nelietis Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 (edited) Karte gatava. Kas novilka kādu no iepriekšējiem variantiem - šo liekat virsū tam variantam. Ir vairāki uzlabojumi. Novilkt beigu versiju Attēli: http://bildites.lv/images/p0py0spc1o5b4l45xx4.jpg http://bildites.lv/images/fmk08uhkyxr5dj59cin.jpg http://bildites.lv/images/t26axf85fhfk10us9h9.jpg ------------------------------------------------------------------------------------- Edited March 7, 2009 by nelietis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANALGINS Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 zhel ka kkaads kartejais dust mikslis vaig kustinat izteli un taisit ko pavisam orginalu nevis ko lidzigu vecajam.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelietis Posted March 5, 2009 Author Report Share Posted March 5, 2009 Mazs atsvaidzinājums topikam un atbilde uz analgina postu: Pastaigā pa karti un redzēsi ka nav kārtējais dust mikslis. Bez tam, cik dažādas kartes te vispār gign tiek spēlētas uz puba vai csdm? Baigā dažādība viņās? Link to comment Share on other sites More sharing options...
d3ad_nOw Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Nekas īpašs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddish Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Iemācies "textured lightning" Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelietis Posted March 8, 2009 Author Report Share Posted March 8, 2009 @ Oddish - Es zinu par texlights, kurā vietā pēc tavām domām tas nepieciešams? @ dead now - ok, bet būtu labi ja tu dotu kādu padomu, kas ir "kas īpašs"? Abi laikam esiet profesionāli mapmeikeri, jums tomēr derētu saprast ka šitā var nokaut iesācēja prieku taisīt kartes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddish Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 šeit redzams, ka tu esi vienkārši ielicis "light" point entity. Ja tu pat esi dzirdējis par texlights, tad es ieteiktu tev to štelli iemācīties un lietot. Vārdsakot telpā kur ir speciāli uztaisītas brush lampas, bet tās ir tumšas + ar gaismas lauku apkārt (no light point entity) izskatās ļoti tizli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelietis Posted March 8, 2009 Author Report Share Posted March 8, 2009 Jā, es ne tikai zinu ka pastāv texlights, esmu arī izmantojis. Šajā gadījumā tas vajadzīgs tikai lampām? Kā ir ar pašu gaismas daudzumu? Nav pārāk koncentrēta uz dažiem punktiem? Jo es karti parbaudu ar vieniem gamma un contrast iestatījumiem, citiem varbūt ir par spilgtu. Es labprāt uzklausu feedback, tikai šeit tā nabadzīgi ar viņu ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Tad ieposto fpsbanana.com Tev tur pateiks kas īsti trūkst un kas ir lieks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Nu pēc šitā vien ir skaidrs, ka tu neizproti, kas ir textured lighting un diez vai esi lietojis. Tak pārbaudi ar tādiem, kā normāli pašam spēlēt vai vēl labāk pārbaudi ar default, redzēsi, kā tas izskatīsies vairākumam. Gribi feedback? Man nepatika parastā dust un cz dust tekstūras jauktas kopā, tieši sienu es domāju. Karte ir nezināma, un prasās kaut kādas norādes kurā virzienā ir bombspots. To ūdeni nevajag taisīt milzu kluci, var apgriezt mazāku. Tekstūras līkumos smuki ir pagriezt un salaist kopā, nevis turpināt to pašu lenķi, kas izskatās nedabīgs. Augšējās malas ir smuki paturpināt kaut kur nekurienē, nevis nocirst ar sky. Tie lodziņi kaut kā nesaiet kopā ar to sienu, tur prasās dizainiski izdomāt. (tā siena, kur tie paltraki karājas virs augšējiem logiem) No iekšpuses skatoties vispār šķiet par biezu tie logi. Dažviet viena siena ir vienā tekstūrā un blakus pavisam citā, neiet kopā. Pie durvīm logiem to maskē ar kaut kādu stenderu izveidošanu. Par layout neko nepateikšu, jo tas jātestē spēlējot. P.S. Jā kečup, fpsbanana noteikti pateiks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelietis Posted March 10, 2009 Author Report Share Posted March 10, 2009 Lūk to es saprotu kā kārtīgu feedback. Nevis vnk pasaka ka fuj utml. Texlights esmu lietojis, bet ilgi nebiju taisījis un par cik gaismas liku pēdējās, vairs nebija lielas vēlmes ķēpāties. Daudz jau nebija ko darīt, tik pierakstīt lights.rad to white textūru. Par bombspotiem - es paskatīšos vai esmu pareizi atjaunojis linku. Zīmes es liku, bet varbūt ka pēc augšupielādes te. Sienu tekstūras - skaidrs. Tas bija daļēji kā kompromiss, lai varēu kaut cik piemēroti detalizēt sienu ar logiem. Neko foršu pie veseliem wadiem nevareju atrast, un ar photoshop neesmu tik advancets lai macetu smuki savienot detaļas no dazādām tekstūram. Ūdens - viņš ārpus kartes tiek renderēts? Uz priekšdienām pievērsīšu tam uzmanību. Par sienu ar lodziniem - tieši kādas detaļas? Par biezumu skaidrs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Apskaties karti ar gl_wireframe 2, sapratīsi, ko es domāju ar to ūdeni. Logi izskatās kā no citas sienas izcirsti un ielikti bloki, nemāku paskaidrot, bet nu paskaties, pašam neliekas, ka nav kaut kas riktīgi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelietis Posted March 11, 2009 Author Report Share Posted March 11, 2009 Vecākiem savi bērni vienmēr liekas ideāli.. Es pamēģināšu pavisam citu textūru un logus. Vispār liekas ka būs jāpārtaisa plānojums, jo centrā man jau bija krietni jāpapūlas lai noturētu wpoly pie 500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZeberN Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Centies esi bet atderinajums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now