soliver Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Pff gribeeju jautaat vai iespeejams uzmeikot taa ka durvis n ovienas puses ir aizsleegtas bet no otras puses var atvert, bet ne piespiezot pogu, bet pieejot vnk vinjaam klaat..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
d3ad_nOw Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Vari mēģināt uzlikt durvīm trigger un vienā pusē durvīm aaatrigger->trigger_multiple bet otrā pusē neko. Nezinu vai ies, bet vari mēģināt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 manuprāt viņš domā par vienvirziena durvīm Link to comment Share on other sites More sharing options...
soliver Posted November 2, 2008 Author Report Share Posted November 2, 2008 nu pa taadaam durviim kas veras tikai no vienas puses, nevis pashas durvis kas veraas tikai uz priekshu vai atpakalu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 durvis ar pogu pogu uzliec tajā pusē kur vēlies lai tās atveras Link to comment Share on other sites More sharing options...
soliver Posted November 3, 2008 Author Report Share Posted November 3, 2008 tu vispaar iezlasi ko pashaa sakuma mineeju ka nevaig man ar pogu!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake5 Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 tās durvis vienā pusē var kaut kā nobloķēt maybe? es neatceros, vai iekš HalfLife engine to varēja, bet kaut kāpēc liekas, ka vienā HL līmenī kaste turēja durvis.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Kastei tad sanāk ka jābut kādam entity, piemēram, func_pushable vai breakable. Pamēģini uztaisīt, jo pa šo es šaubos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 func_door_rotating un pie flags iekjeksee "one way" Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelietis Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 (edited) tak nē. uztaisi tās durvis, nosauc par door1way (piemēram), delay before close - sekundes izdomā pats (piemēram 2 vai pat 1, ja tu gribi lai tie otrā pusē nepaspēj ielīst kamēr viņas stāv vaļā) un tajā pusē kur tu gribi lai tiek iekšā, noliec brush, nokrāso ar aaatrigger tekstūru un pārvērt viņu par trigger_multiple. Target - door1way. Delay before reset - 2 vai viena sekunde (atkarībā no tā cik sekundes ieliki pie durvīm. Tikko kā spēlētājs ieies trigger multiple, durvis atvērsies. Otrā pusē multiple nav - nevērsies. Var durvis taisīt kā grib, rotējošas, vienvirziena un kas tik nāk prātā, visa tā sāls slēpjas multiple izmantošanā. Edited November 6, 2008 by nelietis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Var durvis taisīt kā grib, rotējošas, vienvirziena un kas tik nāk prātā, visa tā sāls slēpjas multiple izmantošanā. pats esi meegjinaajis? cik atceros, shii metode ir LJOOOOOO TI bugaina, jo ja tu noblokjee durvis, tad var visaadi bugi gadiities n shit, taa ka visdroshaak taisiit ar rotating, vai ja TIESHAAM negrib smukas, roteejoshas durvis, tad taisiit ar pogu... droshi un efektiivi... ar to trigger vieniigais var uztaisiit taa, ka durvis vnk nenoblokjeejas (damage on block 100 ) bet noteikti, ka ir arii daudz citu iespeeju Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelietis Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 nu tad viss tas pats, tikai ar rotating.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev-Rael Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 bet pieejot vnk vinjaam klaat..! Uztaisi pie tas puses trigger_miltiple (target: tavas durvis) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts