Jump to content
GIGN Forum

[atrisināts] Door


soliver
 Share

Recommended Posts

tak nē. uztaisi tās durvis, nosauc par door1way (piemēram), delay before close - sekundes izdomā pats (piemēram 2 vai pat 1, ja tu gribi lai tie otrā pusē nepaspēj ielīst kamēr viņas stāv vaļā) un tajā pusē kur tu gribi lai tiek iekšā, noliec brush, nokrāso ar aaatrigger tekstūru un pārvērt viņu par trigger_multiple. Target - door1way. Delay before reset - 2 vai viena sekunde (atkarībā no tā cik sekundes ieliki pie durvīm. Tikko kā spēlētājs ieies trigger multiple, durvis atvērsies. Otrā pusē multiple nav - nevērsies.

Var durvis taisīt kā grib, rotējošas, vienvirziena un kas tik nāk prātā, visa tā sāls slēpjas multiple izmantošanā.

Edited by nelietis
Link to comment
Share on other sites

Var durvis taisīt kā grib, rotējošas, vienvirziena un kas tik nāk prātā, visa tā sāls slēpjas multiple izmantošanā.

pats esi meegjinaajis? :D

cik atceros, shii metode ir LJOOOOOO :10cm: TI bugaina, jo ja tu noblokjee durvis, tad var visaadi bugi gadiities n shit, taa ka visdroshaak taisiit ar rotating, vai ja TIESHAAM negrib smukas, roteejoshas durvis, tad taisiit ar pogu... droshi un efektiivi...

ar to trigger vieniigais var uztaisiit taa, ka durvis vnk nenoblokjeejas (damage on block 100 :lol:)

bet noteikti, ka ir arii daudz citu iespeeju

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...