Jump to content
GIGN Forum

Pirmais Skats: De_deltareid


nelietis
 Share

Recommended Posts

Karte gatava. Kas novilka kādu no iepriekšējiem variantiem - šo liekat virsū tam variantam. Ir vairāki uzlabojumi.

Novilkt beigu versiju

Attēli:

http://bildites.lv/images/p0py0spc1o5b4l45xx4.jpg

http://bildites.lv/images/fmk08uhkyxr5dj59cin.jpg

http://bildites.lv/images/t26axf85fhfk10us9h9.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------

Edited by nelietis
Link to comment
Share on other sites

Mazs atsvaidzinājums topikam un atbilde uz analgina postu:

Pastaigā pa karti un redzēsi ka nav kārtējais dust mikslis. Bez tam, cik dažādas kartes te vispār gign tiek spēlētas uz puba vai csdm? Baigā dažādība viņās?

Link to comment
Share on other sites

@ Oddish - Es zinu par texlights, kurā vietā pēc tavām domām tas nepieciešams?

@ dead now - ok, bet būtu labi ja tu dotu kādu padomu, kas ir "kas īpašs"?

Abi laikam esiet profesionāli mapmeikeri, jums tomēr derētu saprast ka šitā var nokaut iesācēja prieku taisīt kartes.

Link to comment
Share on other sites

šeit redzams, ka tu esi vienkārši ielicis "light" point entity. Ja tu pat esi dzirdējis par texlights, tad es ieteiktu tev to štelli iemācīties un lietot. Vārdsakot telpā kur ir speciāli uztaisītas brush lampas, bet tās ir tumšas + ar gaismas lauku apkārt (no light point entity) izskatās ļoti tizli.
Link to comment
Share on other sites

Jā, es ne tikai zinu ka pastāv texlights, esmu arī izmantojis. Šajā gadījumā tas vajadzīgs tikai lampām? Kā ir ar pašu gaismas daudzumu? Nav pārāk koncentrēta uz dažiem punktiem? Jo es karti parbaudu ar vieniem gamma un contrast iestatījumiem, citiem varbūt ir par spilgtu. Es labprāt uzklausu feedback, tikai šeit tā nabadzīgi ar viņu ir.

Link to comment
Share on other sites

Nu pēc šitā vien ir skaidrs, ka tu neizproti, kas ir textured lighting un diez vai esi lietojis. Tak pārbaudi ar tādiem, kā normāli pašam spēlēt vai vēl labāk pārbaudi ar default, redzēsi, kā tas izskatīsies vairākumam.

Gribi feedback?

Man nepatika parastā dust un cz dust tekstūras jauktas kopā, tieši sienu es domāju.

Karte ir nezināma, un prasās kaut kādas norādes kurā virzienā ir bombspots.

To ūdeni nevajag taisīt milzu kluci, var apgriezt mazāku.

Tekstūras līkumos smuki ir pagriezt un salaist kopā, nevis turpināt to pašu lenķi, kas izskatās nedabīgs.

Augšējās malas ir smuki paturpināt kaut kur nekurienē, nevis nocirst ar sky.

Tie lodziņi kaut kā nesaiet kopā ar to sienu, tur prasās dizainiski izdomāt. (tā siena, kur tie paltraki karājas virs augšējiem logiem) No iekšpuses skatoties vispār šķiet par biezu tie logi.

Dažviet viena siena ir vienā tekstūrā un blakus pavisam citā, neiet kopā. Pie durvīm logiem to maskē ar kaut kādu stenderu izveidošanu.

Par layout neko nepateikšu, jo tas jātestē spēlējot.

P.S. Jā kečup, fpsbanana noteikti pateiks.

Link to comment
Share on other sites

Lūk to es saprotu kā kārtīgu feedback. Nevis vnk pasaka ka fuj utml. Texlights esmu lietojis, bet ilgi nebiju taisījis un par cik gaismas liku pēdējās, vairs nebija lielas vēlmes ķēpāties. Daudz jau nebija ko darīt, tik pierakstīt lights.rad to white textūru.

Par bombspotiem - es paskatīšos vai esmu pareizi atjaunojis linku. Zīmes es liku, bet varbūt ka pēc augšupielādes te.

Sienu tekstūras - skaidrs. Tas bija daļēji kā kompromiss, lai varēu kaut cik piemēroti detalizēt sienu ar logiem. Neko foršu pie veseliem wadiem nevareju atrast, un ar photoshop neesmu tik advancets lai macetu smuki savienot detaļas no dazādām tekstūram.

Ūdens - viņš ārpus kartes tiek renderēts? Uz priekšdienām pievērsīšu tam uzmanību.

Par sienu ar lodziniem - tieši kādas detaļas? Par biezumu skaidrs.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...