Jump to content
GIGN Forum

Loligi Jautajumi :d


The Mortalis
 Share

Recommended Posts

sky nekompilē kartē, sky attēli atrodas gfx\env mapītē un tur arī tie paliks, ja tev ir custom sky(tāds kas standartā nav) tad būs jādod līdzi kartei

modeļus arī nekompilē kartē, modeļi atrodas models mapītē(vai kādā tās apakšmapītē) custom modeļi jādod līdzi

par to 4. ir runāts, pameklē (īsāk sakot 2 brush vajadzīgi - kustini smadzenes un sapratīsi!!!)

pie Pitch Yaw roll ir norādīti ( Y Z X ) pēc tiem arī vadies! vai tiešām ir tik grūti pamēģināt tā vietā lai prasītu daunīgus jautājumus?!

Link to comment
Share on other sites

Ko jus teiksiet par sho erorr

Error: brush with coplanar faces

Description: The map has a problem which must be fixed

Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-192)-(10000,10000,-192)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-192)-(10000,10000,-192)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-156)-(10000,10000,-156)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-156)-(10000,10000,-156)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-160)-(10000,10000,-160)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-160)-(10000,10000,-160)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-174)-(10000,10000,-174)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-174)-(10000,10000,-174)

(0.14 seconds)

Itka nevienu objektu aiz kartes neredzu nu paskaisrosiet ??

Link to comment
Share on other sites

Error: brush with coplanar faces

Description: The map has a problem which must be fixed

Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-192)-(10000,10000,-192)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-192)-(10000,10000,-192)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-156)-(10000,10000,-156)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-156)-(10000,10000,-156)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-160)-(10000,10000,-160)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-160)-(10000,10000,-160)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-174)-(10000,10000,-174)

Error: Entity 13, Brush 0: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-174)-(10000,10000,-174)

(0.14 seconds)

Itka nevienu objektu aiz kartes neredzu nu paskaisrosiet ??

Warbuut nosleedz karti lai nekas nav valjā, jo visam ir jābūt iekšā slēgtā telpā.

Link to comment
Share on other sites

1.Ka ielikt modeli uz karti!(viegli!)

8ec356ad86cct.jpg

No parastiem brash trusis sanāktu diezgan lempīgs un stūrains, ja vien vispār Jūs varētu ?uzbūvēt? tādu trusi no (brash). Pie tam vēl ar lielu varbūtības daļu viņš būs nekārtīgs atkompilets (kļūdas ir virsmās) un apgaismots ne pats ar vislabāko tēlu (artefakts).

Šajā gadījumā pats labākais lēmums būs modeļa, pie kura un poligonu ir vairak (vijīgākas kontūras) izmantošana, un nebūs problēmu ar kompilāciju.

Ir ieliekami modeļi ar punktveida cycler entety-objekt palīdzību. Vajadzīgā vietā kartes Jūs radāt šis objekts un viņa īpašībās ?Model parametrā? norādāt ceļu pie vajadzīga modeļa (failam *.mdl). Standarta mape modeļiem CS atrodas ?Cstrike\models? ? turp un vajag sviest savējos modeļus.

Tāpat modelis var ielikt ar cycler_sprite objekta palīdzību, kurš vispār jau ir paredzēts spraytu iestarpinājumam. Bet īstenībā viņa arī var izmantot. Pie reizes, pat labak, tāpēc ka ar viņu modelis top realaks (kad viņā šauj no viņas nelaižas jebkuras melnbaltas ļēpas, kā tas notiek ar modeli, kas ir ielikts caur cycler). Tomēr, ja jūs izmantosiet cycler_sprite, tad būs nepieciešams ?iežogot? modeli aizkavējoši spēlētāju CLIP-brash, tāpēc ka modelis būs pārejams cauri.

Lai zinātu, kur tieši vajag radīt CLIP-brash ap modeli, rekomendēju izmantot redaktors Hammer 3.5 beta versijas (pēdējā šā panta rakstības momentā). Versijā 3.5 beta modeļi ir attēlojami taisni redaktora logā, ka ļoti ērti un pārskatāmi.

Tagad neliela viltība par to, kā ielikt modeli, izmantojot cycler_sprite: kad Jūs izvēlēsieties šā objekta parametros pašu modeli, kuru gribat ielikt, tad Jums dos izvēlēties tikai failus *.SPR, t.i. sprajti, bet mums ir vajadzīgi modeļi *.MDL. Šis ierobežojums viegli apietas. Vienkārši ievediet faila (zīm. cm. ir zemāks) vārda rindā *.* simbolus, un Jums kļūs redzami visi failu tipi. Tālāk Jūs ejat mapē ar ?cstrike\models modeļiem? un izvēlaties vajadzīgu modeli.

c3ff848910b7t.jpg

Radot zip-arhīvu ar Jūsu kartes galīgu variantu, ne aizmirstiet iekļaut viņā un visos nestandarta modeļos. Bez tiem karte nepalaidīsies!

P.S. Ja vajag atbildes uz parejiem jautajumiem ta ari pasaki!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...