Sebis Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Half Life ir tāds "paplašinājums" kā opposinf force, sen spēlēta, bet likās interesanta. Atcerējos ka tur bij tāds triks, striķis pa kuru varēja uzlīst un aizšūpoties kur gribi. Nu tāds kā tarzānam Gribēju uzzināt vai multipleyer tādu ar var uztaisīt, un ja var tad kā. Ko izjaukt un papētīt it kā nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Kur tie laiki kad Opposing Force spēlēts. Atceros ka bija ierocis kurš "lipa" klāt pie noteiktām vietām kartē, tas patiesībā esot tas pie griestiem karājošais monstrs Barnacle, vienīgais ko Black mesa veiksmīgi noņēmuši no griestiem. Bet vai tad tur bija vēl kādi striķi? Neatceros. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Bija bija. Es pats atceros un domaaju vai tas ir orgjinaalaja HL.. sapratu, ka tas ir speciaal entity, kas ir tikai OF. Soo... uz HL/CS neceri dabuut. Pat atceros tieshu vietu kur bija tas Rope . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toster v2.1 Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Man liekas bija tikai vienaa no training liimenjiem. Nekur taalak nebija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Ā, atceros gan. Droši vien ka special entity un kā kaut kas tāds multiplayer'ā uzvestos bail iedomāties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 (edited) Kaads var ielikt modeli no OF(opposing force) moda: "models/rope16.mdl". Vienkarshi man nav OF... Vajag vinju, jo es domaaju izmeegjinaat uztaisit pluginu... Protams buus BUG'i.. bet ir veerts meegjinaat. Domaaju buutu aizraujoshi pielikt kaadu jaunu elementu @ HL / CS . Neko nesolu. Pagaidam man vaig tikai modeli, lai redzeetu kaa viss tur darbojas. Ceru, ka kaads varees paliidzet . Pasham negribas visu modu vilk... un tante google nezin kur taadu modeli var novilk. BTW: To entity sauc "env_rope". Vinju var atrast opposing force .fgd failaa. Edited June 15, 2008 by shine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toster v2.1 Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Kjer rope16.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Liels paldies.. zheel, ka tas ir neiistais XD. Tomer... Ja tev ir OF tad ieliec wire_black16.mdl Entity name kam tas ir defultais modelis: env_electrified_wire Saakumaa man liekas tas strikjis bija elektrizeets..? ne? Nu es nez. Ieliec to. Vai arii pameklee kaut ko liidziigu strikjim, kursh kustas...(nu anim sequencee.. vai nu idle vai arii citaas). Thanks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toster v2.1 Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Nav neviena kustiiga.. Tas wire_black16.mdl tieshi taads pats kaa rope tikai melns. Izskataas OF saliek taadus vairaakus ar galiem kopaa un peec kkaada algoritma kustina :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 Atceros ka bija ierocis kurš "lipa" klāt pie noteiktām vietām kartē, tas patiesībā esot tas pie griestiem karājošais monstrs Barnacle, vienīgais ko Black mesa veiksmīgi noņēmuši no griestiem. Bet vai tad tur bija vēl kādi striķi? Neatceros. Boot camp emm netaa vari pamekleet kaadu uzshkrezhamo karti, tomeer shaubos vai tur buus virves Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 Es neesmu tik.. gudrs.. lai uztaisiitu kaadu algoritmu... so... func_ladder caur amxx nevar uztaisit(daudzi @ allied modders ir meegjinaajushi - pat visgudraakie), lai gan citus entity var. Ladder kaut kaa gljuko. Man ar vajadzeeja uztaisiit vinju, kad taisiiju pluginu, ka uz sienaam var uzpuust trepes un pa vinjam uzkaapt! XD. Negribeejas taisit pilniigi jauni trepu funkciju. Laikam shis strikjis... tad arii paliks tikai OF. Ja nu kads no jums vareetu veel vinju meegjinaat uztaisit... anyway. Paldies vismaz, kad kads centas atrast modeljus . Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake5 Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 kāds tur algoritms? vienkāršākā particle/constraint simulācija ar Verlet integrāciju gan jau easy Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 (edited) Ok gjeenij, uztaisi man taadu XD Tad arii pluginu uztaisiishu XD. Go! :@~~~!1! XD EDIT:p article/constraint dabuuju mazu simulaatoru XD. Anyway. Ja tu to visu vareetu uzrakstiit taa lai es vareetu formulaas ierakstiit @ amxx.. butu skaisti XD. Tad tik uz priekshu XD Edited June 20, 2008 by shine Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake5 Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 (edited) reku piemēram, nehe tutoriāļos ir viens par šo - http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=40 būtībā viss vienkārši - bīdīt visus partikļus tā, lai būtu viens no otra pareizā attālumā - ar constraintiem un vienkārša -|| stars (šeit - no partikļa iepriekšējās pozīcijas līdz esošajai) -> plakne ||- sadursmju noteikšana, kuras piemēru attiecīgajam gadījumam var gan jau dabūt half-life sdk kodā - tas, lai virve neskrien sienā EDIT: ar amx moda pluginiem neesmu strādājis, bet nu gan jau grūti nav Edited June 20, 2008 by snake5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Viss jau buutu OK. Ja ar amxx vareetu smuki noteikt entity galus... taakaa tur vajadzeetu uzzinaat noteiktu offsetu no entity(strikja) centra. Tad noteikt vinja angles un izmantojot offsetu. Radiit formulu, kas apreekjina kur ir entity(strikja) gals. Nerunaajot par to, ka tikko juuzeris kustas... swingojas e.c jaadod noteikts Velocity ropam nerunaajot par Angles... so to visu saliekot kopaa... Ar amxx nebuus Gludi iespeejams paveikt. Jo setojot originus.. vinjus nevar tik aatri uzlikt lai viss Ietu Gludi. Proti - viss raustiisies, nebuus taa ka ropi kustoties gludi ies kopaa. Varteikt ropu gabali atpaliks viens no otra. Nerunaajot par to ka func_ladder veidojot ar amxx nefunkcionee kaa vaig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now