Jump to content
GIGN Forum

Kā Regulējās Riteņa Bremzes?


Semorka
 Share

Recommended Posts

A kurš teica ka i kruts ritenis! Visu jau noregulēju man parādīja! Kruts ritenis bija ar bremžu diskiem, pa 350ls. Man tik daudz naudas nebija! Nah man smirdīgie maximas riteņi, tos ķīniešus vari iebāzst sev pakaļā, es labāk nopērku firminieku.

Edited by Semorka
Link to comment
Share on other sites

Ritenis iet labi, bet man nācās pašam regulēt bremzes un izrādās, ka man dakša kustās, tā arī ir jāpievelk un vēl plus jāpieliek kautkāda smēre! Es to dakšu kustinu un viņa tākā dauzās (atsitās). Man pateica kā jāpievelk dakša, es to rīt izdarīšu :)

Edited by Semorka
Link to comment
Share on other sites

Es jau saprotu, ka šeit rakstīt ir visai bezjēdzīgi, bet tomēr pamēģināšu.

AIZMIRSTI ko teica 1a par dakšas pievilkšanu utt. - viņi ir internetveikals, kurš specializējas uz elektroniku, nevis velosipēdiem.

1. Apskaties sava riteņa garantijas talonā, kas nodrošina garantijas servisu ( to noteikti nenodrošina 1a internetveikals, viņi ir tikai pārdevēji - starpnieki). Izlasi garantijas nosacījumus. Visdrīzāk tur būs minēts, ka garantija ir spēkā tikai, ja tiek veiktas regulāras apkopes. Ja 1a tev ir aizmirsis iedot talonu, kā tas bieži gadās - uzzvani viņiem un noskaidro servisa kontaktus.

2. Aizmirsti par skrūvgriežiem un plaķenēm. Nobraukā ar riteni 2 nedēļas, pēc tam sazvanies ar servisu, sarunā un aizved uz apkopi. Par pirmo apkopi parasti tiek ņemta simboliska maksa - gandrs piemēram par meridām ņem 1 Ls. Uz sitiena neatceros, kas apkalpoja Scott - bet nu vairāk par 5 ls viņi par pirmi apkopi nepaprasīs.

Pirmā apkope ir OBLIGĀTA - ritenis ir iebraukts un attiecīgi vajag viņu pieregulēt/pieskrūvēt - un arī izlabot kasjakus, kas radušies riteni liekot kopā. Brīdī, kad tu 1a pasūtīji riteni - viņi to pasūtīja scott izplatītājam, kurš attiecīgi - pēc pieredzes, visai lielā steigā kautkā nebūt saskrūvēja kopā komplektāciju, ko tu biji izvēlējies, un kasjaki tur mēdz būt ļoti daudz un ļoti bieži.

Pirmo apkopi vēlams veikt tieši servisā, kas nodrošina garantiju - nevis dot labam čomam vai jebkuram veloservisam, un viņi lai arī pieregulē bremzes pēc tavām vēlmēm. Pēc pirmās apkopes arī varēsi pats kautko ķīlēt tālāk, ja būs vēlme.

Link to comment
Share on other sites

Skaidrs! Paldies, es te pievilku visas skrūves kuras vien varēja pievilkt! Dakšai bija virsū uzmests, plastmass dēļ kura man likās, ka es nevaru pievilkt dakšu. Sievai ričuks atkal zaebis, Merrida matts, kalninieks http://www.1a.lv/tur...ple_11/5572809/

P.S.

Kā es izgāzos ar sieviešu riteni, jūs jau manījāt, ka līdzi jānāk bija dubļbleķiem, bet tad kad man atveda, man nebija dubļinieki, a vecis gudri atmazalsa, ka viņam bija tas kas bija un es sanāku ablomā riktīgā!!! Ritenim ar kautkāda savāda garantija! štoļe ELKOR kautkāda rokasgr;amata, bet SCOTT garantijas grāmata nemaz nebija! Kautkāda huiņa, es visur kur līdu bija virsū plastmasa (Vāciņi, pakriškas) un man viņi visi saplīsa labojot!! A manējai atkal bija metāla uzgriežņi! Sanāk, ka manējo ričuku salasīja mēslu!

Ā gribēju pateikt paldies Surrounder, jā ritenim tiešām ir jāveic pirmā apkope, tāpēc jau man laikam vis plist un lūzst proti, es sevi vienmēr esmu uzskatījis, par tehnikas lūzeri!

KEIKO, nevis flaķenes, bet plaķenes!!!

Edited by Semorka
Link to comment
Share on other sites

lai patīkami varētu pārvietoties, tad normālas disku bremzes vairāk ir jākopj. no praktiskā viedokļa - kad nopietni minos vēl xc, tad nekādas jūtamas atšķirības nebija - v vai disku bremzes. :)

bet man ļoti liels prieks, ka atradi visu. Lai labi ripo!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...