amnezija Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 man te atkal gļuki ar to mapes komplitēšanu es uztaisu mapi lielu sāku komplitēt viss normāli bez debesīm max 5 min. bet kad uzlieku debesis un norādu to izskattu uz desrt man viņš komplitē nežēlīgi ilgi puss otru h. un neapstājas mapē nav ne skaņas visādas saliktas ne kaut kādi tam līdzīgi lieli objekti. moš norādu kaut ko nepareizi debesu izsktā ? jo šī man jau ir 2 mape kas komplitējās neloģiski ilgi un vel nav beigusi Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 iemet rmf failu, paskatīsimies kas par vainu Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 ok, nokačāju - paskatīšos p.s. tavu postu ar to linku izdzēsu lai nekačā kam nevajag (tie kam vajag lai prasa pa PM un tad var izteikties) Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 7, 2007 Author Report Share Posted March 7, 2007 a ja kas mans viedoklis man liekas ka pie vaians ir sky texrua un kaut kas saitībā ra debesīm jo iekam neliku debesis viss komplitējās oki doki, bet lūdzu paskaties tev jau uz tām lietām vērīgāka acss EDIT: eu liels paldies tā ir labāk ka visadi boti nevelk un nepārtaisa un neuzdod par savējām EDIT: ble aizmirsu piebilst mani izmanototie wad faili ir cs_office cs_cbble de_piranesi halflife un mana paša wad ja to vajag tad dod ziņu Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 tā, nu kā lai maigāk pasaka - tā karte ir milzīga! tās debesis(skybox) ir tik lielas ka bail iedomāties kas būtu spēles režīmā. karoče tā: dzēs ārā to lielo skybox no kartes ārējām sienām taisi debesis. tas ir - tā kā tu to sienu turpinātu uz augšu tikai ar sky textūru. pēc tam čeko lai nav LEAK bet arī šādi šī karte kompilēsies ilgi, jo tā ir ļoti liela p.s. baigi esi taisijis Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 7, 2007 Author Report Share Posted March 7, 2007 vai paldies par kompilmentu ka tā ir liela darīšu ko varēšu un tad skatīšos. cerems ka būus oki doki un mape vel ir beta Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 7, 2007 Author Report Share Posted March 7, 2007 a ātri iešaušu mazu jautājumu iespējam ka apskatīji ziemas dārzu un pamanīji tur esošos kokus tie ir kā teikt ne proporcilonāli es tavā mapē de_putekli redzēju normālu koku nu palmu. nu karoch kā tādu dabūt gatavu tur ir jau hammera tāda apcija kas uztaisa jau gatavu tādu koku ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 7, 2007 Author Report Share Posted March 7, 2007 (edited) ai bļe kas ir ka nevaru visu acerēties pajautāt vineā postā es te tās mapes nesen mūķēju un tākā teikt nesaprotu ko tu domā ar vārdu LEAK nu es vienkārši nezinu ko tas nozīmē labi reku skreens jautājums tāds ja hammera es varu ieraudzīt tādu melno kura vietā jābūt sky texturai tad man mape nekomplitēsie jo ir pa lielu un tās debesis tālumā neredzēs? Ir tāds komplitēšanas veids kas varētu sakomplitēt to karti tā lai es varētu sky uzlikt pat milzīgai mapei ? kā manai ? jo ar to rats mapi laikam bija tas pats par lielu debesis un nekomplitējas Edited March 7, 2007 by amnezija Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 lieto EDIT! un pieraksti to ko vajag klāt iepriekšējam postam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
p0pE Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 vislielaakais chakars ir ar hlvis.exe taa deelj man karte kompileejas ~35min tapee kad saaku kompileet pagaidu kad iesleedzas hlvis.exe un ar ctrl+alt+delete atrodu vinju un izsleedzu tad tikai jaapagaida kar hlrad.exe pabeidz visu un karte nokompileeta [nekaadas iipashas probleemas neredzu ] [fps 60 (jo man vsync iesleegts)] galu galaa sanaak liela laika ekonomija Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIONz Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 vislielaakais chakars ir ar hlvis.exe taa deelj man karte kompileejas ~35min tapee kad saaku kompileet pagaidu kad iesleedzas hlvis.exe un ar ctrl+alt+delete atrodu vinju un izsleedzu tad tikai jaapagaida kar hlrad.exe pabeidz visu un karte nokompileeta [nekaadas iipashas probleemas neredzu ] [fps 60 (jo man vsync iesleegts)] galu galaa sanaak liela laika ekonomija tu jau vari arii uzreiz atslegt to hlvis procesu pie run opcijaam nebus task maneger jaaver valjaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 8, 2007 Author Report Share Posted March 8, 2007 a vinchister ja piemēram es izdaru tākā tu teici bet tomēr man nekomplitē jo debesis par lielu. tas nozīmē, ka es mapi nemaz nevarēšu komplitēt un palaist ? P.S sorry ka taisu jaunu postu tas tapēc ka ka es spiestu edit tu neredzētu ka ir jauan informācija ievadīta Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 varēs nokompilēt un palaist bet kompilēsies ļoooti ilgi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 8, 2007 Author Report Share Posted March 8, 2007 (edited) var tā kā es uzlieku debesis tikai tajā vietā kur var redzēt tās, tas ir tā ka es nelieku sky texturu apakšā kur ir kanalizācija jo tur tā pat no nevar redzēt utt. ? bett man kad es esmu iekšā mašinā man nav lagi bet kad izkāpju ārā sāk lagot vai tas var būt tāpēc, ka neesmu uzlicis visur sky un savienojis ka kaste nu kā parasti to taisa ? a reku skreen kā man iskatās tās manis uzliktās debesis nu tās zilās ir sky textura a un ja man piln\ibā nav sky tad arī man nestrādā tas ka esmu salicis lampas un no viņām nav nekāda jēga ? joviņas tā apt nespīd visā mapē vienāds gaišumd :@ P.S kapē nespiedu edit tu jau zini Edited March 8, 2007 by amnezija Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 var tā kā es uzlieku debesis tikai tajā vietā kur var redzēt tās, tas ir tā ka es nelieku sky texturu apakšā kur ir kanalizācija jo tur tā pat no nevar redzēt utt. ? koa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 jaa var. savaadaaak nevareetu taisiit mapes bes debesim Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 10, 2007 Author Report Share Posted March 10, 2007 labs ir kaut kā es pa pāris h kaut ko tur savedu kārtībā bet tagad mana problēma ir nelieli lagi un tas ka kompilējot es atslēzu hlvis.exe jo tās devesis ir tik lielas ka viņš nevar sakomplitēt tapēc sakomplitēju visu iespējamo izņemot gaismu tas ir tā ka gaisam visās vietās vienāda spožuma nav jau grafiski iskatīgi tas ka kanalizācijā tāds pats spožums kā ārā bet vismaz man mape iet P.S drīz ielikšu beta versiju lai novērtē citi Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 20, 2007 Author Report Share Posted March 20, 2007 (edited) bļe man smagi sasāpējies jautājums es kādās 2 dienās esmu apkarojis ap kādiem 50 LEAK lai gan viņi man tur uzrādījas tas tomēr ir neloģiski un pats neloģiskākasi ir tas, ka man LEAK uzrādās prosta telpas vidū, kur nav ne kādu objektu un plašums ar nav liels. apmēram man puse no tiem LEAK bija tādu vai tas ir normāli ? un loģiski? ka man tie ir tik neloģiski ? P.S labi pateicu loģiski ka neloģiski un vel kas tas ir normāli ko kompile logā man rādas pie LEAK Warning šita \ Warning: === LEAK in hull 0 === Entity info_player_deathmatch @ (-526,-1478, 300) Error: A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the (unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin brush with a solid world brush Leak pointfile generated Warning: === LEAK in hull 1 === Entity info_player_deathmatch @ ( 863,-1385, 300) Warning: === LEAK in hull 2 === Entity info_player_deathmatch @ (-418,-1207, 300) Warning: === LEAK in hull 3 === Entity info_player_deathmatch @ (-522,-1207, 300) 21.14 seconds elapsed man visu laiku uzrādas šitie 3 LEAKi un to 3 pēdējie 3 skaitļi ir pārsavarā identiski 0 LEAK pēdējiem ? Edited March 20, 2007 by amnezija Link to comment Share on other sites More sharing options...
d3ad_nOw Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 add skybox. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amnezija Posted March 22, 2007 Author Report Share Posted March 22, 2007 add skybox. pamēģināšu pielikt vel to sky bet tas man ir jauuuu tik daudzzz es pat nezinu kur sākt skatīties vai pašas debesis ir uzstādītas pareizi Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisis555 Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 a mos pameginji nelikt sky vispaar un uzlikt light_enviroment entity!!!!! tad tev visur spiidees vienaadi!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 a mos pameginji nelikt sky vispaar un uzlikt light_enviroment entity!!!!! tad tev visur spiidees vienaadi!! tad jau vis bus pilnigi tumsh Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 a mos pameginji nelikt sky vispaar un uzlikt light_enviroment entity!!!!! tad tev visur spiidees vienaadi!! muļķi kā tu domā bez debesīm iztikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisis555 Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 debesu vietaa likt griestus un likt light_enviroment entity!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 debesu vietaa likt griestus un likt light_enviroment entity!!! iekštelpām light_enviroment? light_enviroment darbojas tikai zem sky textūras! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now