Jump to content
GIGN Forum

Mountain bike


joJO^
 Share

Recommended Posts

Hey hey!

Doma/cerība,ka ir šeit kāds kuram ir interese par riteņiem! Vēlme ir uz vasaru pirkt normālu riteni,bet nevaru saprast kādu,ir vēlme tīri amatieriskā līmenī ar to kustēties(ieskatot visu SEB maratonus utt.),vajadzība ir viena,lai būtu balts,netā sameklēju vienu modeli,atceros sen atpakaļ bija šīs pašas firmas ritenis,sūdzibas nekādas,izturīgs,rullē labi,bet varbūt zinātājiem ir kas labāks ieskāms par šo jau manis izvēleto preci! Ceru uz atsaucību,veči!

P.S Mans variants,cena arī pluss-mīnuss tajā amplitūdā!

http://www.1a.lv/turisma_atputas_preces/velosipedi/scott_aspect_20_236_whitesilver_12/10757964/

Link to comment
Share on other sites

Nu tā viduvēji + nevar saprast, cik tas velosipēdis īsti sver... Kruti mountainbike svara ziņā ir zem 10kg. Es tev ieteiktu nopirkt lietotu. In-fact - man ir mājās pilns ar velosipēdiem un detaļām un ir reāls velo-overflows. Tu varētu sakontaktēties ar manu brāli un viņš tev noteikti salasītu labāku velosipēdu par lētāku cenu.

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Es neko daudz nezinu par SEB maratoniem, bet viens gan ir skaidrs. Neskaitot to, ka ritenis kvalitātes ziņā ir ļoti labs, lieliem asfaltētiem gabaliem viņš nav domāts. Par to asfaltu mani vienkārši samulsināja vārds "maratons". Bet tā, jā, ja vēlies kvalitatīvu braucamo, ņem Scott vai Trek.

Pašam LV bija kaut kāds pusprofesionālais FELT MTB, bet tas tiešām bija MTB, vairāk domāts bezceļiem. Asfaltētos gabalus, kalnus ar viņu bija samērā grūti izbraukt.

Edited by pikaso
Link to comment
Share on other sites

Ar priekšējo amortiņu un tādiem protektoriem nekur nav iespējams lidot. ;)

Braukt var, piekrītu, bet ne lidot. Braucot garus gabalus, parēķini, cik lieku enerģiju un spēku tu iegrūd amortizācijā, tā vietā, lai iegrūstu to tīri braukšanas ātrumā.

Ja pērk velo ar amortiņiem, tad ir svarīgi, lai šie amortiņi ir normālas kvalitātes un regulējami. Tas, ka viņi tur ir, nenozīmē, ka viņi pilda savu funkciju.

Edited by pikaso
Link to comment
Share on other sites

13kg, imho, ir daudz. Jo īpaši, ja tu piķo jau pie 500Ls.

Bet šķiet, ka tu šeit nenāci parasīt padomu, bet tikai smelties apstiprinājumu savai izvēlei.

no ss.lv

http://www.ss.lv/msg...tain/hlcpm.html

480Ls, 11kg, xt slēdži (xt ir pēc deore. deore ir pēc alivio). noteikti vari nokaulēt

http://www.ss.lv/msg...tain/bjjlo.html

ļoti līdzīga konfigurācija, bet krietni lētāk. Var nokaulēt.

http://www.ss.lv/msg...tain/hikjx.html

vieglāks, labāki slēdži, cenu vari nosist uz 450Ls stabili.

etc....

Beefs

edit: ak jā - ja tu plāno braukt SEB, tad tev vajag pedāļus ar klipšiem un attiecīgus velo-apavus (kuri fiksējas pedāli). Savādāk tu tik pat labi varētu piedalīties tur ar skrejriteni vai skrituļslidām.. vai vienkārši iet ar kājām un nest līdzi mugursomā zapasus ar aliņiem...

Edited by 0xDEAD BEEF
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne,nu tik traki nav ar to,ka tikai gaidu apstiprinājumu savai jau izvēlētajai precei!

Par pedāļiem ir jau viss nokārtots,dabūts,kā saka dots pret dotu,apavi,tos pirkšu pēdejos,pāris izklaides treniņi un apavs jau būs ieņēmis manas pēdas aprises :)

Un starpcitu man sāk iepatikties tas Merida,komplektācija ir tīri neko,un arī balts,tas kas vajadzīgs,vājība :D

Link to comment
Share on other sites

sebos tīra šosejas gonka nebūs.

Ar klipšiem liela daļa sebu minēju nemaz nemāk braukt. Māk ieklipsēt un izklipsēt, tas arī viss. Kad sāk tīt, tad saprot, ka ikrs netur. Nedomāju, ka tev pa visām varītēm ir nepieciešami klipši.

Ja runājam par Meridu un Skotiņu, tad savu balsi atdodu par otro. Nekas pret Meridu (atsauksmes labas), bet vienkārši ar skotu pats minos un sūdzēties nebija par ko. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu redz esmu jau esmu minies ar klipšiem,bet nu tās nav bijušas sacensības,kādi 10-15km vienmērīgā režīmā,tā teikt čiliņā max. un jā ikri pēc tam ir jūtami,bet nu doma ir pieslēgties tā nopietnāk uz klipšiem un līdz ar to praktizēties ar tiem,domāju sliktāk nebūs,kad būšu tā kārtīgi pieradis uz to!

Link to comment
Share on other sites

Bet loģiski, ka dabūsi labāku. Lietots ir lietots. Viss. Cena automātiski par 30% lejā. Vienīgi, kad pērc lietotu riteni, paskaties, vai nav ļoti nobraukts priekšējais zobrats/aizmugurējais un vai aizmugurējais ātrumpārslēdzējs turas stingi un neļurkājas. Protams, arī vai pedāļi turas stingri monoblokā un vai riteņiem rumbās nav luftes. Reizēm sportisti norauj 10k un pēc tam tirgo nost ķipa as new, bet principā tur jau jāmaina rumbas, monobloks, zobrati. Kopā šāds mainīšanas prieciņš pavelk uz 200Ls.. ;)

Es tieši vakar aiz neko darīt paskatijos ebajā, cik maksātu savākt riteni pašam (nu tādu puslidz ok):

Rāmis 1400gr/360USD

http://www.ebay.com/...=item27ccf3c88f

Riteņi ar rumbām/spieķiem 1560gr/600USD

http://www.ebay.com/...=item337e526b1e

Bremzes 500gr/550USD

http://www.ebay.com/...=item3f19cfd893

Aizmugurējais slēdzis 175gr/220USD

http://www.ebay.com/...=item416c2f6a66

Priekšējais slēdzis 140gr/100USD

http://www.ebay.com/...=item5d36358e4b

Monobloks + priekšējie klaņi 760gr/600USD

http://www.ebay.com/...=item416ece07f8

Aizmugurējā kasete (zobrati) 270gr/240USD

http://www.ebay.com/...=item2a21a8dc84

Priekšējais amartiņš/dakša 1420gr/800USD

http://www.ebay.com/...=item35be02c587

Stūres iznesums 95gr/45usd

http://www.ebay.com/...=item3a7c40665e

Stūres stienis 130gr/70usd

http://www.ebay.com/...=item5d36ca5ff4

atrumu parslēdzēji 220gr/300USD

http://www.ebay.com/...=item2578659727

stures gultņi 70gr/160USD

http://www.ebay.com/...=item3f1b217dc2

sēdeklis 80gr/80USD

http://www.ebay.com/...=item232037a034

sēdekļa stienis 170gr/120USD

http://www.ebay.com/...=item564617edcd

riepas 750gr/80usd

http://www.ebay.com/...=item257769ab08

aizmirsu par pedāļiem un ātrumu trosītēm un tiem sūdiņiem kas riteni notur vietā (tur vajadzētu savākties svaram kādi 400gr)

sanāk kopā 7800gr + 400gr ~ 8.2 kilogrami/4300USD + PVN

Tas ir par 4 kilogramiem mazāk. Btw - brālis bija kaut ko līdzīgu savācis. Raķete! :)

Beefs

Edited by 0xDEAD BEEF
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...