Jump to content
GIGN Forum

Leak Pamācība


Recommended Posts

Es gign forumā tā teikt dzīvojos tik pāris mēnešus un pa šo laiku esmu redzējis 100tiem postu un topicu par LEAK, kas tas ir kā atrast kā novērts u.t.t! Nu tā es nolēmu uztaisīt vispārīgu infu par LEAK ceru ka noderēs. :thumbsup:

LEAK

(kas tas ir, kā rodas, kā novērst, kā nepieļaut)

Kas ir LEAK?

LEAK ir caurums, kas atrodas startp kādu no ārējiem mapes solidiem!

Kas notiek ja ir LEAK?

Ja Compilējot uzrādas, ka ir LEAK tad mape automātiski sakompilējas bez VIS(hlvis.exe) un RAD(hlrad.exe). Tas nozīmē ka mape sakompilēsies bez ēnām un jebkādām gaismu atsķirībām un tādējādi mape var lagot!

Kā rodas LEAK?

LEAK rodas nepareizi savienojot ārējos kartes solidus, vai nepareizi strādājot ar Vertex tool, vai Clipping tool.

Viss biežāk sastopamie LEAK

(Visas kļudas ir tikai 3D skatā :) )

Šāds novēršam šādi

Šāds novēršam šādi

Šāds Tas ir, kad sky textūra piemēram tiek netīšām 1 unit atstāta no solida un tur veidojas LEAK novēršam pavelkot garāku solid virzienā.

Šāds Tas ir kad piemēram slīpam mājas jumtam liekam sky textūru un ar Vertex tool to pielabojam un netīšām atstājas tukša vieta kā skreena un veidojas LEAK novēršam izlabojot ar Vertex tool.

Šāds Tas ir, kad nepareizi strādājot ar Verex tool vai Clipping tool ārējos mapes solidos veidojas tādi caurumi kā skreena un ir LEAK novēršam ar Vertex tool.

LEAK veidi

(Ir divu veidu LEAK viens ir tad, kad ir saistīts ar sky, un otrs, kad ar parastiem solidiem!)

Ar sky

Kad ar sky tad Compile logā parādīsies šāda veida LEAK errora uzraksts.

Warning: === LEAK in hull 1 ===

Entity info_player_start @ ( 798, 256,-132)

Warning: === LEAK in hull 2 ===

Entity info_player_start @ ( 798, 256,-132)

Warning: === LEAK in hull 3 ===

Entity info_player_start @ ( 798, 256,-132)

Ar solid

Kad LEAK ir tikai starp parastiem soldidiem nevis starp sky tad Compile logā parādīsies šāds uzraksts!

Warning: === LEAK in hull 0 ===

Entity info_player_start @ ( 798, 256,-132)

Kā atrast LEAK ja Compile logā parādās šāds teksts!

Warning: === LEAK in hull 1 ===

Entity info_player_start @ ( 798, 256,-132)

Warning: === LEAK in hull 2 ===

Entity info_player_start @ ( 798, 256,-132)

Warning: === LEAK in hull 3 ===

Entity info_player_start @ ( 798, 256,-132)

Pirmais te Compile logā jau ir redzems, ka kaut kādas koordinātes ir dotas priekš LEAK atrašanās vietas, tie ir nosaukums Entity info_player_start tas nozīmē ka kaut, kur blakus CT spavnam atrodas LEKA un skaitļi ( 798, 256,-132) ir koordinātes, bet pēc tām nu izzīlēt jau netaisamies!

Te mums talkā nāk divi veidi kā atrast LEAK. Pirmais ar oficiālo meklētāju Pointfile un otrs ar tā saukto trešo personu taisīto programmu LeakMarker, bet tā nevienmēr var strādāt korekti!

Ar Pointfile

Iekš hammer, kur ir atvērta mūsu vēlamā mape uzspiežam augšējā rīkļoslā uz nosaukumu Map tad nobraucam līdz lejai un piespiežam priekšpēdējo Load Pointfile un atvērsies logs. Spiežam No nevis Yes un viņš automātiksi attaisīs logu, kur atrodas mūsu mapes visi faili! Var atvērt divus failus veram vaļā .lin failu nevis .pts failu manā gadījumā tas ir de_metpil.lin Iekš hammera visos 4 skatos parādīsies līnija. Izskatās,ka tur ir daudz līniju, bet tā ir viena gara! Tagad 3D skatā samklējam kur mums līnija ieiet kartē no ārpuses melnā laukuma uz iekšpusi! To var izdarīt tā atrodam zilās līnijas sākumpunktu un sekojam līdz tā ieiet pa mazu spraudziņu kartē, un to vietu salabojam pieliekot priekšā solidu vai kā savādāk!

Ar LeakMarker

Sākumā velkam programmu nost te atarhivējam kaut, kur nav nozīmes, kur vēlams vienā mapītē! atveram failu kas saucas LeakMarker 0.1B. Pārliecinamies kā pie teksta EntityClass: ir rakstīts LEAK_MARK ar lielajiem burtiem! Tad uzspiežam uz spiedpogas kas saucas Select Files un atverma atkal tās pašas mapes .lin failu manā gadījumā tas ir de_metpil.lin un viņš automātiski izmetīs piedāvājumu paņemt arī .map failu un ņemam. Tad spiežam Markt Leak un atverma hammeru pirms tam hammers nedrīkt būt atvērts un augšējā rīkļoslā spiežam File pēc tam open un atveram savas izvēlētās mapes .map failu nevis .rmf failu! Tad kaut, kur mapē, kur ir LEAK būs sarkans taisnstūris, bet kā jau es teicu šo programmu ir taisījušas tās saucamās trešās personas un tā nevienmēr var strādāt korekti!

Muļķīgas kļūdas

Nekad nepārbaudiet vai LEAK ir ja neesat uzlikuši sky texūru un nekad netaisiet skybox taisiet vienmēr sky šādi. Tas protam neattiecas uz slēgtajām mapēm kā most_wanted.

amnezija ? 2007

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...