Jump to content
GIGN Forum

Padomi par auto iegādi


Glud!naTajs
 Share

Recommended Posts

LAVRx, tik tiešām dīzelis būs jaudīgāks? Par patēriņu piekrītu. No 330D piedāvājuma tik šis liekas atbilstotšs https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/bgpgmi.html

Es pieļauju, ka pērkot uzreiz var kaulēties pa 10%-15% no auto cenas, ne?

 

enjoi, good stuff. Šo noteikti servisā ir jāprasa, lai nočeko.

Kas ir 16:9?

Link to comment
Share on other sites

Nav sanācis braukt ar 330i, bet cik dzirdēts tad dīzelis ir ātrāks. Esmu ar 330d pabraukājis - iet afigena. :)

Par cenu noteikti varēsi kaulēties.

16:9 - ir navigācijas ekrāns. Tipa 16:9 ir lielais ekrāns.

Link to comment
Share on other sites

e46 ir jāskatās tikai feislifti, respektīvi tik virs 2002 gada. un principā lielākā problēma e46 ir rūsa. viņi pūst traģiski. Palasi e46.lv forumu, daudz ko var uzzināt.

pārdevējs nenometīs 10/15%, max kādus 5%

dīzelis ir nosacīti jaudīgāks, dīzelis uzvar ar nenormālo griezi, kas ir divas reizes lielāka kā beņai. tas ir tas, kas iemet Tevi krēslā pie krustojuma.

Link to comment
Share on other sites

gludekli, mazmotorus nevar ņemt viena iemesla dēļ - dzinēja resurs..

tie mazie sūti ir noskrējuši tos 300k un tur nekā no viņiem nav palicis pāri, 3,0 ir mazāk, bet pie tiem pašiem noskrējieniem dzinēji vēl iet, kapitālo remontu prasās ap 600+k km, bet varot izvilkt arī līdz 700k

ps, ja interesē arī kaut kāda degvielas ekanomija, tad ņem 3,0 ar gāzi vai uzliec pats to pēcāk (+~ 1.5k€) ar dīzeļiem ekanomē pirmais saimnieks, pārējie tos remontē.. Protams ir arī otra galējība, ņem dīzeli, atremontē visu dārgo (lasīt sprauslas / sūkni ) nočipo un mauc uz nebēdu kādu laiku līdz tas pats jādara atkal

Edited by ANALGINS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja skatās uz paaudzi vecākiem un nav obligāta 3. sērija, tad, vēl var pačekot E39. No manas pieredzes, tie tik traki nerūsē kā E46, uzturēšanā gan būs jūtami dārgāki, toties komfortablāks. Tiesa, ja pašam būtu jāizvēlas pliks nemotora E90 vai pilns, jaudīgs E46, es tāpat ņemtu pirmo. P.S. E46 ar "jauno" M57N 3.0 dīzeli iet ļooooti labi :)

Link to comment
Share on other sites

Nē, nē, gludeklim toč nevajag e39, viņš plīsīs un būs dārgāks par e46.

Ja varētu atrast labu, pliku e90 pa 6k, tā būtu laba izvēle, bet diemžēl pagaidām neatradīs. Tāpat būs kasko jāpērk pa ~300e, eļļas/filtri ~200e un vel kādi remonti, takā sākuma budžetu tad vajag vismaz 7k. Pēc kāda gada varētu jau sanākt. FL e46 vel labi tirgojas, so nebūs problēma pēc pāris gadiem nopārdot. Un gludajam kā pirmais auto e46 būtu uber āles :)

p.s. man ir čipsots e91 ar M57TÜ2D30 un par jaudu nesūdzos. :)

 

 

edit: Gludais, ko saki par E87 tb pirmo sēriju? Viņš ir lētāks par e9x un gads būs kā e9x. 

Link to comment
Share on other sites

Paldies, gēl, par skaidrojumu. 

Man te vairāki piedāvājumi ir atsūtīti no e46.lv foruma, kur raksta, ka 2002. gada mašīna ar 206000km nobraukumu (ķipa oficiālais dīlera info). 

Quote
No alex7
Datums January 09 2017 06:08:48
Tēma e46 330d
sveiks, varu piedavat savo 330d, sedan, titansilber krasa, 2002.gada, original m-pack II, mehanika, harman/kardon, luka, recaro alcantara, nesein izieta TA un nomainiti visi filtri ar ellu, 206000km nobraukums originals (ir dilera info), r18 style 72 bmw diski ar labam m+s riepam. gribu ~ 4300

tehniskais stavoklis 10/10

vizuali 7-8/10

Ja ir tas ir dīlera atzīts nobraukums, tad tur visam jābūt legit? 

 

1. sērija diemžēl galīgi necepī. + man slēpes nelīstu mašīnā which is a downside :D

Link to comment
Share on other sites

Neko labaku par e39 man nav izdevies atrast. Pats esmu bijis skeptisks pret beham lielako dalu sava muuzha, kamer nepameginaju. Es labi saprotu, ka anglijas klimats atskiras no LV, bet masina paliek masina. Man ir sanacis iepirkt gan e36, gan e46, gan e65 esot seit, un es varu drosi teikt ka e46 ir kaka uz riteniem ja salidzina ar e39 - mazs, ciets. Ne velti e39 ir atzits par pasaule labako sedanu. 

Pirmkart - remonts nav parak dargs, turklat lielako dalu ikdienas darbu vari veikt pats, jo masina nav parbazta ar visadiem suda elektroniskiem daiktiem.

otrkart - brauciena komforts ir super.

3kart - nelieli uzlabojumi un masina izskatas lieliski.

Motoru zina ja gribi pist kapeikas brauc ar 3d, ja gribi baudit braucienu - nem kadu 2.8i  ( man pasam vismilakais motors) - ekonomija - es irakstos 32 MPG kas butu apmeram 

32 MPG  =  8.8 litres per 100 kms  

Cik sanacis ir skrieties ar " diiizelis ir labakais kas var but" , nekad neesmu palicis kaunaa, ja vien chalim nav labs remaps uz ~ 300 lopiem. It seviksi pec 200 kmh kad ieliec piektaja - tur dizelis parasti aiziet nahuj.

Ja neesi kapeiku pisejs , paterins liksies normals. ja esi - prieks kam tev vispar bmw....

Link to comment
Share on other sites

ok, es tinos no shi topika, diviitis staasta gudriibas.  ieteikt cilvekam ka pirmo auto vecu pieciiti un vel teikt, ka tur nav visadi elektroniski mesli ir tiesham gudri. un vel pazinjot, ka tikai savileta dizelis ar 300 zirgiem speec uzveikt vinja 2,8 benciinc ieksh smaga veca pieciisha tur vispar komentaaru nav. gludajam ir tieshi plaanaa plivinat ar 200km/h pa lv un ieradit vietu visiem dizeljiem. bljed zeme atveries. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Labrīt, cilvēks grib iepirkt e90, bet ir ~2k par īsu, bet Jūs gribat šim ieteikt, lai ņemt e46/e39 pa 4k? really? Tad jau labāk paņemt žurku pa 1k.. Jūsu ieteikums ir aptuveni šāds - ņem ielas meitu par sievu, tikai piecas reizes bijusi uz ielas...

 

Gludais paskaties uz VOLVO V50, Ar tavu budžetu var dabūt diezgan jauna gada..Apkopēs arī nebūs nekāds kosmoss...

Link to comment
Share on other sites

Gludais negrib unīti un tie volvo ir vienkārši katastrofāla plastmasa. Salons reti pretīgs tam v50

Par 1K e36 sanāks tikai galvassāpes, normāls e36 diemžēl maksā virs 2k. So piepičkāts e46 FL pa ~4K neliekas kosmos. Nav jāķer pirmais kas ss.lv stāv pa tādu ciparu. var atrast labu, par to šaubu nav. Jā, liekas daudz par pacmit gadīgu auto, bet ja esam godīgi, paskatāmies citu marku/modeļu cenas tiem gadiem, +/- tas pats, ja neiet runa par kādu mazmotora brīnumu.

e39 te iesaki tik līderis divītis, to postu var neņemt galvā vispār.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gludais, dīlera info ir tas pats kas, viena tante teica, visu var sagriest, piegriest. Labs variants ir https://www.bmwdecoder.com/ , kur izvelk no visām bāzēm ārā, kad pēdējo reizi bijis pie dealera(kurā valstī), kāds remonts utt. Bet arī jābūt uzmanīgam, jo mēdz iedot nepareizu VIN nummuru, kur parādās patiesa informācija +/- , bet par citu auto.

Link to comment
Share on other sites

Teddy, mani interesē sedani. Bet vai tad oficiālie dīleri tiešām riskētu ar savu reputāciju veicot šādas fiktīvas izmaiņas nobraukumā?

Pagaidām diezgan pamaz tādu sludinājumu gan ss.lv, gan e46.lv, gan bmwpower.

P.S Cik traģiski ir ar aizmugurējām vietām kupejā? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/bxlcen.html

Link to comment
Share on other sites

Principā, jebkuru mašīnu var uztaisīt smuku. Galvenais ir - krāsa + diski + drusku piesēdināt

Arī smuks aparāts uz jobaniem diskiem un spaiņa krāsā izskatās pēc mēsla.

Bet šie divi pēdējie posti nekādi nepalīdz gludajam, nu tik cik nepirkt mašīnu spaiņa krāsā :D

Link to comment
Share on other sites

Ir varbūt kādam zināms uzticams un zinošs cilvēks, kas brauc uz Vāciju un ved jēdzīgas mašīnas pēc pasūtītāja vēlmēm? 

Nočekoju e-mobile.lv izcenojums, un tur par darbu un mašīnas atdzīšanu vien prasa 1000 eiro + protams auto reģistrācija CSDD. 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, dienaszaglis said:

Latvijā vajadzētu ieviest vairāk cilvēku, kas par samaksu tavā vietā atrod labu auto, protams viņam jābūt speciālistam, meistaram nevis kārtējam dornim :D  domāju ka darbs šādam cilvēkam netrūktu

To funkciju jau teorētiski pilda plači, bet nu lai peļņa nebūtu 100 eur, bet gan 500eur, tad sākās visiem zināmie varianti.

Pērkot mašīnu, ko vajadzētu ierēķināt budžetā - eļļu, degvielas filtru, salona filtru, gaisa filtru? vislielākais jautājums par zobsiksnu - vai tā arī uzreiz jāmaina? vēl kas? CSDD izdevumi + apdrošināšana? = 200-300 eur? 

 

Link to comment
Share on other sites

Par zobsiksnu - atkarīgs no auto, daudziem ir ķēdes tad šī problēma atkrīt. Ja ir zobene, tad gan labāk nomainīt :)

Par CSDD - tur arī atkarīgs kādu auto prēc. Ja nekļūdos tad jo lielāks motors jo vairāk dabūsi piķot.

Par apdrošināšanu  - ja iepriekš nav bijis auto uz Tevi reģistrēts tad OCTA būs kādi 120-200 EUR gadā, ja ņem KASKO tad vēl jārēķina kādi 300-500 EUR atkarībā no auto.

KASKO un OCTAS - droši varat man jautāt :)

Link to comment
Share on other sites

man liekas visiem e9x motoriem ir ķēdes, bet dažiem ir problēmas ar to un ķēde ar jāmaina jo izstiepjas drusku. Bet tas pavisam cits stāsts. Pa to nav jāmīž un tāpēc nepirkt auto.

Uzreiz noteikti ir jāmaina eļļas un filtri. Lai ar ko pārdevējs saka ka mainījis un ko rāda kompis.

No šī gada CSDD izdevumi nav lieli jo atcēla pirmās ŗeģistrēšanas nodokli kosmisko. Tagad ir jāmaksā par numuriem (protams ja nav glabāšanā kādi savi), teh pasi  un gada nodoklis autiņam. (e90 320d varētu būs kādi 140e)  ganjau vel k-kas jāsamakā, bet ne daudz.

Ja atmiņa neviļ, tad čaļi uz treļa no vācijas pat līdz kādi 500e, pieliec vel kāda cilvēka darbu meklējot, dokumentu kārtošanu vācija utt, tad 1K neliekas nemaz tāds kosmoss.

Jā ir kosmos, bet bļed par visu ir jāmaksā.

Pa lielam mašīnas uzturēšana ir dārga un jo svaigāka mašīna jo viss ir dārgāk. Ja šo nevar pieņemt vai liekas nepareizi, tad rīgas satiksme vai golf nr3 ir

īstais ceļš. (tas nav domāts gludeklim, es tā, vispārēji čīkstētājiem, ka viss tik dārgs dārgs)

 

edit: jā, OCTA un KAKO tik pie LAVRx, tur bazara nav.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...