pikaso Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Par cik ar šādām lietām nekad iepriekš neesmu sastapies, gribēju palūgt kādam zinošākam cilvēkam atbildēt uz pāris jautājumiem. Kur LV ir iespēja veikt šādu auto 'operāciju'? Cik tā aptuveni maksā? Vai auto marka, modelis, izlaiduma gads būtiski ietekmē šīs 'operācijas' izmaksas? Vai pēc tam ir kādi paliekoši defekti, neērtības? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivisdotcom Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Principā pērkot vāģi arī gāju garām šitam, neko ļoti daudz es neuzināju, bet cena ir nemazāka par 500ls, protams, ka marka un viss pārējais ietekmēs izmaksas, panelis.. Viss pārējais kā jau vienmēr - ātri un labi nav lēti, lēti un labi nav ātri, ātri un lēti nav labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0r1ng Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Ja nav galu tad cenas var būt diezgan "labas" un iespējams kaut ko no vācijas pa ceļam paķert būtu izdevīgāk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziediņš Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Kur - ir visādi kantori, kuros uzņemas to darīt, taču vislabāk būtu atrast pašam savu meistaru, jo tur ir 101 lieta kur var ievārīt sūdus, kuri nāks gaismā tikai vēlāk. Cik - kā jau maddn teica - lētākajā variantā ap 500 un uz augšu. Auto marka un modelis ietekmē - atkarīgs no tā, cik grūti/dārgi ir dabūt donoru ar stūri pareizajā pusē. Ja mašīna ir kaut kāds rhd unikums, tad kvalitatīvi to nostrādāt ir teju nereāli. Defekti/neērtības - atkarīgs no meistara un donora. Neērtības var būt kaut vai tādas, ka šofera beņķis ir blakussēdētājam, pečka strādā pretēji, logu kontroles pogas ir blakussēdētāja durvīs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ep1dem1c Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Tev uz šejieni - http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=13640 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinky Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 kaut kadai miskastei, kuru te pat ar kreiso sturi var dabut, nav isti jegas parlikt sturi. ja tev padoma forshie japanju autinju, tad tik uz priekshu. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivisdotcom Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 kaut kadai miskastei, kuru te pat ar kreiso sturi var dabut, nav isti jegas parlikt sturi. ja tev padoma forshie japanju autinju, tad tik uz priekshu. Es pieļauju ka jautājums tāds radies, jo piemēram tajā pašā Vācijā ar stūri ačgānajā pusē mašīnu var dabūt par 50-40% no cenas, es tad metu acis uz 190 mersi idealā stāvoklī pa 500 eirikiem, izrādījās ka "lētais" variants būtu tie manis minētie 500 lati. Ziediņš jau teica, teiksim to pašu ele. logu pravodku pārvilkt otrā pusē jau sadārdzina pasākumu, beigās nekas īpaši labs nesanāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doGY Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Tikai šo iemeslu dēļ nedrīkst braukt ar NISSAN SKYLINE Latvijā un tapēc tik maz viņu ir, bet tik daudziem patīk. Tātad pārlikt var, bet nav orģinālās detaļas kreisajai pusei LIIIIDZ AR TO NEVAR IZIET CSDD, bet tagad tiek šis jautājums risināts ar lieliem soļiem uz priekšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoi Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 LIIIIDZ AR TO NEVAR IZIET CSDD Drifteri prot teikt, ka brāļiem lietuviešiem nav tik strikta likumdošana kā mums. Viņi vienkārši aizdzen uz Lietuvu, piereģistrē, atbrauc atpakaļ un pārreģistrē atkal. Legit. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0r1ng Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Drifteri prot teikt, ka brāļiem lietuviešiem nav tik strikta likumdošana kā mums. Viņi vienkārši aizdzen uz Lietuvu, piereģistrē, atbrauc atpakaļ un pārreģistrē atkal. Legit. Tik pat labi to sky var atdzīt no vācijas bez liekas mozgojobkas.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoi Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Bet joks tāds, ka GB skailaini pa defu nāk ar stūri bardočokā. Vācieši noteikti ir kādu kapeiku ir ieguldījuši stūres pārlikšanā un šaubos, vai tas neietekmēs cenu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikaso Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Nauda nebūtu gluži problēma, galvenais, lai šī operācija auto modelim būtu iespējama. Piemēram, VW Pasāti šeit iet pa sviestmaizi. Zinu arī cilvēkus, kas LV braukā ar UK Passātiem, kuriem ir nomainīta stūre, tikai vecākiem modeļiem. Laikam jau, jo vairāk šādu vāģu LV, jo reālāka iespēja uztaisīt lētāk. Interesē kāds no šiem auto. Vispār, skatos uz Mazdām un VW. Tas Dodge arī acīs iekrita. http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201212024481338 - Mazda RX8 http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201211244372999 - Dodge Caliber SXT SPORT Cik es sapratu, tad ir jāatrod Latvijā tāds pats sists autiņš, no kā paņemt šīs detaļas. Nopirkt jaunas nav iespējams? Viss, ko es vēlos uzzināt, ir kaut kādi kontakti, mājaslapa, ar ko var sazināties un vienoties par kvalitatīvu darbu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash^ Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Rotordzinēju resurss ir +/- 100k km, tāpēc arī mašīnu pārdot par sviestmaizi. Ēd viņš arī tikpat cik evo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0r1ng Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 1.3 dvižoks ir pain in the ass =( Ne jaudas ne ekonomijas... 2.5 dīzelis 4tw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umad Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Nauda nebūtu gluži problēma, galvenais, lai šī operācija auto modelim būtu iespējama. Piemēram, VW Pasāti šeit iet pa sviestmaizi. Zinu arī cilvēkus, kas LV braukā ar UK Passātiem, kuriem ir nomainīta stūre, tikai vecākiem modeļiem. Laikam jau, jo vairāk šādu vāģu LV, jo reālāka iespēja uztaisīt lētāk. Interesē kāds no šiem auto. Vispār, skatos uz Mazdām un VW. Tas Dodge arī acīs iekrita. http://www.autotrade...201212024481338 - Mazda RX8 http://www.autotrade...201211244372999 - Dodge Caliber SXT SPORT Cik es sapratu, tad ir jāatrod Latvijā tāds pats sists autiņš, no kā paņemt šīs detaļas. Nopirkt jaunas nav iespējams? Viss, ko es vēlos uzzināt, ir kaut kādi kontakti, mājaslapa, ar ko var sazināties un vienoties par kvalitatīvu darbu. Nu izmaksas būs lielākas pa 500ls tas ir tochna TU labāk paņem no kāda sista autiņa detaļas vai pērc jaunas??? kas tev lētāk sanāk !! Jebkurā servisāa , tikai protams, ja kāds gribēs ķēpāties !!! Tpc tev jāmeklē kāds auto meistars un ar viņu jāvienojas.... Es tev varu sarunāt vienu, bet nu tas ir mana pilsētā Kurzemē Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikaso Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 500 Ls ir kapeikas, man interesē, kur, kādā salonā to var kvalitatīvi izdarīt. cash, paldies par apgaismošanu, pagūglēju sīkāk, daudzi par to raksta. Eh, Mazda visticamāk atkrīt. VW arī izmanto rotordzinējus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash^ Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 No zināmākajiem auto tikai RX-7 un RX-8 izmanto šos dzinējus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teddy Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Pirms kaut ko pērc, parēķini cik tev sanāks par to visu kopā samaksāt. Ierēķini pirmo reģistrāciju + visus nodokļus + darbu par stūres nomaiņu. Dažreiz sanāk letāk nopirkt tepat LV. + pārbūvei vajag arī savu atļauju ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
doGY Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Teddijs pareizi saka, bet es atkārtoju vēlreiz visu var izdarīt tikai vai tas ir ''legāli'' ar orģinālām detaļām. Pieņemsim cilvēkiem nauda nav problēma, bet gribas ar skyline, vai citu kādu tipa mašīnu, bet tas nav iespējams Latvijā, bet būs jo valde tagad to jautājumu risina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusdzīvais Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Cik jūs varat čakarēties ar to skayu, ir LV viens reģistrēts (r34, vai r33 neatceros vairs). nr ar izkrita no galvas, bet ja nemaldos bija VK- uz divi cipari. japa skayu ar varēja reģistrēt LV, bet nebija vajadzība, ar stūri pareizā pusē menti neko neteica vairs par UK nr. bet protams, tur nav ne tuvu 500ls pārbūve. vispār 500ls pārbūve būs 20 gadus vecai lamatai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epix Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 tu gribweji teikt e36 piemeram Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominiX Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Arī e36, ja ir piebakāts ar elektroniku, tad to visu pārvilkt un savilkt uz blakus durvīm ir liels čakars un bez haltūrām tur darbs un detaļas virs 500 aizies Plusā negaidi mašīnu gatavu nedēļas laikā - mums te vietējiem gumiju stiept dikti patīk. Viss ir stipri atkarīgs no katra gadījuma individuāli. Ja gribi salona kvalitāti, tad iespējams uzreiz jau ir vērts mest aci uz autiņiem vācijā - pavisam nopietni. Čakars mazāks, iespējams arī lētāk izbrauc cauri. Tīri iz pieredzes - oriģināls tomēr kalpos ilgāk un kvalitatīvak, nekā rīmeiks. Pirkt mašīnu par kapeikām, lai tajā grūstu piķi iekšā un jauktu ārā oriģinālu, imho - ļoti nevajadzīga piša. Mani 10 centi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0r1ng Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Es jau rakstīju par to visu vācijas padarīšanu. Viespār lētāk nopirkt kaut ko pie mums +- populāru, bet sistu un atdzenot šeit saremontēt... Tik un tā procenti 70 kas no vācijas nāk ir sisti braucamie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teddy Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Par UK nummuriem, btw, ja Latvietis braukā ar UK nummuriem pa Latviju, viņam ir jāziņo par to csdd. Ja neziņo, tad norauj 30ls sodu viens paziņa nesen norāva Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivisdotcom Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 (edited) Ja gribi salona kvalitāti, tad iespējams uzreiz jau ir vērts mest aci uz autiņiem vācijā - pavisam nopietni. Čakars mazāks, iespējams arī lētāk izbrauc cauri. Mana Carisma ir vesta no Vācijas, principā cenas ziņā beigās ir tuvu tas pats. Ja nemaldos tad sanāca trīs bākas izbraukt, tranzīt numuri un skate tur, pirmā reģistrācija kopā pie 500 latiem + pati mašīna. Summā varēja jau arī Latvijā meklēt kaut ko par to pašu cenu, bet kvalitāte nestāv blakus. Jānopulē bija, jo tur bija placī pablāvējusi un tagad vēl jasaņemās spogulis nomainīt. Teiksim arī tādi nieki kā BORBET diski un pilnīgi jaunas M+S riepas, kā arī jaunu aķi iedos līdzi, maģīti ar. Latvijā tev pārdošanas brīdi būs bleķi virsū, riepas bez protektoriem, maģis izrauts un tīri aiz latviešu skaudības miets kaut kur motortelpā iesprausts. Kas attiecas uz sistām mašīnām, tad kā jau DominiX teica - orģināls ir cita lieta, viss kas nav orģināls beigu beigās pievils. Edited December 5, 2012 by maddn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now