Jump to content
GIGN Forum

Fps


The Mortalis
 Share

Recommended Posts

Sen nebiju radijies bet gribeju pavaicāt ja brushu ir ljoti daudz (nu tadu smalku) tad gluchis kare ja ! Tas ir bus liels fps! Un ja ta karte lagos tad vienkarshi bus janomaina tos brush kvantumus pret texturu ja ?

98566374aj0.th.png

Vot piemers redzat to tiltinju vai arii tos baltos deljus fonaa

Vot beidzot links strada :khehehe:

Edited by The Mortalis
Link to comment
Share on other sites

o bljaaviens, esi gan pacenties liekot deeljus kopaa..

tomeer shitaa labaak nevajag

fps lielaaks nepaliek no shaadaam darbiibaam, tikai mazaaks..

vieniigais, ko vari pameeginaat - visu tiltu saveidot kaa vienu func_wall entity (veidojot entity skaties, vai ieziimeeti ir visi piederoshie objekti, nevajag katram deelim savu entity!)

tas vareetu samazinaat leafu skaitu binaarajaa kokaa samazinot taa lietojumu (iisaak sakot, cs nedomaas tik ilgi, kuras daljas ziimeet, kuras nee, jo parastie solidbrushi sadala karti siikaas daljinjaas, daudzaas!)

Link to comment
Share on other sites

:khehehe:

Bet par to ideju pamegjinashu P.S. Tas nozmee jo lilaks fps jo labaak ja ? Vai otradaak ?

func_wall ir viens miinuss - RAD ignoree brush-based entity'us un taapeec tiem nebuus eenas. Izmantojot jebkuru metodi - visus brushus par vienu func_wall, vai vienkaarshi vienu brush ar caurspiidiigaam daljaam - func_wall ir savi plusi un miinusi.

Vairaaki brushi - shaujot cauri ir realistiskaak, jo pa shkjirbaam lodes lido normaali. ( slikti r_speeds )

Viens caurspiidiigs func_wall - darbojas kaa parasta siena. ( labi r_speeds )

Viens caurspiidiigs func_illusionary un viens brush ar tekstuuru CLIP pa virsu - veel sliktaak ar lodeem un granaatas lido cauri, to gan nelieto.

Edited by thydevil
Link to comment
Share on other sites

vnk izveido modeli un tad ieliec vinju un uztaisi vnk vienu laukumu ( kluciiti,plakni ar sehaam daljaam ). ja nemaldos tam vajadzeetu paaugstinaat fps nevis ta ka tev ka savilkti tik daudz entities ( ja ta vinjus sauca). sen neesmu mapingojis.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...