Jump to content
GIGN Forum

Mistiska Auto Problēma - Lūdzu Palīdzību/idejas


~ jeyna ~
 Share

Recommended Posts

Sākšu ar to, ka par auto lietām neko daudz nerubīju, tāpēc mani paskaidrojumi problēmai varētu būt samēra neskaidri.

Tātad. Auto (Mitsubishi Carisma 2003) braucot, kaut kas izdod savādu skaņu.

Skaņu izklausās itkā divas gumijas vai mīksti metāli viens pret otru berztos, bet katram tas varētu izklausīties savādāk. Ļoti grūti aprakstīt.

Skaņa parādas braucot brīvgaitā ar izspiestu sajūgu un braucot ātrumā ar atlaistu gāzes pedāli.

Skaņas nav nemaz, kad dod gāzi (palielina ātrumu), taču parādas, ja tur ātrumu stabilu. (tipa tur gāze pedāli vienmērīgi)

Skaņa pazūd tad, kad stūri griež uz kreiso pusi. Taču ir tikpat skaļa, kā braucot taisni, kad griež pa labi. Tātad problēma ir kaut kur kreisajā pusē.

Un, lai problēmu padarītu grūtāk atminamu, skaņa iet ritmā ar riepas griešanās ātrumu - ja brauc ātri, skan pēc ātrākiem intervāliem, ja brauc lēni - lēnākos intervālos. Apstājoties var pat skaņas vidū apstāties un to pārtraukt.

Bremžu kluči tie nav.

Granāta tā nav.

Riepa nekur nestrīķējas.(laigan izklausās, ka strīķētos)

Bija ideja, ka sajūgam kāda skrūve vaļība un tas čīkst, bet tad nebūtu ritmā ar riepas griešanās ātrumu...

Katrā ziņā, lūdzu pēc padomiem visiem, kam ir kaut kādas idejas vai kas tāds ir bijis iepriekš, jo esam kinda out of ideas.

Varu mēģināt atbildēt uz papildus jautājumiem, ja, kas konkrēts interesē.

Link to comment
Share on other sites

Pēc visa tava apraksta izskatās pēc kāda ātrumkārbas gultņa. Paga, tā skaņa ir arī, ja apstājas, ja? Ja nē, tad tas vēl varētu būt diferenciāļa gultnis.

Beefs

Skana, kad apstajas nav. Vina ir tikai tad, kad griezas ritenis.

Jo atrak ritena griezhas, jo mazaki intervali skanai.

Vai tad differa gultnis nav tikai aizmugure?

Link to comment
Share on other sites

Pēc idejas pat skrūve, kas nav pievilkta līdz galam var sākt grabēt, sisties un trīties. Kāpēc minēt, ja var rīt pat aizvest ( vai aizvilkt, ja bail darbināt ) uz servisu, visu noskaidrot un salabot? Tik pat labi vari tagad visu riteni ārdīt nost un meklēt problēmu, bet tu taču pats saki, ka no auto lietām neko daudz nerubī...

Edited by DominiX
Link to comment
Share on other sites

Uzmet aci visām riepu skrūvēm [pievelc ar montāžas atslēgu]. Ja nu nepazūd pēc tā, labāk ripini uz kādu autoservisu, tur arī tiks skaidrībā. Labāk atrast laicīgi un precīzi kaiti, nekā pēc tam nožēlot. Nedomāju, ka internetā varēsi atrast konkrētu risinājumu šai problēmai.

Vēl jautājums vai neesi mainījis bremzes/diskus?

Link to comment
Share on other sites

Var būt diezgan banāli - plīsis dubļu sargs.

Bija tā ka mainīja stūres uzgali, un pie reizes nahrenizēja līdzīgu skaņas cēloni... Pirms nenoņēma riepu nevarēja saprast kas par vainu.

Edited by b0r1ng
Link to comment
Share on other sites

Cik cilveku, tik viedoklu... Nu cmon, tiesam te tadas lietas apspriest? Aizej uz kadu sakarigu auto forumu, vai vel labak samaksa 10ls un tev pateiks kas pa vainu, iespejams ari noversis ja sikums.

Butu labak prasijis vai akds nestrada servisa, vai nav gali un nevear pa leto sarunat visu sadarit.

Edited by ManuVietuIenjemRegistretais
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Paldies visiem par idejām.

Un nē, es neesmu iedomājies, ka vieglāk būtu aizbraukt uz servisu, bļe.

Bet for real, paldies par idejām. Rīt braukšu, skatīšos.

Link to comment
Share on other sites

tu paprasīji, lai servisā būtu ko teikt?

ķip no tēmas - "aj man te mby kārbas gultnis piz^$%, bet iespeājams arī dubļu sargs"

Nē. Tāpēc es neprasīju.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...