Jump to content
GIGN Forum

Kompile Laiks


amnezija
 Share

Recommended Posts

man te atkal gļuki ar to mapes komplitēšanu es uztaisu mapi lielu sāku komplitēt viss normāli bez debesīm max 5 min. bet kad uzlieku debesis un norādu to izskattu uz desrt man viņš komplitē nežēlīgi ilgi puss otru h. un neapstājas mapē nav ne skaņas visādas saliktas ne kaut kādi tam līdzīgi lieli objekti. moš norādu kaut ko nepareizi debesu izsktā ? jo šī man jau ir 2 mape kas komplitējās neloģiski ilgi un vel nav beigusi huh.gifwacko.gif

Link to comment
Share on other sites

a ja kas mans viedoklis man liekas ka pie vaians ir sky texrua un kaut kas saitībā ra debesīm jo iekam neliku debesis viss komplitējās oki doki, bet lūdzu paskaties tev jau uz tām lietām vērīgāka acss biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifwink.gif

EDIT: eu liels paldies tā ir labāk ka visadi boti nevelk un nepārtaisa un neuzdod par savējām

EDIT: ble aizmirsu piebilst mani izmanototie wad faili ir cs_office cs_cbble de_piranesi halflife un mana paša wad ja to vajag tad dod ziņu

Link to comment
Share on other sites

tā, nu kā lai maigāk pasaka - tā karte ir milzīga!

tās debesis(skybox) ir tik lielas ka bail iedomāties kas būtu spēles režīmā.

karoče tā:

dzēs ārā to lielo skybox

no kartes ārējām sienām taisi debesis. tas ir - tā kā tu to sienu turpinātu uz augšu tikai ar sky textūru.

pēc tam čeko lai nav LEAK

bet arī šādi šī karte kompilēsies ilgi, jo tā ir ļoti liela

p.s. baigi esi taisijis smile.gif

Link to comment
Share on other sites

a ātri iešaušu mazu jautājumu iespējam ka apskatīji ziemas dārzu un pamanīji tur esošos kokus tie ir kā teikt ne proporcilonāli biggrin.gifbiggrin.gif es tavā mapē de_putekli redzēju normālu koku nu palmu. nu karoch kā tādu dabūt gatavu tur ir jau hammera tāda apcija kas uztaisa jau gatavu tādu koku ?

Link to comment
Share on other sites

ai bļe kas ir ka nevaru visu acerēties pajautāt vineā postā biggrin.gif es te tās mapes nesen mūķēju un tākā teikt nesaprotu ko tu domā ar vārdu LEAK nu es vienkārši nezinu ko tas nozīmē smile.gif labi reku skreens jautājums tāds ja hammera es varu ieraudzīt tādu melno kura vietā jābūt sky texturai tad man mape nekomplitēsie jo ir pa lielu un tās debesis tālumā neredzēs?

Ir tāds komplitēšanas veids kas varētu sakomplitēt to karti tā lai es varētu sky uzlikt pat milzīgai mapei ? kā manai ? biggrin.gif jo ar to rats mapi laikam bija tas pats par lielu debesis un nekomplitējas sad.gif

Edited by amnezija
Link to comment
Share on other sites

vislielaakais chakars ir ar hlvis.exe taa deelj man karte kompileejas ~35min tapee kad saaku kompileet pagaidu kad iesleedzas hlvis.exe un ar ctrl+alt+delete atrodu vinju un izsleedzu tad tikai jaapagaida kar hlrad.exe pabeidz visu un karte nokompileeta [nekaadas iipashas probleemas neredzu ] [fps 60 (jo man vsync iesleegts)]

galu galaa sanaak liela laika ekonomija

Link to comment
Share on other sites

vislielaakais chakars ir ar hlvis.exe taa deelj man karte kompileejas ~35min tapee kad saaku kompileet pagaidu kad iesleedzas hlvis.exe un ar ctrl+alt+delete atrodu vinju un izsleedzu tad tikai jaapagaida kar hlrad.exe pabeidz visu un karte nokompileeta [nekaadas iipashas probleemas neredzu ] [fps 60 (jo man vsync iesleegts)]

galu galaa sanaak liela laika ekonomija

tu jau vari arii uzreiz atslegt to hlvis procesu pie run opcijaam nebus task maneger jaaver valjaa biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

a vinchister ja piemēram es izdaru tākā tu teici bet tomēr man nekomplitē jo debesis par lielu. tas nozīmē, ka es mapi nemaz nevarēšu komplitēt un palaist ?

P.S sorry ka taisu jaunu postu tas tapēc ka ka es spiestu edit tu neredzētu ka ir jauan informācija ievadīta smile.gif

Link to comment
Share on other sites

var tā kā es uzlieku debesis tikai tajā vietā kur var redzēt tās, tas ir tā ka es nelieku sky texturu apakšā kur ir kanalizācija jo tur tā pat no nevar redzēt utt. ? bett biggrin.gif man kad es esmu iekšā mašinā man nav lagi bet kad izkāpju ārā sāk lagot biggrin.gif vai tas var būt tāpēc, ka neesmu uzlicis visur sky un savienojis ka kaste nu kā parasti to taisa ?

a reku skreen kā man iskatās tās manis uzliktās debesis nu tās zilās ir sky textura wink.gif

a un ja man piln\ibā nav sky tad arī man nestrādā tas ka esmu salicis lampas un no viņām nav nekāda jēga ? joviņas tā apt nespīd visā mapē vienāds gaišumd :@

P.S kapē nespiedu edit tu jau zini biggrin.gif

Edited by amnezija
Link to comment
Share on other sites

labs ir kaut kā es pa pāris h kaut ko tur savedu kārtībā biggrin.gif bet tagad mana problēma ir nelieli lagi biggrin.gif un tas ka kompilējot es atslēzu hlvis.exe jo tās devesis ir tik lielas ka viņš nevar sakomplitēt tapēc sakomplitēju visu iespējamo izņemot gaismu tas ir tā ka gaisam visās vietās vienāda spožuma biggrin.gif nav jau grafiski iskatīgi tas ka kanalizācijā tāds pats spožums kā ārā bet vismaz man mape iet wink.gif

P.S drīz ielikšu beta versiju lai novērtē citi wink.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

bļe man smagi sasāpējies jautājums biggrin.gif es kādās 2 dienās esmu apkarojis ap kādiem 50 LEAK lai gan viņi man tur uzrādījas tas tomēr ir neloģiski un pats neloģiskākasi ir tas, ka man LEAK uzrādās prosta telpas vidū, kur nav ne kādu objektu un plašums ar nav liels.

apmēram man puse no tiem LEAK bija tādu vai tas ir normāli ? un loģiski? ka man tie ir tik neloģiski biggrin.gif ?

P.S labi pateicu loģiski ka neloģiski biggrin.gifbiggrin.gif

un vel kas tas ir normāli ko kompile logā man rādas pie LEAK Warning šita \

Warning: === LEAK in hull 0 ===

Entity info_player_deathmatch @ (-526,-1478, 300)

Error:

A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the

(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful

indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the

beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the

outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it

probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need

their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin

brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

Warning: === LEAK in hull 1 ===

Entity info_player_deathmatch @ ( 863,-1385, 300)

Warning: === LEAK in hull 2 ===

Entity info_player_deathmatch @ (-418,-1207, 300)

Warning: === LEAK in hull 3 ===

Entity info_player_deathmatch @ (-522,-1207, 300)

21.14 seconds elapsed

man visu laiku uzrādas šitie 3 LEAKi un to 3 pēdējie 3 skaitļi ir pārsavarā identiski 0 LEAK pēdējiem ?

Edited by amnezija
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...