Jump to content
GIGN Forum
Sign in to follow this  
ronis21

Sakārtošana GO.GIGN.LV

Recommended Posts

Tas mapcikls ir vienkārši drausmīgs, piecas hostu mapes pēc kārtas, tas ir neizturami... Iesaku salikt standarta mapciklu, train_ve, mirage_ce, dust2, de_toscan, nuke, inferno, n shit. Bet vēlams likt tiešām VE trainu un CE mirāžu, jo tās defaultās ir nenormāli tizlas, kā arī fps viņās ir mazāks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kādas vēl _se mapes ,tavai zināšanai officiālajos matčos neviens vairāk nespēlē , jo tika noņemtas nevajadzīgās nianses.

Edited by GST_

Share this post


Link to post
Share on other sites

kādas atšķirības ? def valves kartēs ir srana migla.

se nav, tev laikam arī īsti nepisīs kapāt 64 vai 128 tickrate serverī

Edited by Magone

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Noteikti esmu PAR!

2. Par

3. Tikai par rank un vote darbošanos tikai tad, kad mape ir beigusies un notiek vote uz nākamo mapi!

4. Noteikti pret, tas nav vajadzīgs!

Mans ieteikums, uzlikt tā, ka viena no komandām dabū 16 uzvaras, mape mainas uz nākamo. Nevis ir jāizspēlē visi 30 roundi. Jo pie 16:0 vairs otrai komandai nav iespēja dabūt 16:16!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Mans ieteikums, uzlikt tā, ka viena no komandām dabū 16 uzvaras, mape mainas uz nākamo. Nevis ir jāizspēlē visi 30 roundi. Jo pie 16:0 vairs otrai komandai nav iespēja dabūt 16:16!

tagad ir 20 raundu speele, 10 vienā pusē un 10 otrā!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tagad ir 20 raundu speele, 10 vienā pusē un 10 otrā!

Tad vajadzētu uzlikt, ka mape mainas pie 11 uzvarām!! Jo ja viena komanda dabūs 11 uzvaras 20 raundos, otra ir zaudējusi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Principā mapcycle tomēr laikam jāatbalsta atstāt... bet nu mapes tiešām kaut kā jēdzīgākā kārtībā tur jāsaliek :)

+ visa veida votes no playeru puses laikam ir jaaizliedz, jo met viņas bezjēgā un neloģiski un dažs labs vienu pēc otras...

Par SE kartēm - gribu zināt normāli kāda tā atšķirība ir, bez miglas, jo migla ir normāla parādība dabā, tad nesaprotu kāpēc šis spēles elements būtu jaizslēdz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak loģiski , ka valve ir izņēmusi miglu no def kartēm , tāpēc neviens vairāk nespēlē _se mapes . Tomēr izskatās , ka joprojām kāds to nav sapratis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok - par kartēm liekas, ka bezjēdzīgs jautājums...

Bet par mapcycle ieteikums - sakārtot mapcycle ~ šādā secībā

de_dust2

de_nuke

de_inferno

de_cache

cs_office

de_aztec

cs_assault

de_ali

de_train

de_mirage

cs_agency

de_train

de_verigo

cs_militia

...vienīgais varbūt megapopulārās 3 (dd2, nuke un inferno) varētu arī iemest vēl pa vidu kaut kur lai ir biežāk nekā pārējās! + vajadzētu padomāt varbūt, ja serveris norestartējas, tad lai mapcycle kaut kā uzsākas no tā kur beidzās nevis sākas no jauna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gribētu piebilst ka pārāk bieži eco jātaisa, varētu dot vairāk naudiņas :)

Un varbūt pa defu jau bruņas lai ir !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drīzāk vairak skanošo par killu, nevis kaut kādas auto bruņas, nav nekāds dm. Tas tomēr dod mazāku dmg, pirmajā roundā ar tādam skraidīt būtu diezgan smieklīgi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok - par kartēm liekas, ka bezjēdzīgs jautājums...

Bet par mapcycle ieteikums - sakārtot mapcycle ~ šādā secībā

de_dust2

de_nuke

de_inferno

de_cache

cs_office

de_aztec

cs_assault

de_ali

de_train

de_mirage

cs_agency

de_train

de_verigo

cs_militia

...vienīgais varbūt megapopulārās 3 (dd2, nuke un inferno) varētu arī iemest vēl pa vidu kaut kur lai ir biežāk nekā pārējās! + vajadzētu padomāt varbūt, ja serveris norestartējas, tad lai mapcycle kaut kā uzsākas no tā kur beidzās nevis sākas no jauna...

de_dust2

de_nuke

de_inferno

de_cache

cs_office

de_aztec

de_train

de_mirage

de_train

Pie citām kartēm spēlētāji ātri vien pazudīs. Neesmu vēl skatījies, bet laikam ar roundiem un komandu maiņu savā starpā ir kaut kas darīts, bet nav gluži kā matchmakingā, kas, manuprāt, ir labākais variants. Par naudiņu jau esmu ieminējies, šķiet, ka atalgojumu mazliet ir palielinājuši. Par bruņām - esmu pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lūdzu uzliekat: Ja ir 20 raundi kopā, pie nospēlētiem 10 mainās komandām (tas jau ir), bet uzliekat, ka viena no komandām jau dabujusi 11 uzvaras, mape mainās uz nākamo!

Piemēram rezūltāts 11:10 vai 11:0 utt

1. Ātrāk ies mapcikls (cilvēkiem neapniks)

2. Vairāk dropi būs, jo ātrāk ies mapes (kas cilvēkiem patīk)

Edited by HEADMASTER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gribi atri izspelēt karti un dropus dabūt tad ej uz idle serveriem . Viss zaebis ar roundiem no visiem hostage mapēm vaidzētu atstāt cs_office un pielikt jaunās divas kartes cbble un overpass un protams ari toscan

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

2. Vairāk dropi būs, jo ātrāk ies mapes (kas cilvēkiem patīk)

dropu skaits ir atkarīgs no mapes spēlēšanas ilguma!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dropu skaits ir atkarīgs no mapes spēlēšanas ilguma!

No kurienes tāds info?

Edited by Ectasy

Share this post


Link to post
Share on other sites

šeit pat forumā kādā no iepriekšējiem topikiem par cs:go bija kāds minējis, ja nekļūdos tad worms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tikko nospēlēju apmēram 10 raundus aztecā un mapes beigās izkrita ierocis.

un nē, visi 10 raundi netika uzvarēti un nebeidzās 11:0 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...