k34ups Posted December 4, 2008 Report Share Posted December 4, 2008 Tātad es taisu mapi un vēlos dzirdēt kādas no jūsu idejām. Karte būs cs_ tipa, tumša ar šauriem koridoriem un slepenām ejām. Kādas ir jūsu idejas par slazdiem, bedrēm utt.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
d3ad_nOw Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 func_illusionary? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noyd Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 Labak tur slepenas durvis, vai ari splepenas sienas! Doma, esi orginals. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xyphos Celestin Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 Vai arī trāpa uz vajadzīgās vietas, un tad uzliec ātru func_door! Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 5, 2008 Author Report Share Posted December 5, 2008 Any other thoughts? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 Parasti jau taisa ar func_breakable visādas klintis, kas plīst zem kājām etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 6, 2008 Author Report Share Posted December 6, 2008 Ja kads ir redzējis Resident Evil 1 daļu, tad jūs zināsiet par to tuneli ar lāzeriem. Kāds nezin, kā tādu varētu izveidot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaTaTuJ Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 nja tas labs esmu meklejs9i tadu zomboe escape mapi cssam ar shadu lietu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xyphos Celestin Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Kā īsti sauc tam residentam pirmo daļu? es varētu caur hammeru apskatīt un pateikt, kas tur jāliek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 9, 2008 Author Report Share Posted December 9, 2008 (edited) Tā arī filma saucās - Resident Evil Mazs sarakstiņš kas noteikti tur būtu 1. Trigger_Hurt 2. Func_door vai arī jebkas, kas varētu izkustināt trigger_hurt spēlētāja virzienā. Edited December 9, 2008 by k34ups Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Mazs sarakstiņš kas noteikti tur būtu 1. Trigger_Hurt 2. Func_door vai arī jebkas, kas varētu izkustināt trigger_hurt spēlētāja virzienā. es gan teiktu, ka tur buutu jaabuut env_beam un abaas pusees (saakuma entity un beigu entity) func_train , kaa arii trigger once vai trigger multiple ar resettime kkaadu... (protams vajag arii skanju un labas tekstuuras), kr4 to visu var izdariit ar env_beam (cik atceros, tad taa vinju sauca) un nekaadus trigger hurt vai func_door, jo vinji nav vajadziigi, vnk pie env beam properties ieliec damage... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 10, 2008 Author Report Share Posted December 10, 2008 ka tad es to piesietu pie train? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 tur, kur env_beam parametros ir start entity uzraksti viena func_train nosaukumu un tur, kur ending entity, tur citu func_train nosaukumu (targetname vai name, kaads ir tam train)... ja tu domaa, kaa func_train var uztaisiit, tad palasi tutoriaalju, man liekas, ka te bija kkur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 10, 2008 Author Report Share Posted December 10, 2008 ja bet lieta tada man vajag lai abi gali kustas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 nu bet ko es tev saku func_train kaa viens gals un func_train kaa cits.... atrs no shiem func_train ir cits, piem, saakuma func_train ir train1, bet beigu func_train ir train2... kas te ko nesaprast? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 11, 2008 Author Report Share Posted December 11, 2008 Pastāsti kā tādu izveidot un tu dabūsi cepumu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 cerams, ka zini, vismaz kaa func_train taisiit... ja nezini, tad uzmet 1 func_train (vinjsh ir solidEntity, so uztaisi kluciiti), taisot func_train, neaizmirsti iekljaut tajaa entity kluciiti ar origin tekstuuru... tas kalpos kaa vilcieninja vidus... kr4, kad esi uztaisiijis kvai mazu 8x8x8 kluciiti un ielicis visuu kautvai taadu pashu vai mazaaku kluciiti ar origin, tad ieziimee abus un tie to entity un izveelies func_train... Kad tas ir izdariits, no pointEntity lista izveelies path_corner (vai kaa vinju tur sauca, nosaukumaa bija corner ), ieliec tur, kur gribi, lai tavs vilcieninjsh saak kustiibu un nosauc (pie name ieraksti) shii cornera nosaukumu (piemeeram, a1) un pie next stop target raksti naakamaa stuuriisha nosaukumu (piemeeram, a2), tad uztaisi naakamo path_corner ar name a2 un next stop target kaadu veelies, kr4 atkaarto ntaas reizes, katru reizi liekot stuurus vilciena pagriezienpunktos... Veel pie properties: *Vilcienam: initial speed, te vienalga kko lielaaku par 0 first stop target: shajaa gadiijumaa a1 name: vilciens1 (tas atkal ir vienalga, galvenais, lai tu atcereetos) *path_corner: train speed (vai new train speed, neatceros): kko lielaaku par 0, noteiks to, cik aatri tev vilciens kusteesies name un next stop target jau izrunaajaam. ja negribi, lai vilciens brauc taalaak, pie peedeejaa path_corner next stop target neliec neko ja gribi, lai vilciens visu laiku brauc pa apli un neapstaajas, tad peedeejajam path_corner next stop target ieliec pirmaa path_corner nosaukumu... Taa, vienam vilcienam jaabuut gatavam. Uztaisi 2. vilcienu (pamaini nosaukumus no a uz b un no vilciens1 uz vilciens2) tgd taisi mm (multi_manager) un pie smart edit nospied podzinju, lai vareetu savus parametrus ierakstiit. (saakumaa uzliec name pie parastaa edita, piemeeram vilcienumm) tgd pats ar roku ieraksti smart editaa (tur 2 lodzinji atveras): augsheejajaa vilciens1 (vai 1aa vilciena nosaukumu) un otrajaa 0.1 (vai laiku, peec kaada 1ais vilciens saak kustiibu) spied ok un to pashu uztaisi ar vilciens2 (veelams, laiku liec taadu pashu)... tgd vari likt trigger_once vai durvis ar target uz vilcienumm... Tas buutu par vilcieniem, ceru, ka saprati, ja nemaaceeji jau Par env_beam uztaisi da jebkur iekshpus kartei env_beam pointEntity properties: pie start entity (vai kaa vinju tur XD) raksti vilciens1 pie beigu entity (atkal neatceros) raksti vilciens2 ... kraasu un paareejo, cerams, ka zinaasi, kaa... ieteicams likt invisible=no un pie vilcieniem invisible=yes (vai visible=no), kaa arii nonsolid pie karogiem... domaaju, ka tas buutu viss, ja veel kaadi jautaajumi, tad droshi prasi, ja tieshaam nespeeshu atbildeet, vai jautaajums buus paaraak stulbs (piemeeram, kas ir origin, vai pointEntity), tad suutiishu lasiit tutoriaaljus GL & HF cepums Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 11, 2008 Author Report Share Posted December 11, 2008 Kūka tev. Paldies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xyphos Celestin Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 (edited) Uuuuu zinu! Tu varētu uztaisīt kautkādā toxwastorā uztaisīt saplīsušu grīdu, kur nevar pārlekt! Pēc tam uzlikt satvertu kasti, kas brauc uz uz apli, tā tikai tur varētu tikt! Un apakšā želeju, kurā nosprāgst! Edited December 12, 2008 by Xyphos Celestin Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 12, 2008 Author Report Share Posted December 12, 2008 Izklausās pēc SuperMario bet lasot tavu ideju atcerējos par pirmo ventilācijas šahtu HL:OF Link to comment Share on other sites More sharing options...
M1Cr0 Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 mazliet izklausās pēc deathrun mapēm no tām var pašpikot kādus slazdus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 14, 2008 Author Report Share Posted December 14, 2008 (edited) Pieshel, kr4 ir problema. Man negribas lai no sakuma rada ka tur stav env_beam jabut ta lai tas ir neredzams no sakuma Edited December 14, 2008 by k34ups Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 iedod vinjam nosaukumu (name) piemeeram, beam1 kr pie vinja properties pameklee, vai nav taads start invisible vai start off vai pie flagiem kkas ar off, ja ir off, tad iekjeksee, ja ir start on, tad iznjem kjeksi, nu saprati gjau... taalaak pie taa pasha vilcienu mm pieliec klaat jaunu nosaukumu beam1 un pie value 0.1 kr4, var arii ar pogu, trigeriem un taadiem shitiem arii iesaakt, lai vinjsh saak spiideet... cerams, ka paliidzeeju un cerams, ka darbosies Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted December 14, 2008 Author Report Share Posted December 14, 2008 esmu izmeģinājis ar trigger_multiple un name bet nav bijis rezultātu. Rīt pamēģināsu ar to mm. Un pie Flagiem ir Tart on bet tas nav atķeksēts, vēl ir toggle bet tas arī ir bez rezultātiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 kr4 taa kaa man jau saaka atbesiit visu no galvas staastiit, tad paexperimenteeju pats kko, un man sanaaca tiiri smuki... pielikumaa rmf un bsp... ir izmantots mm... ja gribi ko siikaak redzeet, paskaties rmfaa properties tiem visiem btw bem vajag tikai toggle kjeksi, vaardu, start entity, end entity, kraasu, frames per 10 sec (laikam) un tas arii viss... kaa dmg uzlikt, to veel nepaskatiijos, bet man liekas, ka vinjsh nesita bet nuu efektiem izmantot var... mm vajag lai triggero abus func_train, kaa arii env_beam UN to pashu env_beam veelreiz (izsleedz kjipa), kaa triggeri var likt jebko, jaaieveero taimings... lamata.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now