TI-83+ Silver Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 http://www.traviantoolbox.com/troop_compar...bu=1&unit=1 shite var vienkaarshi un aatri noskaidrot, kuru troopi ir visefektiivaakie. Shite var saliidzinaat troopus. Es, piemeeram, esmu jau saliidzinaajis, ka es kavaleeriju taisiishu ljoti minimaali - EC prieksh hero un tad veel nedaudz kavaleeriju speedam. Kaa arii "scoutus". Mirshanu pret vienu un to pashu armiju gan veel neesmu saliidzinaajis Kaa arii pluss vienveidiigiem unitiem ir tas, ka blacksmith & armory jaapgreido tikai viens junits, nevis vairaaki, liidz ar to var augstaak uzgreidot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bencik Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 lai gan es gribu tikai vienu headuanu, prieksh hero Nu uzbrukumaa vinji ir labakie kas ir bet japaiet laiakm lai vinju izmantotu jo pats vari labos miinusos iemaukt ar vinjie sakot spelet paraak aatri. Apskatiijos vinja defense pret kavaleriju 165, tas ir loti daudz, tapeec nedaudz paeksmermenteeju... Luuk rezultaats (visi ir normal attack) Uzbruuk man ar 100 thunderiem, sakuma defensaa lieku 100 haeduan, un nosit 40 haeduan. Lieku pretim vecos labos phalanx ( 1 haeduan ir 6 phalanx, ja rekianm resursos). Tatad naak virsuu 100 thunderi un pretiim pa to pashu pikjiiti lieku 600 phalanx. Man nosit tikai 99 phalanx. Tatad ja mees skatamies attiecibu cenaa ir 1/6 pret kavaleriju defensaa ir 1/2.5 Tas nozimee, kad pret kavaleriju paljube nekaa labaka kaa phalanx nav Pret kajniekiem te nav ko domat, jo haeduans kajnieki noslauka Shis tests ir deriigs, pie ierobezhotiem resursiem, jo velaak ja tev buus kaudze ar resursiem viss mainisies, bet pagaidaam gaulam izskatas, kad defense tikai un vienigi ir phalanx, leeti un efektiigi ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
traktorists^ Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 nu ja, tāpēc es gatavošu tikai vienu haeduanu priekš hero Link to comment Share on other sites More sharing options...
r&r Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 nu, bet haeduaniem ir tads pluss , ka vinji ir specigi gan uzbrukuma, gan aizsardziba, bet turpretim, piemeram, thunderi ir specigi tikai uzbrukuma un tur ari dizhi specigi nav. ta ka man patlaban ir kadi 220 thunderi, tagad laikam spiedieshu uz haeduaniem, man ar tiem thunderiem pietiks, lai aptiritu apkartejas fermas un haeduanus taisishu, lai butu normala attacking armija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
traktorists^ Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 randr, kādi tev ir pašreizējie ienākumi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bencik Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 (edited) Njaa tas bonuss kad haedun ir defense labs daudz ko nozimee, jo thunderi ir defensaa lieli nulles Tomeer kameer tev nav pamatiigi ienaakumi es domaju formula defense phalanx, attack thunder darbosie perfekti, jautajums kura ir taa robezha, kad var spiest uz haeduan ? Edited January 13, 2008 by bencik Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonass Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 tak thunderi raidošanai, haedauni lai kādam iznīcinātu armiju. a sākt viņus taisīt vari tad, kad nav kur likt resursus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r&r Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 nu, man razhoshana tiri normala. 1. ciemaa - Lumber:1118 per hour Clay: 1250 per hour Iron: 1035 per hour Crop: 354 per hour 2. ciemaa - Lumber:669 per hour Clay: 738 per hour Iron: 488 per hour Crop: 406 per hour 3. ciemaa - Lumber:124 per hour Clay: 145 per hour Iron: 83 per hour Crop: 90 per hour ta ka nezinu, japaskatas vel un nav jau ari ta, ka resursus nebutu kur likt Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinituu Posted January 14, 2008 Author Report Share Posted January 14, 2008 Pareizi rūkts TT ir labi lai reidotu un atsitu mazu defu. Īpaši iesakāmi servera sākumā. Vēlāk - lai apstaigātu fermas. Bet īstiiem vīriem protams swordi ar heudāniem Link to comment Share on other sites More sharing options...
bencik Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Vinituu saki man taa... Cik liela jeega ir no trapiem esoshaja situacijaa s6, ir veerts vinju attistiit vai demolish likt. Man pashlaik ir 130 trapi ! Paldies Bencik Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinituu Posted January 18, 2008 Author Report Share Posted January 18, 2008 Es katrā ziņā visos ciemos attīstu. Pats pirmo reizi ar ghauliem spēlēju. Mūsu alliancē ir viens maniaks, kurš spēlē ghaulus jau otro reizi. Viņš arī trapus attīsta. Īpaši tas labi nostrādā, ja alliancē ir spiegs, kurš no reportiem grib izvilkt ārā armijas lielumu - metode vienkārša - no citas alliances uzsūta virsū fake - un reportos jau no savējo alliances parāda. Ghauliem šajā gadījumā ieliekas trapos un nekā! Es domāju, ka tev ir jāizvērtē cik stabili jūties - vai vari droši aizsargāties jau pats. Jo cranny un trap būvniecība nav vājuma pazīme! Vienīgi - ja tev šie tapi traucē attīstīties - tad vari gan jaukt nost. Standarta attīstība offa ciemam (visiem) NB! Ja tas ir pirmais ciems, tad gan drusku savādāk. 1. Main building + crops + ware house + granary 2. Resursi + baraka +3lvl armory + 3lvl blaksmith sāk celties marketplace -- paralēli turpmāk ceļ resursus un cropu un mūrus pakāpeniski 3. akadēmija - research vajadzīgos unitus. 4. vajadzētu jau būt grain mill. sāk celties stable 5. vajadzētu jau būt lumber mill, brickyard, iron foundry 6. ceļas palēnām rally point ceļas marketplace -- šeit resursiem vajadzētu būt max out 7. hero mansion -> ja ir oazes un workshop -> catas un rāmji un trade office 8. tournament square 9. armory un blaksmith maxed out 10. ja paliek brīvs slots - otro granary vai warehouse 11. liidz ko upgredi maxed out - taa attiecigi armory un blaksmith - nahrenizēt priekš skat punktu 10. 12. pie lielas vajadzības un ja visas oazes ir okupētas - nahrenizēt hero mansion skat 10 punktu 13. pie lielas vajadzības trade office nahrenizējas skat 10 punktu varbūt es kļūdos arī neesmu perfekts priekš parastiem ciemiem nav koncentrēšanās uz armijas ēkām kā tournament square, blaksmith. ja veidojas galvenais defa ciems - tad TS - lai pie cietiem ātri palīgā aizskrietu. Šeit parādās tādas ēkas kā embasy (155 punkti max) town hall (192 punkti max) academija (155 punkti) Visos ciemos iesaku būvēt otru granary. offensivā divus warehouse un trīs granary - tas ir ar laiku - atkarībā cik katrs esat izauguši. Par akadēmiju - vēlākā spēles gaitā iesaku visur celt akadēmiju 20 lvl - jo chiefi/senatori ir ļoti labs pretinieku akku iznīcināšanas veids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traffic Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Tātad, ja man pirms tam bija blacksmith uz 3lvl un, piemēram, TT arī blacksmithā bija apgreidots uz 3lvl, ja kāds man to blacksmith nojauc, tad man apgreidi uz TT paliek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinituu Posted January 18, 2008 Author Report Share Posted January 18, 2008 Visi upgreidi paliek! Tikai armory no sākuma jāpaceļ uz 20 lvl - tad tur visi upgredi (iipashi katapultis velkas kaadu nedeļu kopā) un tadprotams - nost Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonass Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 a kas man off vīriņiem def arī jākačā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bencik Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 Kas bija vajadziigs lai catas 2reiz shautu ? Kaut kaads building bija vajadzigs, bet neatceros kurs Link to comment Share on other sites More sharing options...
tankeris Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 20lvl rally point un vismaz 20 katas Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinituu Posted January 19, 2008 Author Report Share Posted January 19, 2008 Off virieniem romaniem prieks EC ir ieteicams (bet defaa likt vinus neisaku) - arkartas gadijumiem un prieks teitoniem axemani (30 un 30 defs ) par hauliem nezinu tik labi Link to comment Share on other sites More sharing options...
bencik Posted January 21, 2008 Report Share Posted January 21, 2008 Stonemansion ? Noderiga eeka vai vnk for fun... Ir doma bliezt aughsaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
crushy Posted January 21, 2008 Report Share Posted January 21, 2008 Stonemason - var upgradot lai ēku izturība lielāka vai k-kā tā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinituu Posted January 21, 2008 Author Report Share Posted January 21, 2008 Stonemason var uzbūvēt kapitālā. Paagustina ēku izturību - jāpastās helps par cik %-tiem, bet iesaku. Sis ir zināšanai no anālēm How many catapult do you need to destroy a building??? Here is the number of catapults required to completely destroy a building at each level: Table is for 20lv catapult.... Level 1 = 2 Level 2 = 2 Level 3 = 2 Level 4 = 3 Level 5 = 4 Level 6 = 6 Level 7 = 8 Level 8 = 10 Level 9 = 12 Level 10 = 14 Level 11 = 17 Level 12 = 20 Level 13 = 23 Level 14 = 27 Level 15 = 31 Level 16 = 35 Level 17 = 39 Level 18 = 43 Level 19 = 48 Level 20 = 53 Stonemason Level CP Durability 1 155 130 125 70 2 1 110% 2 200 165 160 90 1 1 120% 3 255 215 205 115 1 2 130% 4 325 275 260 145 1 2 140% 5 415 350 335 190 1 2 150% 6 535 445 430 240 2 3 160% 7 680 570 550 310 2 4 170% 8 875 730 705 395 2 4 180% 9 1 115 935 900 505 2 5 190% 10 1 430 1 200 1 155 645 2 6 200% 11 1 830 1 535 1 475 825 2 7 210% 12 2 340 1 965 1 890 1 060 2 9 220% 13 3 000 2 515 2 420 1 355 2 11 230% 14 3 840 3 220 3 095 1 735 2 13 240% 15 4 910 4 120 3 960 2 220 2 15 250% 16 6 290 5 275 5 070 2 840 3 18 260% 17 8 050 6 750 6 490 3 635 3 22 270% 18 10 300 8 640 8 310 4 650 3 27 280% 19 13 185 11 060 10 635 5 955 3 32 290% 20 16 880 14 155 13 610 7 620 3 38 300% Spriediet paši par efektivitāti. Ir versija ka dažādām ēkām ir dažāda izturība. Paša pieredze ir ka lai nonestu 10 lvl resursa lauku tā droši ir vajadzīgas 25 katas (spēlējot no romāniem). Bet priekš vadlīnijām ar šo pietiek. vel viens reposts Re: Make a village become death crop main resource is your moral stability to hold it out not a received damages on villages - destroy moral - and you will destroy player i had discussed many times and asked for advise how to better recover account - and it is no problem to ask attack your village with catas from allied - it will put down village to closer crop positive. just count how many cata waves you need to destroy: 6 crop fields = 3 waves = 6 x 14 catas 2 granaries = 1 waves = 2 x 53 catas main building + market place = 1 wave = 2 x 53 catas warehouse + ???? = 1 wave = 1 x 53 catas totally you need 6 waves to exclude one village from game or it is as minimum 349 catas in attack on regular village. Kā jau teicu - cipari var atšķirties no reālā - īpaši ja katas nav 20 lvl! btw - it is also answer on Q. how many catas need to attack and destroy the target. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bencik Posted January 21, 2008 Report Share Posted January 21, 2008 O blee tas stonemanson rulezz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now