Jump to content
GIGN Forum

Striķis


Sebis
 Share

Recommended Posts

Half Life ir tāds "paplašinājums" kā opposinf force, sen spēlēta, bet likās interesanta.

Atcerējos ka tur bij tāds triks, striķis pa kuru varēja uzlīst un aizšūpoties kur gribi. Nu tāds kā tarzānam :P

Gribēju uzzināt vai multipleyer tādu ar var uztaisīt, un ja var tad kā. Ko izjaukt un papētīt it kā nav.

Link to comment
Share on other sites

Kur tie laiki kad Opposing Force spēlēts. :)

Atceros ka bija ierocis kurš "lipa" klāt pie noteiktām vietām kartē, tas patiesībā esot tas pie griestiem karājošais monstrs Barnacle, vienīgais ko Black mesa veiksmīgi noņēmuši no griestiem. :D Bet vai tad tur bija vēl kādi striķi? Neatceros.

Link to comment
Share on other sites

Kaads var ielikt modeli no OF(opposing force) moda: "models/rope16.mdl". Vienkarshi man nav OF... Vajag vinju, jo es domaaju izmeegjinaat uztaisit pluginu... Protams buus BUG'i.. bet ir veerts meegjinaat. Domaaju buutu aizraujoshi pielikt kaadu jaunu elementu @ HL / CS :). Neko nesolu. Pagaidam man vaig tikai modeli, lai redzeetu kaa viss tur darbojas. Ceru, ka kaads varees paliidzet :). Pasham negribas visu modu vilk... un tante google nezin kur taadu modeli var novilk. BTW: To entity sauc "env_rope". Vinju var atrast opposing force .fgd failaa.

Edited by shine
Link to comment
Share on other sites

Liels paldies.. zheel, ka tas ir neiistais XD. Tomer...

Ja tev ir OF tad ieliec wire_black16.mdl

Entity name kam tas ir defultais modelis: env_electrified_wire

Saakumaa man liekas tas strikjis bija elektrizeets..? ne? Nu es nez. Ieliec to. Vai arii pameklee kaut ko liidziigu strikjim, kursh kustas...(nu anim sequencee.. vai nu idle vai arii citaas).

Thanks.

Link to comment
Share on other sites

:)

Atceros ka bija ierocis kurš "lipa" klāt pie noteiktām vietām kartē, tas patiesībā esot tas pie griestiem karājošais monstrs Barnacle, vienīgais ko Black mesa veiksmīgi noņēmuši no griestiem. :D Bet vai tad tur bija vēl kādi striķi? Neatceros.

Boot camp :thumbsup: emm netaa vari pamekleet kaadu uzshkrezhamo karti, tomeer shaubos vai tur buus virves

Link to comment
Share on other sites

Es neesmu tik.. gudrs.. lai uztaisiitu kaadu algoritmu... so... func_ladder caur amxx nevar uztaisit(daudzi @ allied modders ir meegjinaajushi - pat visgudraakie), lai gan citus entity var. Ladder kaut kaa gljuko. Man ar vajadzeeja uztaisiit vinju, kad taisiiju pluginu, ka uz sienaam var uzpuust trepes un pa vinjam uzkaapt! XD. Negribeejas taisit pilniigi jauni trepu funkciju. Laikam shis strikjis... tad arii paliks tikai OF. Ja nu kads no jums vareetu veel vinju meegjinaat uztaisit... anyway. Paldies vismaz, kad kads centas atrast modeljus ;).

Link to comment
Share on other sites

Ok gjeenij, uztaisi man taadu XD Tad arii pluginu uztaisiishu XD. Go! :@~~~!1! XD

EDIT:p

article/constraint
dabuuju mazu simulaatoru XD. Anyway. Ja tu to visu vareetu uzrakstiit taa lai es vareetu formulaas ierakstiit @ amxx.. butu skaisti XD. Tad tik uz priekshu XD Edited by shine
Link to comment
Share on other sites

reku piemēram, nehe tutoriāļos ir viens par šo - http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=40

būtībā viss vienkārši - bīdīt visus partikļus tā, lai būtu viens no otra pareizā attālumā - ar constraintiem

un vienkārša -|| stars (šeit - no partikļa iepriekšējās pozīcijas līdz esošajai) -> plakne ||- sadursmju noteikšana, kuras piemēru attiecīgajam gadījumam var gan jau dabūt half-life sdk kodā ;) - tas, lai virve neskrien sienā ;)

EDIT: ar amx moda pluginiem neesmu strādājis, bet nu gan jau grūti nav ;)

Edited by snake5
Link to comment
Share on other sites

Viss jau buutu OK. Ja ar amxx vareetu smuki noteikt entity galus... taakaa tur vajadzeetu uzzinaat noteiktu offsetu no entity(strikja) centra. Tad noteikt vinja angles un izmantojot offsetu. Radiit formulu, kas apreekjina kur ir entity(strikja) gals. Nerunaajot par to, ka tikko juuzeris kustas... swingojas e.c jaadod noteikts Velocity ropam nerunaajot par Angles... so to visu saliekot kopaa... Ar amxx nebuus Gludi iespeejams paveikt. Jo setojot originus.. vinjus nevar tik aatri uzlikt lai viss Ietu Gludi. Proti - viss raustiisies, nebuus taa ka ropi kustoties gludi ies kopaa. Varteikt ropu gabali atpaliks viens no otra. Nerunaajot par to ka func_ladder veidojot ar amxx nefunkcionee kaa vaig.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...