b0r1ng Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 un tīri aiz latviešu skaudības miets kaut kur motortelpā iesprausts. Es sen tā nebiju smējies 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominiX Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Es sen tā nebiju smējies Same here Link to comment Share on other sites More sharing options...
ep1dem1c Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 (edited) Pirms pustra gada mazliet interesējos par šo visu. Tad principā beigās nonācu pie slēdziena, ka pats darbs maksā tikai sākot no 500 Ls, bet vēl +/- tik pat aiziet detaļās, t.i.- panelī, vados, elektronikās ... Protams šīs te visas detaļu meklēšanas var darīt pats, kas izmaksās lētāk Edited December 5, 2012 by ep1dem1c Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikaso Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Nu nezinu, salīdzinot UK ar Vāciju, viena un tā pati mašīna Vācijā maksā 2-2,5 reizes vairāk. Pērkot mašīnu par 1000 paundiem protams, ka nav jēgas to visu darīt, bet, teiksim, pērkot 2007. gada VW pasātu par 2000+ paundiem, nevar būt, ka stūres pārlikšana izmaksātu kopā vairāk, nekā mašīnas iegāde Vācijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusdzīvais Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 nezinu cik tas verķis (pasāts maksā) bet palūrēju ss ka no 4k lidz 6k ls tadu noteikti nekas lētāk tur nesanāks. turnu vari būt pilnīgi drošs. + tev būs tomēr dalējs konstruktors. mašīna 2k, atvešana 0,5k, reģistrācija kā minimums pavilksies ar 0,5k, darbs minimums 1k. lūdzu, ir jau bez domāšanas 4k ls. p.s. vispār parādi man, kur tu atradi pa 2k paundiem tur tādu pasātu. cik skatos uk cenas ir tieši tādas pašas kā LV iekš ss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Surrounder Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Nu nezinu, salīdzinot UK ar Vāciju, viena un tā pati mašīna Vācijā maksā 2-2,5 reizes vairāk. Pērkot mašīnu par 1000 paundiem protams, ka nav jēgas to visu darīt, bet, teiksim, pērkot 2007. gada VW pasātu par 2000+ paundiem, nevar būt, ka stūres pārlikšana izmaksātu kopā vairāk, nekā mašīnas iegāde Vācijā. Kā tev liekas, cik tev izmaksās un cik viegli tev būs dabūt visas vajadzīgās detaļas no Eur pasāta? Un pats galvenais - kur tu dabūsi un cik tev izmaksās VESELA EUR provodka no pasāta? Kā arī - cik tu samaksāsi elektriķim par provodkas pārvilkšanu un visu gļuku izlabošanu? D Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikaso Posted December 6, 2012 Author Report Share Posted December 6, 2012 Šis ir diskusiju raksts. Man par auto lietām saprašana nav liela, tādēļ arī jautāju, lai kaut ko noskaidrotu. Paldies, laikam jau jāņem tomēr Vācijā kāds 10 reizes nopirkts-pārdots Eiropā nobraukāts grausts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominiX Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Par to naudu, ko tu būtu gatavs grūst iekšā pārtaisīšanā, var nopirkt sakarīgu vācieti - passāti in general tur nav dārgi. Tik jāskatās tāds, kurš nav mētāts, sists un pārmetināts, jo tur rūsa iemetīsies negaidot. Ņēmu mazduli no Vācijas - 9 gadus nobrauca godam, nomainīju sasistu radiatoru un pārplīsušu izpūtēju ( ceļu kvalitātes rezultāts... ) brauca uz urrā. Jebkur var uzrauties uz konstruktoru un sistu vāģi, tai nebūt obligāti nav jābūt Vācijai. TL;DR - lai brauktu Anglijā, pirktu Anglijā. Lai brauktu kur citur - pirktu kur citur Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivisdotcom Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Es nezinu kāds tam ir izskaidrojums, bet kad es Vācijā meklēju vāģi ievērojami lētāki bija japāņi. Mazdas, mitsuki un pārējie šķībacainie bija ievērojami lētāki kā audi, bmw un merši, itkā pārāk loģiski nav, bet tā nu ir. Saprotat mani pareizi, es nesaku ka vāciešu markas tur ir dārgas, es saku ka salīdzinot ar latviešu cenām šeit vairāk ietaupās pērkot japāni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teddy Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Jā un atbraucot uz Latviju pēc ziemas viņš būs sapuvis Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0r1ng Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Jā un atbraucot uz Latviju pēc ziemas viņš būs sapuvis Man Almera pēc divām ziemām bija jau lupatās... Un par sistu - man audiks ar visu iznīcināto labo sānu bija. Jaunas durvis un paint jobs un jau kā jauna, ar 40k nobraukumu pa latvijas ceļiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominiX Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Man Almera pēc divām ziemām bija jau lupatās... Un par sistu - man audiks ar visu iznīcināto labo sānu bija. Jaunas durvis un paint jobs un jau kā jauna, ar 40k nobraukumu pa latvijas ceļiem Katrs gadījums ir stipri individuāls. Var būt, ka darbs ir godam uztaisīts. Var būt, ka haltūra un pora uz poras. Vai ir vēlme riskēt un ņemt sistu-taisītu, vai tomēr skatīties uz ko tādu, kas ir pēc iespējas tuvāks oriģinālam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivisdotcom Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Jā un atbraucot uz Latviju pēc ziemas viņš būs sapuvis Principā rūsa nekur nebija (izņemot šaizīti ar veco aķi bagāžniekā), updeitošu situlāciju pēc 4 mēnešiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
joJO^ Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 Pilnīgi piekrītu tam variantam,kad labu braucamo var atrast Vāczemē,ar to nodarbojas pietiekami daudz cilvēku,kuri var atrast tur tiešām labus atradeņus,tici,sāpēs pašam mazāk galva,jo kā jau te veči teica,kad sāks klāties elektronika nost,tad tik būs,bet nu atkal no otras puses arī var paveikties ar meistaru utt.,bet ja negribi nervu slodzi lieku,skaties uz Vācijas pusi! GL! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epix Posted December 8, 2012 Report Share Posted December 8, 2012 žigulim bija visas ekstras ko vajag, īsti nav saprotams par ko cilvēki raud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANALGINS Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 1.3 dvižoks ir pain in the ass =( Ne jaudas ne ekonomijas... 2.5 dīzelis 4tw tiem 1.3 ir 200+ zirgi, ēd arī atbilstoši.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0r1ng Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Tā jauda nav proporcionāla patēriņam. Kad uz 140 rij 15 litrus tad sāc aizdomāties... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now