amnezija Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 (edited) Es serverim uzstādīju timelimit 20.min pirmo nedēļu viss gāja kā smērēts visu laiku pēc mapes maiņas timelimit bija 20. min, bet tagad pēkšņi sāka gļukot pēc mapes maiņas nevis rādās 20. min left, bet gan 34.min left tas ir tad, kad čatā uzraksta timelimit vakar izslēdzu un ielsēdzu serveri no jauna viss kārtībā, bet šodien atkal sāka gļukot. Itkā visās iespējamajās vietās ir uzstādīts 20.min mapes laiks. Itkā man server.cfg failā ir jau defultajā mp_timelimit 20 un vell pats pieliku klāt mp_timelimit 20 nu tas ir tā // 20 minute timelimit mp_timelimit 20 un vell zem: // load ban files exec listip.cfg exec banned.cfg "mp_timelimit" "20" Moš tas gļuko, bet loģiski tur nekam nevajadzētu mainīties ja abi uztsādījumi ir vienādi mp_timelimit 20 tikai vien ar " un otrs bez? viss server.cfg izskatās šādi Edited October 9, 2007 by amnezija Link to comment Share on other sites More sharing options...
sene Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 man ari ta ir bet man iet........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now