husis666 Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Kāds ir pats ekonomiskākais braukšanas stils. Tip neizmanto elektroierīces utt, brauc tā lai nav strauji jābremzē, tas viss skaidrs, bet ja gribu izspiest pārbaudīt maximumu cik ekonomiska var būt mašīna, kad pārslēgt robus? Kautkad sen zebrā dzirdēju bija jābrauc 70kmh+ un ne vairāk par 2,5k apgriezieniem(pilsētā gan tas protams nesanāk un tie 70km/h ir tā vispārēji, jo viss noeikti ir atkarīgs no apgriezieniem), tad nu tagad ja gribas ekonomiski braukt pārmetu robus ap 2.5k, un uz piektā braucu uz ~2.5k, kas manam opelim ir 90km/h. Nezinu gan cik pareizi tas ir... Kapeiku pisējs neesmu, tikai interesē kādam ekstrēmam gadījumam. sviestaini gan uzdrukāju, bet ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
xyu Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) Svarīgi arī kāda mašīna, kāds gads. Katrā ziņā lielākais mīts ir, ka ieliekot neitrālajā (vai nu izspiežot sajūgu) mašīna teju neko netērē. Muļķības. Edited December 15, 2011 by xyu Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xDEAD BEEF Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) Pamēģini ieskrieties līdz 80km/h ar 75% nospiestu gāzes pedāli, tad izņemt no ātruma un izslēt motoru un ripot līdz 40, tad atkal atkārtot! Fiška ir tāda, ka gaisa pretestība palielinas exponenciāli (e^ . Tādēļ starpība starp 80 un 100km/h ir nevis 20%, bet gan krietni vairāk. Bet vispār - ja jāskaita nauda benzīnam, tad varbūt padomā par mašīnas pārdošanu. Beefs Edited December 15, 2011 by 0xDEAD BEEF 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epix Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 kapec par pārdošanu? lai domā par gāzi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusty Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) ripojot ātruā mašīa tērē mazāk nekā neitrālajā. precīzāk - vispār neko netērē. neitrālajā baterijas netiek lādētas. bet vislabāk ieekonomēsi, ja servisā noskaidrosi visizsevīgākos motora apgriezienus. vairākos var veikt tās analīzes kur mašīnu pie kompja pieslēdz un tad rūcina. neko daudz tas nemaksā, bet iegūs daudz vairāk. Edited December 15, 2011 by rusty Link to comment Share on other sites More sharing options...
husis666 Posted December 15, 2011 Author Report Share Posted December 15, 2011 Man nevaig ekonomēt vairāk, patīk arī iespiest grīdā, vienkārši ripinoties bieži nomoka doma par to, kā nozīmē braukt visekonomiskāk. Man jau tā 1.6 ir, kur nu vēl gāze un kur nu vēl trūkst naudas degvielai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joJO^ Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) Izņemt no ātruma?Normālām mūsdienu mašīnām,mehāniskā kārba ir tikai cilvēkiem ar noslieci uz nostaļģiju vai arī maka biezuma apmēri,runājot par izlaiduma gadu! Visslabākais veids ekonomēt ir vnk nebraukt agresīvi,pārējais viss ir sūds,it īpaši uz apledojuša ceļa,braucot pa kalnu lejā,izņemt no roba un metrus 20-30 nomest mierā pie krustojuma!Priecīgus Ziemassvētkus! Edited December 15, 2011 by joJO^ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
husis666 Posted December 15, 2011 Author Report Share Posted December 15, 2011 Piedod, ka man nav normāla mūsdienu mašīna, bet gan opel vectra. Mani neinteresē vienkārši ekonomiska braukšana, mani interesē CIK VIEN VAR ekonomiska braukšana tīri domas pēc - kas nosaka cik tiek patērēta degviela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kept Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Lielākoties tas ir atkarīgs no blīves kas ir starp stūri un beņķi. p.s. Tas būtu jāiztulko tā: mazāk izrādies pie luksaforiem, esi lietas kursā kas notiek uz ceļa, bremzē ar motoru, ja vari. Visi tie, pēc cik un cik apgriezieniem un kurā robā spraust, man šķiet ļoti individuāli un nav konkrēts universāls standars, sūdrallā tos sūdus. Un par šo ir jādomā pirms a/m iegādes (ko tu gribi, pontoties vai aizbraukt tālāk par mazāku naudu). Tāpat zinot visus šitos šitus tu pēc to principiem nobrauksi tikai pāris dienas un tad būs zb p*sties, bet ja tomēr... Mazāk centies pa robiem kruķīties, pašsaprotami, ka bundža jāiešūpina pēc iespējas mierīgāk, tas pats ar sajūgu pārslēzoties, lai nebūtu nekādas raustības... Vārdu sakot, brauc jeb slīdi pa ielu kā kuģis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xyu Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 (edited) [...]Mani neinteresē vienkārši ekonomiska braukšana, mani interesē CIK VIEN VAR ekonomiska braukšana [...] Man liekas es beidzot sapratu, ko tu gribi izspiest no mums. Nu tad sanāk apmēram tā - gaismas off, kondiška off, radio off, piepītētājs? aizmirst par tādu! Bagažniekā rezervis ritenis? nah prom! lieks svars + pašam ar derētu kādus 20kg nomest Edited December 16, 2011 by xyu 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epix Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Izņemt no ātruma?Normālām mūsdienu mašīnām,mehāniskā kārba ir tikai cilvēkiem ar noslieci uz nostaļģiju vai arī maka biezuma apmēri,runājot par izlaiduma gadu! Visslabākais veids ekonomēt ir vnk nebraukt agresīvi,pārējais viss ir sūds,it īpaši uz apledojuša ceļa,braucot pa kalnu lejā,izņemt no roba un metrus 20-30 nomest mierā pie krustojuma!Priecīgus Ziemassvētkus! mūsdienās mehānisko kārbu izvēlas cilvēki, kuri vēlas nedaudz vairāk prieka no mašīnas. kā arī ne visiem automātiskā ir ekonomiskāka kā manuālā. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xDEAD BEEF Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Galvenais neaizmirsti noskūt kājas un muguru un pipeli un paduses! Uz spalvu rēķina var labi ietaupīt degvielu! IMHO - ja dzīvo un pārvietojas Rīgā un ir jāžmiedzas par tiem 100Ls benzīnā katru mēnesi, tad tas nozīmē tikai to, ka mašīnu cilvēks nevar atļauties. BTW - ar taksometru sanāk lētāk braukāt, ja kadā nobrauc mazāk par 5k kilometru! Beefs Man liekas es beidzot sapratu, ko tu gribi izspiest no mums. Nu tad sanāk apmēram tā - gaismas off, kondiška off, radio off, piepītētājs? aizmirst par tādu! Bagažniekā rezervis ritenis? nah prom! lieks svars + pašam ar derētu kādus 20kg nomest 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 (edited) Starpcitu kapec visi nebrauka ar gaazi, ja tik leti un izdevigi ? Cik dzirdejis esmu, ka rij vairak, bet tapat sanak letaak ? Jauda visa pazud ? Kaa tur ir isti ? Edited December 16, 2011 by Domino Link to comment Share on other sites More sharing options...
SchWarZ ;) Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Ja var ticet tam ko man tur rada vines ekrans, tad ja braucu uz 90 terejas ap 6,5l bet ja uz 110 6,8.... Bet nu ja ja iznem no atruma un ripina, terejas ap kaut kadiem 2 komats kaut kas litriem, bet ja ir atruma un ripina tad ir pa nulleem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RiSKS Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 (edited) Pag... es vienmeer biju iedomaajies, ka ekonomiskaakaa braukshana ir augstakajaa robaa, zemaakajaa atrumaa neitrālajā baterijas netiek lādētas. paskaidro? Edited December 16, 2011 by RiSKS Link to comment Share on other sites More sharing options...
~ jeyna ~ Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Starpcitu kapec visi nebrauka ar gaazi, ja tik leti un izdevigi ? Cik dzirdejis esmu, ka rij vairak, bet tapat sanak letaak ? Jauda visa pazud ? Kaa tur ir isti ? Minimāli mazāk jaudas; Pisaks pašam uzstādīt sistēmu; Vasarā (nezinu kā tagad) bija rindas lielas uz oficiālajiem meistariem, kas veica pārbūvi; Sanāk daudz lētāk beigās, bet drīz, kad paliks populārāka gāze, apliks ar entajiem nodokļiem to visu drošvien. p.s. - man vienmēr ir teikts, ka ripot ātrumā (piektajā vai sestajā) ar atlaistu gāzes pedāli ir ekonomiskāk nekā ar izspiestu sajūgu. Cik ir testēts ar ļoti uzticamajiem patēriņa mērītājiem, tad tā arī ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
courage Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Starpcitu kapec visi nebrauka ar gaazi, ja tik leti un izdevigi ? Cik dzirdejis esmu, ka rij vairak, bet tapat sanak letaak ? Jauda visa pazud ? Kaa tur ir isti ? tapec ka motors atsprags pec ~2 gadiem ps. autor mudak, topik gavno, masinas pec 5 gadiem neglab nekada ekonomiskaka brauksana, tur pat zidainis zin ka ekonomiska brauksana nav tad ja pie katra luksafora bremze respektivi iekustinat pectam ka ari braukt uz 90km/h ar max 2.0 b 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teddy Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 pārējais viss ir sūds,it īpaši uz apledojuša ceļa,braucot pa kalnu lejā,izņemt no roba un metrus 20-30 nomest mierā pie krustojuma!Priecīgus Ziemassvētkus! Tevi kurš mācija braukt? uz apledojuša ceļa debīlākais ko tu vari izdarīt ir izņemt no roba... Starpcitu kapec visi nebrauka ar gaazi, ja tik leti un izdevigi ? Cik dzirdejis esmu, ka rij vairak, bet tapat sanak letaak ? Jauda visa pazud ? Kaa tur ir isti ? gāze sucks ass, ja tu nebrauc ar veco amīti v8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epix Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 tedijs buržujs gāze rullē, nopērc kādu veco meseri, kupeju ar 3.0, iepis gāzi un rajonā respekts uzreiz. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butcher^ Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Svarīgi arī kāda mašīna, kāds gads. Katrā ziņā lielākais mīts ir, ka ieliekot neitrālajā (vai nu izspiežot sajūgu) mašīna teju neko netērē. Muļķības. Ko? Nu dīzelis paļubomu teju neko netērē neitrālajā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kept Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 tapec ka motors atsprags pec ~2 gadiem ps. autor mudak, topik gavno, masinas pec 5 gadiem neglab nekada ekonomiskaka brauksana, tur pat zidainis zin ka ekonomiska brauksana nav tad ja pie katra luksafora bremze respektivi iekustinat pectam ka ari braukt uz 90km/h ar max 2.0 b Nemainot laicīgi eļļu vai nesaudzējot auto. Ja saimnieks domā līdzi kas notiek ar auto, tad var nobraukt ilgāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teddy Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Nemainot laicīgi eļļu vai nesaudzējot auto. Ja saimnieks domā līdzi kas notiek ar auto, tad var nobraukt ilgāk. tu zini kaut vienu cilvēku.. kurš ar gāzi būtu nobraucis 10 gadus ar vienu dzīnēju? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epix Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 mani māc aizdomas, ka tie 2 gadi ir mīts, cilvēki jaunām mašīnām liek gāzi. aaaaaa vispār pieturoties pie sākotnējā - ekonomiskāk būs braukt ar velosipēdu, nemaksā gandrīz neko, pie tam fizisko vel uztrennēsi, svaigs gaiss un tā Link to comment Share on other sites More sharing options...
kept Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 tu zini kaut vienu cilvēku.. kurš ar gāzi būtu nobraucis 10 gadus ar vienu dzīnēju? Pagaidām nē, bet es nerunāju par 10, bet gan par 2 gadiem, tā tomēr ir atšķirība. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusty Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 paskaidro? rati griežoties lādē aķi. izņem no roba un aķis netiek lādēts - vienkārši 4 riteņi ripo, kas ir "atvienoti" no sistēmas. līdz ar to rādžiņam, kondiškai un pārējai elektronikai tiek dedzināts benzīns enerģijai, lai nenosēdinātu bateriju pēc 15 minūtēm. vari pārbaudīt ar jebkuru auto, kam benžu uz paneļa mēra. neitrālajā būs ~0.7litri (apmēram tāds pats patēriņs kā 1 stundu stāvot uz vietas ar ieslēgtu motoru), bet ātrumā jābūt pa 0. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now