Jump to content
GIGN Forum

asaris312

Mirstīgais
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

About asaris312

  • Birthday 02/19/1993

Profile Information

  • Location
    Rīga
  • Interests
    Muay Thai, K-1
  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.epitets.lv
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

2570 profile views

asaris312's Achievements

Geks

Geks (4/23)

0

Reputation

  1. Rakājos pa internetu un uzgāju dīvainu lietu. http://cs.woano.lv/2010/05/karstie-punkti/ Gribēju pamēģināt uz sava appserv, taču lai uzinstalētu vajag kaut kādu Permisions 777. Kas tas tāds ir, kur viņu atrast, un kā uzlikt?
  2. Manuprāt darbu varēs atrast tikai caur paziņām. Labākajā gadījumā... Ja vispār varēs atrast.
  3. Manā maršutā uz darbu kopš apriļa oblava stāv tikai vienā vietā un tas ir pie latgalītes. Un vadītajs atslēdz tos bleķus, līdzko liek stāties malā Nu tādā gadījumā izdevīgi ir stāvēt pie vadītāja un skatīties kas notiek priekšā. Esmu no pārdaugavas, zinu pāris vietas, bet man nav nācies ar to saskarties. Pat redzējis nesmu. Lūdzu, viņu popolārākās vietas ierakstiet šeit!
  4. r&r, paldies dievam, neesmu saskāries. Esmu dzirdējis. Es uzrakstiju savu pieredzi. Epix, Vēl dzelteno brīnumu laikā reizes 2. Kopš ir e-taloni esmu nopīkstinājis kādas 10-15 reizes. Noķerts e-talonu laikā ne reizi.
  5. Ievads. Tātad. Daudziem nav noslēpums par pamācību "Kā tikt galā ar kontroli". Šo pamācību biju rakstijis pirms mazliet vairāk, kā gada. Vēl tajos laikos sabiedriskajā transportā pastāvēja Dzeltenie, funkcionālie pulkstenīši, kuros varējām iebāzt biļeti, un laimīgi doties tālāk. Toreiz likās ļoti laba doma. Konduktoriem algas nebija jāmaksā, katrā vagonā nebija neviens, kurš varētu likt pirkt biļeti. Mēs droši varējām braukt un izmantot veco metodi. Pat atceros, ka vēl konduktoru laikos bija savas metodes, kā braukt bez maksas. Tomēr Laiki mainās... Ir sācies daudz savādāks laika periods, kurā parādās aizvien jaunas modernās tehnoloģijas. Šis periods skar arī Latviju. Cits jautājums, vai mums to maz vajag, un vai tas maz ir izdevīgi. Piemēram mobilie telefoni. Vai mums vajag telefonu ar 50 extrām? Vai mums vajag elektronisku poda vāka sildītāju? Vai mums vajag ceļa polecistus - radarus? Vai tas smagi dzīvi nepadara neinteresantu. Auto vadītājiem ar laiku zudīs jebkāda iespēja paskriet un izbaudīt ātrumu. Bet mums parastajiem iedzīvotājiem? Protams e-kastes, pie kurām esam raduši ikdienā likt e-talonus pēc principa daudz neatšķirās no dzeltanajiem brīnumiem, tomēr esmu ievērojis milzīgu mīnusu. To ir ievērojuši ļoti daudzi. Tagad vienreizējās biļetes cena sasniedz jau 70 santīmus, un ir plānots par vēl lielāku sadārdzinājumu. Vai bija kāda jēga uz 5 mēnešiem iegādāties dzeltenos brīnumus, atmazgāt palielu naudas summu, un tos atkal pārdot par daudz mazāku cenu. Visu šo pasākumu sponsorējam tikai un vienīgi mēs... Jau ar dzeltenajiem brīnumiem biļetes cena divkāršojās! Atceros laiku, kad pensionāri bar braucienu maksāja nieka 10 santīmus. Atceros laiku, kad pats maksāju 20 santīmus. Kas ir mainījies pa šo laiku? Joprojām mēs braucam ar Veciem krievu laiku tramvajiem / trolejbusiem. Vai mēs vispār gribam jaunu tehniku? Vai mēs maz gribam maksāt 4 reiz lielāku cenu par to? Man svarīgi ir nokļūt no punkta a uz punktu b neatkarīgi no autobusa firmas. Vai mums maz ir vajadzīga modernā tehnoloģija, ja esam spiesti par to maksāt tik milzīgu cenu? Uz pasaules šobrīd pastāv globālā finanšu krīze, kura ir apjomīgākā pēc lielās depresijas. Cilvēkiem nav darba. Algas ir nodrieztas līdz minimumam! Cilvēki knapi var pabarot bērnus. Knapi var par siltumu samaksāt, par ūdeni. Vai šajos grūtajos laikos mums vajag e-talonu? Vai mums vaig zemos tramvajus, Mercedes trolejbusus? Mums liek izgāzt milzu naudu par lietām, kuras mums nav nepieciešamas. Protams, cik cilvēku tik viedokļu. Lai nu kā, nav jēgas skatīties pagātnē. Skatamies nākotnē, un mācamies atgūt naudu kas pieder mums. Ne gluži atgūt, bet lieki neizgāst par to, ko mums nemaz nevajag! Ja mēs ikdienā neiztērējam par biļeti 60 santīmus, tad mēnesī ietaupam 18 latus. Par šo cenu jau varam nopirkt maizi mēnesim. Un tomēr, lai šos 18 latus ietaupītu ir nepieciešamas dažas iemaņas. Izlasīt nav grūti, grūti ir saprast un izmantot. Veiksmi jums! Kontroles apraksts. Šie ir cilvēki, daži bijušie konduktori, daži bijušie šoferi, un daži cilvēki no malas. Viņu uzdevums ir pārbaudīt sabiedriskā transporta galvenos peļņas ienesējus - mūs. Šie cilvēki ir kontrole, jeb kā es viņus saucu: "Zilās nelaimes". Jau ar 2009 gada sākumu mēs lietojam e-talonus. Tad nu arī tas ir tas, ko šie cilvēki pārbauda. Viņu darbs ir noķert pārkāpējus - cilvēkus, kuri izmanto sabiedriskā transporta pakalpojumus, taču naudu par to nemaksā. Mans tēv ir teicis: "Drīkst zagt. Drīkst! Bet zodz tā, lai nepieķer. Ja pieķers, nocirtīs roku." Šie cilvēki dara visu, lai noķertu mūs. Protams rokas necērt. Cauri tiekam ar nieka 5 latu sodu. P.S. Tuvākajos mēnešos ir plānots sodu desmitkāršot. Tad nu izdomājiete, vai gribat šādi spēlēties ar likumu. Kontroli nav grūti atpazīt. Galvenais jābūt modriem... Šajos aukstajos ziemas mēnešos tas nesagādā nekādas problēmas. Viņi staigā tumši zilās jakās ar atstarojošiem uzrakstiem uz muguras... Tomēr ziema paiet. Kontrole sāks ģērbties vasarīgi, un viņi atkal iejuks starp mums. Tomēr ir īpašības, kas viņus nodod. Apģērbs var būt visdažādākais, taču reti esmu sastapies ar spilgtām krāsām. Visbiežāk krāsas ir zilas, melnas, brūnas, pelēkas. Tumši, neuzkrītoši. Protams arī vienam no viņiem ir neliela izmēra kastīte. Ar šo kastīti fiksē laiku, un pārbauda e-talonus. Pārbauda, vai esat to reģistrējis. Šī kastīte nemaz nav tik maza, un kabatā neiet. Visbiežāk tā ir nelielās pleca somiņās. Tās nav marķētas, un tik pat labi var būt ikdienišķas kakla somas. Otrs aizdomīgais fakts, arī ļoti nododošs, proti, zilās apliecību lentes. Šīs lentes nav super spilgtas un krāsainas, taču uz zilā fona redzamie oranžie RS logo ir gana pamanāmi. Vasaras periodā aktuāli būs plāni džemperi un krekli bez augstās apkakles, tādēļ apliecību lentes būs diezgan labi saskatāmas. Protams šīs nav viennozīmīgi saskatāmākās pazīmes. Viņi ir baros. Reti kad kāds iet pa vienam. Aizdomīgi varētu būt tas, ka 2-3 cilvēki ar iepriekšminētām pazīmēm varētu stāvēt blakus un pļāpāt (kā jau kolēģi). Protams arī 2-3 cilvēki ar augstākminētajām pazīmēm var atrasties vienā pieturā, un kāds var sēdēt, kāds stāvēt. Dažreiz jau ir ieņēmuši pozīciju, un nostājušies pie katrām durvīm, gatavībā uzreiz iekāpt. Tas ir pamanāmākais. Gribētu piebilst, ka ir bijis arī fakts, ka kāpj pa vienam dažādās pieturās, 5 pieturu laikā iekāpj 3 gabali, un hops, uzrādiet savus talonus. Ir jāredz katrs šāds aizdomīgs cilvēks, jāpiefiksē viņa uzvedība iekāpjot. Ir jāpiefiksē, vai viņa skats uzreiz iegrimst logā raugoties ainavā, vai pirmais ko iekāpjot dara ir pārbauda katru aizdomīgo, pie kura pirmā skries klāt un prasīs "e-talonu lūdzu uzrādiet!". Ir bijis gadījums, ka arī svētdienas vakarā, sarkandaugavā, ap plkst. 23:00 iekāpj viena sieviete, kas izrādās kotrole. Toreiz sapratu, ka šiem dzīves nav. Var jebkurā brīdī parādīties. Modrību nevar zaudēt. Vēl tik gribēju piebilst, ka kontrole nestaigā ar pārtikas maisiņiem, mugursomām, pat rokassomiņas dāmām ir reti. Parasti viņi nāk kā uz baznīcu. Turam acis vaļā un novērtējam katru aizdomīgo, ja tādu redzam, meklējam pārējos, ja neatrodam, šo neizlaižam no acīm! Ko darīt, kā izturēties. Sākšu no paša sākuma. Pirmkārt nostājoties pieturā paskatāmies pa labi, un pa kreisi. Novērtējam apkārtstāvošos. Ja nav aizdomīgu personu dodamies pie saraksta, un apskatāmies mums interesējošā transporta līdzekļa kustības laikus mums interesējošā laika periodā. Kāpēc? Tāpēc, ka jo periods starp transportiem būs lielāks, jo lielāka iespēja, ka kontrolei apniks stāvēt un gaidīt, un tie dosies uz cita transporta pieturu, un gaidīs nākamo cita veida transporta līdzekli. Ja lielāks periods starp jūsu un iepriekšējo, tad varat būt mazliet mazāk modrs/-a. Tad nu gaidam transportu. Laicīgi ir jāsagatavojas nostāties pareizā attālumā no transporta, lai tam piebraucot būtu skaidri pārredzams vagona pasažieru klāsts. Protams viesbiežāk kontrole stāv kājās, un viņus var atpazīt momentā, tādejādi domājot, kā rīkoties tālāk. Pa retam viņi sēž, un ir ne pārāk labi redzami, tomēr viņus ir jāpamana! Savādāk nedrīkst! Ir jāpārbauda acumirklī abi vagoni. Ja viss ir kārtībā, tad kāpjam droši iekšā. Mans ieteikums ir kāpt otrajā vagonā, jo jau kopš 4 gadu vecuma atceros, ka ar mammu kāpām tieši otrajā, jo tajā arī nekāpa, un parasti pārbaudīja pirmo. Tā tas ir no laika galiem, un tā vienkārši ir, protams var būt izņēmumi. Tālāk ir jāieņem maximāli laba sēdvieta. Mans ieteikums būtu vidējās durvis, maximāli tuvu vidējām durvīm, obilgāti pie loga, un rokas stiepiena attālumā no e-kastes. Kāpēc tas viss? Tāpēc, ka vidējās durvis parasti ir platākās. Ja ņem vērā, ka kontrole nekad nekāpj iekšā pa vienām durvīm, tad vidējās ir labs variants, ja nostājaties viens pret vienu, varat tikt ārā bez lielām problēmām, un bez iespējas, ka tiksiet iegrūsts atpakaļ. Protams viņiem nav tiesības jūs neizlaist, un tomēr. Drošs paliek drošs... Tuvāk logam tāpēc, ka jums ir perfekti jāpārredz nākamā pietura, jāredz aizdomīgās personas, viņu skaits, drēbes, uc. Derētu pieturu redzēt jau metru simts attālumā. Tas būtu gana liels attālums, lai pieņemtu tālākās rīcības lēmumu. Rokas stiepiena attālumā no e-kastes, jo dažiem varētu nepatikt lēkt ārā no transporta neīstajā pieturā. Tad nu mans galvenais ieteikums ir dzeltenais e-talons, kurš ir derīgs vismaz 2 reizēm. Tā teikt, tas ir drošības izpletnis, ja nu vairāk nav iespēju, tad tā ir pēdējā. Nu ja redzat kontroli, tad izlemjat paši ko darīt. Bet ja nu jūs nepiefiksējat, ieraugat kontroli jau transporta līdzeklī, un jums vairs nav laika, jo durvis jau aizveras. Sūdi baigie. Jums ļoti daudz iespējas! 1. Rezerves izpletnis! 2. Varat tēlot aizmigušu un grūti pamodināmu, tomēr nepārforsējiet. Jums nevajag, lai viss bars koncentrējās uz jums. Pēc pirmajiem diviem uzaicinājumiem mosties, modieties! Bet ne pārāk ātri. Tēlojat ļoti samiegojušos cilvēku. Pēc uzaicinājuma uz e-talona uzrādīšanu, jums ir jārīkojās ļoti lēni! VIspirms prasiet, kas Jūs būtu? Tad kad pasaka, ka kontrolieris, tad debīli vilcieniet laiku. "ā, jums vajag to e-talonu uzrādīt. Labi." Maku meklējiet lēni. Jūsu mērķis ir nākamā pietura. Jums vajadzētu izmantot izdevību sēdēt, hops augšā, pagrūst kotroli, izlēkt un aizskriet drošā attālumā. Un ja nu nesanāk... Nekas. Kad izvelkat maku, jums nav e-talons. Meklējiet to vispirms visās maka kabatās. Tad pārmeklējiet otrreiz visas maka kabatas. Tad turpiniet ar sava apģērba kabatu pārmeklēšanu. Vēlams 3x pārmeklējiet! Nu tad beigās lielā nožēlā skaļi seciniet, ka e-talons ir aizmirsts mājās/pazaudēts/aizmirsts citās biksēs, vai arī jūsu iemesls. Atcerieties, kontroles darbs ir dabūt jūsu naudu, jūsu darbs ir kaulēties, un darīt visu, lai nauda nav jāmaksā! Dariet visu, atrunājiet viņus. Dariet jebko, lai novilcinātu laiku. Ja nu šie ir nepiekāpīgi amata meistari, jūs izsēdinās ārā jautras kompānijas pavadījumā. Ja jūs neviens netur, tad tā ir medusmaize! Protams kontrole jūs saķers aiz apģērba pēc pirmās asās kustības. Tad nu ir jādara viss, lai viņi gaidītu asu kustību, taču lai tā nebūtu viņu darbam bīstapa, piemēram grasieties šķaudīt. Ilgstoši... Kļūstiet par aktieri. Ja esat nonācis ārā, tā jums būs pēdējā iespēja aizlaizties. Nenopūdelējiet to. Protams vienmēr jau pastāv iespēja - sodanauda, bet.. Tas būtu kauns. Protams, daudz kas ir atkarīgs no kontroles. Vai tur visi ir veči, vai vecis ir viens, kāda ir viņa miesas būve, vecums. Varbūt visas ir sievietes. (viņas ir gados!!!!) Aizmirsu pieminēt, bet to varēja pirmajā pamācībā izlasīt... Ja visas ir sievietes, varam laist muļķi transportā. Nebaidīties no kaut kā, ja ir veči, tad prātīgi. Ir dzirdēts par fiziska spēka pielietošanu no viņu puses. Ir ļoti jāredz savs pretinieks, un ļoti ar galvu jādomā, kā pretinieku uzvarēt. Kombinācijas ir ļoti daudz. Metodes, kā pretinieku apspēlēt, un padarīt par muļķi. Mēs katrs varam izdomāt savas metodes. Tādu ir ļoti daudz. ĻOTI! Galvenais ir kustināt smadzenes un domāt. Galvenais ir neļauties zaudējumam! Modrība ir jūsu aizsardzība, smadzenes uzbrukums. ja viss izdosies ieguvējs būsiet tieši jūs! Par pamācību. Es nezinu cik es likuma punktus pārkāpju sastādot šādu sazvērestības/afēras kurināšanu. Neesmu pilngadīgs, un diži nebaidos. Lai nu kā. Es ceru, ka palīdzēšu pietiekami daudziem cilvēkiem šajā krīzes laikā. Ceru, ka jums izdosies ietaupīt. Izvairīšanās no kontroles ir tāds kā sporta veids. Citam tas ir vienīgais risinājums! Paldies visiem, kuri šo izlasija. Es ceru, ka palīdzēju jums. Protams visi, kuri ir biļetnieki, lūdzu nebojājiet topiku ar savu lekciju par to, ka pareizi ir pirkt, samaksāt. Paturiet to visu lūdzu pie sevis! Pārējie, kam vēl ir idejas, kā izvairīties, droši rakstat, un palīdzat pārējiem. Kopā mēs esam spēks! Paldies! Dažādos projektos esmu ar dažādiem nikiem, tomēr šo pamācību droši varat rakstīt visos forumos, varat droši papildināt! Pamācību sastādiju es, Valts. Mans virtuālās pasaules niks ir Epitets. Neskaidrību gadījumā varat ar mani sazināties: Portālā draugiem.lv Links uz manu profilu Vai arī caur Skype : Epipup
  6. Problēma ir tāda, ka models nekad neesmu mainijis, un tagad zm biohazard zombija (knife) rokas man nepatīk. Vēlos viņas naomainīt ar ko "krutāku". Mēģināju pašdarbīgi, bet tikai errori vien bija. Kā to pareizi izdarīt?
  7. Tad jau uzstādi pasaules rekordu. Cik zinu 40 reižu pullups video youtubē bija vairāki miljoni skatījumi. Nes LAtvijas vārdu pasaulē. :D
  8. Cik vidēji jūs pievelkaties? NEvis cik kādreiz ir bijis, bet cik pašlaik spējat. Vienkārši lasot vienu ūber topiku visi rauj tādus svarus augšā, pat neliekas, ka šis būtu gaming forums. Nekad neesmu svarus rāvis, taču zinu 100% ka 20 pievilkties varu.
  9. IR vēl kādss hakeris kas vakar pa nakti DayDream uzhakoja. Hakeris ar niku NEGANTS, tomēr pēc ilgstošiem meklējumiem uzzināju ka cs niks ir zol11ds UZzināju, ka viņa vārds ir Edgars un ir iespējams no vidzemes augšas. Uzzināju pat telefona nr utt. Takā tauta hakeri siro
  10. laikam tāpēc arī tas plugins nekompilējās. Paldies kiwix! :*
  11. paldies, laikam, ka būs īstais, bet, tur nekas nav jākompilē?
  12. Ps nelieciet norādes uz google, tas tikai parādīs, ka esat stulbāki par mani... Tātad.Grasos veidot projektu, kurš būs lielā mērā saistīts ar war3. Taču tagat sākot veidot test serveri, man ir dilemma war3ft vai war3x. Tad vēl paralēli visam esmu ziedojis 3 dienas meklēšanai, un pārsvarā visi ir ar defektiem. Pašlaik lielākais defekts ir levels, proti 6400 ir 10 lvl tas bija labākajai versijai, kura sķita bez pārējajām problēmām. Kur mainīt levels, un nesakiet ka war3ft.sma, jo man nekomplejas pilnīgi nevienai versijai .sma fails. Ceru, ka zināsiet, vai vismaz varēsiet ieteikt versiju, kas strādā, levels ir normāli, kā arī ir visas 8-9 rases. Lūdzu nemetiet man linkus uz war3 lapu, jo gan war3ft gan war3x oficiālās mājas lapas ir šķībi greizi parmeklētas!
×
×
  • Create New...