Jump to content
GIGN Forum

Loga Rāmis Ar Stiklu


rokkyrokky
 Share

Recommended Posts

Sveiki! Man karšu veidošanas jomā (hammer) viens jautājums par logiem - Kā izdarīt tā, lai stikls, kas ir koka rāmī (abi vienā grupā) gan vērtos kā durvis, gan varētu izšaut stiklu un rāmis turpina strādāt. Tur sanāk tā, ka vajadzētu divus entities tam objektam (door un breakable). Bet to nevar. Un ja stikls ir vienā grupā ar rāmi, tad, sašaujot stiklu, saplīst arī rāmis (neder), bet atsevišķi atdalīt arī nedrīkst, jo tad tie nekustēsies kopā.

Beigu beigās logam vajadzētu virināties un izšaujot stiklu, rāmis paliek un turpina funkcionēt.

Vai tas vispār ir iespējams?

Link to comment
Share on other sites

Tā arī nevar, jo detaļu vajag piegrupēt pie ORGIN, lai darbotos. Un ja es abas detaļas piegrupēju pie viena ORIGIN, tad beigās tāpat tā ir viena detaļa.

Es izmēģināju citu variantu, proti, izveidoju divus vienādus ORIGIN, vienu uzlieku precīzi virsū otram, un tad piegrupēju katru detaļu pie sava ORIGIN. Itkā strādā, bet reizēm abas detaļas kustās nesinhroni.

Un vēl ir lieta tāda, ka, ja es stiklam uzlieku "func_door_rotating", tad to nevar padarīt cauršaujamu.

Tā ka no šitiem variantiem nekas prātīgs neiznāk.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...