Jump to content
GIGN Forum

rokkyrokky

Mirstīgais
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

rokkyrokky's Achievements

Nīkulis ar potenciālu

Nīkulis ar potenciālu (3/23)

0

Reputation

  1. Problēma ir saistīta ar resolution. Tā gadās, ja maina monitorus utt. Labo taustiņu uz CSS ikonas, properties. Tālāk, TARGET lauciņā, teksta beigās raksti atstarpi, tad "-w 640 -h 480" (bez pēdiņām). Spied OK un ej iekšā. Pēc tam settingos uzliec izšķirtspēju, kādu gribi, izej no spēles un izdzēs to, ko rakstīji tajos properties.
  2. Ok. Labi, paldies. Apmēram sapratu.
  3. ok. Vot tur jau tā lieta, ka, paņemot "check map for problems", parāda: "no errors were found".
  4. Es precīzi tādu variantu jau augstāk minēju, bet tas man neder, jo šādam logam reizēm rāmis neiet kopā ar stiklu, kad verās, un stiklu nevar izšaut.
  5. Nu jā, no mazākiem es varētu sakrāmēt, bet lielāks čakars. Bet vienkārši tas, ka šitajai lielajai figūrai erroru nebija un es nesaprotu, kā var neiet, ja jau erroru nav?
  6. Varēt jau var, bet vai to varēs izšaut? Un ar rāmi nevar.
  7. Njā, skaidrs. Tātad tas nav iespējams. Nu tad atliek tikai divi varianti. 1. Logs nevirinās, bet stiklu var izšaut. 2. Logs virinās, bet stiklu nevar izšaut un tas ir necaurspīdīgs. Paldies par palīdzību.
  8. Tā arī nevar, jo detaļu vajag piegrupēt pie ORGIN, lai darbotos. Un ja es abas detaļas piegrupēju pie viena ORIGIN, tad beigās tāpat tā ir viena detaļa. Es izmēģināju citu variantu, proti, izveidoju divus vienādus ORIGIN, vienu uzlieku precīzi virsū otram, un tad piegrupēju katru detaļu pie sava ORIGIN. Itkā strādā, bet reizēm abas detaļas kustās nesinhroni. Un vēl ir lieta tāda, ka, ja es stiklam uzlieku "func_door_rotating", tad to nevar padarīt cauršaujamu. Tā ka no šitiem variantiem nekas prātīgs neiznāk.
  9. Atvainojos par dubultpostu, nezināju, ka nevar editēt. Lai uzliktu objektam tīkla texturi, iezīmējam objektu, spiežam SHIFT+A, lodziņā spiežam pogu "browse", tālāk lejā lodziņā "Filter" rakstam: {GRATE2A , spiežam dubultklikšķi uz bildītes, spiežam pogu "Apply". Viss texture ir uzlikta. Lai padarītu attiecīgā objekta texturi daļēji caurspīdīgu spēlē, tad iezīmē objektu, spiež Ctrl+T, lai pievienotu "entity". Lodziņā "Class" izvēlās "func_wall", zemāk pie "attributes" spiežam uz "Render mode" un pa labi lodziņā izvēlamies "Solid - no light". Viss - ieejot spēlē, tīklam varēs redzēt cauri.
  10. Netaisi vārtus no viena kluča. Uztaisi 4 plānus klučus (tādus kā dēļus), tad sabīdi un sagrozi tos kopā. Es domāju kaut ko tamlīdzīgu:
  11. Es cenšos izveidot advancētākas formas ar vertex tool. Editorā man tas izdodās. Zemākredzamajam objektam editorā kļūdu nav, bet spēlē ir. Esmu pilnīgā neizpratnē. Ceru ka šeit ir zinoši cilvēki. Editorā izskatās tā: Bet spēlē tā:
  12. Sakrauj vārtus pats no 4 plāksnēm, uzliec pareizās textures un būs tev vārti, jo atrast gatavus būs pagrūti. Paskatījos googlē - tā uz pirmo acu uzmetienu nevar atrast gatavus vārtus. Varbūt ir vērts pameklēt kaut kādas objektu pakas internetā, torrentos.
  13. Sveiki! Man karšu veidošanas jomā (hammer) viens jautājums par logiem - Kā izdarīt tā, lai stikls, kas ir koka rāmī (abi vienā grupā) gan vērtos kā durvis, gan varētu izšaut stiklu un rāmis turpina strādāt. Tur sanāk tā, ka vajadzētu divus entities tam objektam (door un breakable). Bet to nevar. Un ja stikls ir vienā grupā ar rāmi, tad, sašaujot stiklu, saplīst arī rāmis (neder), bet atsevišķi atdalīt arī nedrīkst, jo tad tie nekustēsies kopā. Beigu beigās logam vajadzētu virināties un izšaujot stiklu, rāmis paliek un turpina funkcionēt. Vai tas vispār ir iespējams?
×
×
  • Create New...