rokkyrokky Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Sveiki! Man karšu veidošanas jomā (hammer) viens jautājums par logiem - Kā izdarīt tā, lai stikls, kas ir koka rāmī (abi vienā grupā) gan vērtos kā durvis, gan varētu izšaut stiklu un rāmis turpina strādāt. Tur sanāk tā, ka vajadzētu divus entities tam objektam (door un breakable). Bet to nevar. Un ja stikls ir vienā grupā ar rāmi, tad, sašaujot stiklu, saplīst arī rāmis (neder), bet atsevišķi atdalīt arī nedrīkst, jo tad tie nekustēsies kopā. Beigu beigās logam vajadzētu virināties un izšaujot stiklu, rāmis paliek un turpina funkcionēt. Vai tas vispār ir iespējams? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Nezinu gan, laikam sarežģīti. Liekas ka spēlējot hl1 bij tādas durvis, bet varbūt man tik tā liekas, tur viss bij hitra sataisīts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkyrokky Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 Njā, tā jau man likās, ka nevarēs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 uztaisi durvis ar logu.. izmanto vienu origin textuuru un abus tie to entity un func_door.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkyrokky Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 Tā arī nevar, jo detaļu vajag piegrupēt pie ORGIN, lai darbotos. Un ja es abas detaļas piegrupēju pie viena ORIGIN, tad beigās tāpat tā ir viena detaļa. Es izmēģināju citu variantu, proti, izveidoju divus vienādus ORIGIN, vienu uzlieku precīzi virsū otram, un tad piegrupēju katru detaļu pie sava ORIGIN. Itkā strādā, bet reizēm abas detaļas kustās nesinhroni. Un vēl ir lieta tāda, ka, ja es stiklam uzlieku "func_door_rotating", tad to nevar padarīt cauršaujamu. Tā ka no šitiem variantiem nekas prātīgs neiznāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 varu tevi iepriecināt nevar priekš single player vēl var uztaisīt viltīgi veidojot tā kā tas ir šeit http://twhl.co.za/mapvault_map.php?id=2086 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkyrokky Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 Njā, skaidrs. Tātad tas nav iespējams. Nu tad atliek tikai divi varianti. 1. Logs nevirinās, bet stiklu var izšaut. 2. Logs virinās, bet stiklu nevar izšaut un tas ir necaurspīdīgs. Paldies par palīdzību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark13 Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 var uztaisit ari ka logs virinas bet ir caurspidigs Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkyrokky Posted February 22, 2008 Author Report Share Posted February 22, 2008 Varēt jau var, bet vai to varēs izšaut? Un ar rāmi nevar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark13 Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 ko ar rami nevar? logu? ja tu doma ka nevar logu ar rami un stiklu tad tu rugti maldies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark13 Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 es uztaisiju nelielu paraugu kur ir gatavs logs ar rami un caurspidigu stiklu kas veras P.S piedodiet par double post bet nez kapec nebija EDIT poga :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkyrokky Posted February 23, 2008 Author Report Share Posted February 23, 2008 Es precīzi tādu variantu jau augstāk minēju, bet tas man neder, jo šādam logam reizēm rāmis neiet kopā ar stiklu, kad verās, un stiklu nevar izšaut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark13 Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 nu tad mosk vispar logu netaisi!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now