET CSDD, bet tagad tiek šis jautājums risināts ar lieliem soļiem uz priekšu.

Link to comment
Share on other sites

LIIIIDZ AR TO NEVAR IZIET CSDD

Drifteri prot teikt, ka brāļiem lietuviešiem nav tik strikta likumdošana kā mums. Viņi vienkārši aizdzen uz Lietuvu, piereģistrē, atbrauc atpakaļ un pārreģistrē atkal. Legit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Drifteri prot teikt, ka brāļiem lietuviešiem nav tik strikta likumdošana kā mums. Viņi vienkārši aizdzen uz Lietuvu, piereģistrē, atbrauc atpakaļ un pārreģistrē atkal. Legit.

Tik pat labi to sky var atdzīt no vācijas bez liekas mozgojobkas....

Link to comment
Share on other sites

Nauda nebūtu gluži problēma, galvenais, lai šī operācija auto modelim būtu iespējama.

Piemēram, VW Pasāti šeit iet pa sviestmaizi. Zinu arī cilvēkus, kas LV braukā ar UK Passātiem, kuriem ir nomainīta stūre, tikai vecākiem modeļiem. Laikam jau, jo vairāk šādu vāģu LV, jo reālāka iespēja uztaisīt lētāk.

Interesē kāds no šiem auto. Vispār, skatos uz Mazdām un VW. Tas Dodge arī acīs iekrita.

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201212024481338 - Mazda RX8

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201211244372999 - Dodge Caliber SXT SPORT

Cik es sapratu, tad ir jāatrod Latvijā tāds pats sists autiņš, no kā paņemt šīs detaļas. Nopirkt jaunas nav iespējams?

Viss, ko es vēlos uzzināt, ir kaut kādi kontakti, mājaslapa, ar ko var sazināties un vienoties par kvalitatīvu darbu.

Link to comment
Share on other sites

Nauda nebūtu gluži problēma, galvenais, lai šī operācija auto modelim būtu iespējama.

Piemēram, VW Pasāti šeit iet pa sviestmaizi. Zinu arī cilvēkus, kas LV braukā ar UK Passātiem, kuriem ir nomainīta stūre, tikai vecākiem modeļiem. Laikam jau, jo vairāk šādu vāģu LV, jo reālāka iespēja uztaisīt lētāk.

Interesē kāds no šiem auto. Vispār, skatos uz Mazdām un VW. Tas Dodge arī acīs iekrita.

http://www.autotrade...201212024481338 - Mazda RX8

http://www.autotrade...201211244372999 - Dodge Caliber SXT SPORT

Cik es sapratu, tad ir jāatrod Latvijā tāds pats sists autiņš, no kā paņemt šīs detaļas. Nopirkt jaunas nav iespējams?

Viss, ko es vēlos uzzināt, ir kaut kādi kontakti, mājaslapa, ar ko var sazināties un vienoties par kvalitatīvu darbu.

Nu izmaksas būs lielākas pa 500ls tas ir tochna :)

TU labāk paņem no kāda sista autiņa detaļas vai pērc jaunas??? kas tev lētāk sanāk !!

Jebkurā servisāa , tikai protams, ja kāds gribēs ķēpāties !!!

Tpc tev jāmeklē kāds auto meistars un ar viņu jāvienojas....

Es tev varu sarunāt vienu, bet nu tas ir mana pilsētā Kurzemē :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms kaut ko pērc, parēķini cik tev sanāks par to visu kopā samaksāt. Ierēķini pirmo reģistrāciju + visus nodokļus + darbu par stūres nomaiņu. Dažreiz sanāk letāk nopirkt tepat LV. + pārbūvei vajag arī savu atļauju ^^

Link to comment
Share on other sites

Teddijs pareizi saka, bet es atkārtoju vēlreiz visu var izdarīt tikai vai tas ir ''legāli'' ar orģinālām detaļām.

Pieņemsim cilvēkiem nauda nav problēma, bet gribas ar skyline, vai citu kādu tipa mašīnu, bet tas nav iespējams Latvijā, bet būs jo valde tagad to jautājumu risina

Link to comment
Share on other sites

Cik jūs varat čakarēties ar to skayu, ir LV viens reģistrēts (r34, vai r33 neatceros vairs). nr ar izkrita no galvas, bet ja nemaldos bija VK- uz divi cipari.

japa skayu ar varēja reģistrēt LV, bet nebija vajadzība, ar stūri pareizā pusē menti neko neteica vairs par UK nr.

bet protams, tur nav ne tuvu 500ls pārbūve.

vispār 500ls pārbūve būs 20 gadus vecai lamatai.

Link to comment
Share on other sites

Arī e36, ja ir piebakāts ar elektroniku, tad to visu pārvilkt un savilkt uz blakus durvīm ir liels čakars un bez haltūrām tur darbs un detaļas virs 500 aizies :) Plusā negaidi mašīnu gatavu nedēļas laikā - mums te vietējiem gumiju stiept dikti patīk. Viss ir stipri atkarīgs no katra gadījuma individuāli. Ja gribi salona kvalitāti, tad iespējams uzreiz jau ir vērts mest aci uz autiņiem vācijā - pavisam nopietni. Čakars mazāks, iespējams arī lētāk izbrauc cauri. Tīri iz pieredzes - oriģināls tomēr kalpos ilgāk un kvalitatīvak, nekā rīmeiks. Pirkt mašīnu par kapeikām, lai tajā grūstu piķi iekšā un jauktu ārā oriģinālu, imho - ļoti nevajadzīga piša. Mani 10 centi.

Link to comment
Share on other sites

Es jau rakstīju par to visu vācijas padarīšanu. Viespār lētāk nopirkt kaut ko pie mums +- populāru, bet sistu un atdzenot šeit saremontēt... Tik un tā procenti 70 kas no vācijas nāk ir sisti braucamie...

Link to comment
Share on other sites

Ja gribi salona kvalitāti, tad iespējams uzreiz jau ir vērts mest aci uz autiņiem vācijā - pavisam nopietni. Čakars mazāks, iespējams arī lētāk izbrauc cauri.

Mana Carisma ir vesta no Vācijas, principā cenas ziņā beigās ir tuvu tas pats. Ja nemaldos tad sanāca trīs bākas izbraukt, tranzīt numuri un skate tur, pirmā reģistrācija kopā pie 500 latiem + pati mašīna. Summā varēja jau arī Latvijā meklēt kaut ko par to pašu cenu, bet kvalitāte nestāv blakus. Jānopulē bija, jo tur bija placī pablāvējusi un tagad vēl jasaņemās spogulis nomainīt. Teiksim arī tādi nieki kā BORBET diski un pilnīgi jaunas M+S riepas, kā arī jaunu aķi iedos līdzi, maģīti ar. Latvijā tev pārdošanas brīdi būs bleķi virsū, riepas bez protektoriem, maģis izrauts un tīri aiz latviešu skaudības miets kaut kur motortelpā iesprausts.

Kas attiecas uz sistām mašīnām, tad kā jau DominiX teica - orģināls ir cita lieta, viss kas nav orģināls beigu beigās pievils.

Edited by maddn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...