Jump to content
GIGN Forum

[atrisināts] Kameras!


Recommended Posts

Tātad... es mēģināju uztaisīt kameras (tādas kā cs_assault)

Es dekompīlēju cs_assault.bsp uz cs_assault.map, skatījos kameras entity atribūtus, tad to pašu taisīju savā mapē, un tas kameras monitors pabrauc nedaudz uz priekšu un atpakaļ!

Kāpēc tas tā ir?

Varat palīdzēt?

Paldies jau iepriekš! :khehehe:

Link to comment
Share on other sites

tev vajag ar visu to antenu? nu ka kjipa, ja antenu sashauj, tad tad kamera nestraadaa? ja taa, tad nemaaceeshu/buus gruuti paskaidrot, bet kameru var uztaisiit vienkaarshi.

pirmais ir func_button ar ekraana tekstuuru (iisteniibaa, vienalga, kas pa tekstuuru) un target cam1 (galvenais, lai zinaatu, kaads target) - shis buus mnitorinjsh, kuru tev vajadzees piespiest, lai skatiitos kameraa...

tad naak trigger_camera ar nosaukumu cam1 un target cam1_target - sho entity (trigger_camera) liekam tajaa vietaa, no kurienes mees gribam skatiities caur kameru...

tad naak vai nu info_target, ja gribam nekustiigu kameru, vai func_train, ja gribam kustiigu. Pie name ierakstam cam1_target un voala, kamera gatava.

veel pie kameras flagiem var pielikt freeze player, tad playeris nevarees kusteeties pa karti, kameer vinjsh skataas.

func_button flagos nomainiit tikai to, lai nekustas, paareejais lai paliek

nu tad itkaa vajadzeetu straadaat... ja nestraadaa, tad mazliet paexperimenteejiet ar settingiem pie kameras vai pogas, bet galveno domu, cerams, ka saprataat ;)

@ Xyphos: paskaties, vai tieshaam esi pogai nomainiijis to don't move flagu, moshk esi baigi settingus sachakareejis, paartaisi pa jaunu un vnk ieliec to 1 flagu :P

@ snake5: kaadu kjeedi tu domaa? protams, ka var uztaisiit, ka tas trigger_camera kustas pa noteiktu trajektoriju, vnk vajag salikt path_cornerus un taisiit liidziigi kaa func_train ;)

Edited by Pieshels
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...