Jump to content
GIGN Forum

Durvis


Recommended Posts

Es veletos uzzinat ka pasam so te 64x4x96 izmerus kur jaraksta smile.gif

Šeit būs skaidrots kā izveidot gan slīdošās, gan rotējošās durvis.

Vispirms sāksim ar vienkāršākajām ? slīdošajām durvīm func_doors. Izveido laukumu, kurš būs pašas durvis. Lielākoties durvis Half-Life ir izmēros 64x4x96. Tas ir 64 vienības platas, 4 vienības biezas un 96 vienības augstas.

Tad ir pareizi jāuzliek tekstūra. Worldcraft sākotnēji novieto tekstūras pēc tīkla koordinātēm kad tu veido laukumus. Tev būs manuāli jāpārvieto tekstūra, lai tā būtu pareizi pievienota.

Kad izmērs un tekstūras ir gatavi, iezīmē durvis un nospied labo peles pogu, un ?Tie to Entity?. Iekš ?Object Properties? izvēlies ?func_door?.

Tagad ķersimies pie uzstādījumiem. Durvīm ir speciāli apzīmējumi, kuriem jāpievērš uzmanība. Tie ir:

- Speed: Cik ātri durvis kustēsies (slīdēs).

- Move Sound: Skaņa, ko durvis radīs, kad vērsies vaļā.

- Stop Sound: Skaņa, ko durvis radīs, kad vērsies ciet.

- delay before close: Cik ilgi durvis paliks vaļā, pirms aizvērsies.

- Lip: Tā ir distance, cik daudz durvis izbīdīsies no sienas. Negatīvs vērtība liks durvīm kustēties pretējā virzienā.

- Damage inflicted when blocked: Cik daudz durvis nodarīs bojājumus starp tām iespiestam objektam, piemēram, spēlētājam.

- Locked Sound: Skaņa, ko durvis radīs, kad tām būs dots vārds, bet tās vēl nebūs paredzētas atvērt (nebūs izpildīti visi nosacījumi, lai tās atvērtos).

- Unlocked Sound: Ja norādīts, durvis radīs skaņu, kad tām būs paredzēts atvērties.

Durvju ?flags?:

- Stay Open: Ieķeksē to, ja vēlies, lai durvis paliktu vaļā kad tās tiks pirmoreiz atvērtas.

- Don't link: ŠIM ES ĪSTU SKAIDROJUMU NEZINU

- Passable: Padara objektu par necietu ķermeni, piemēram, gaistošu.

- Toggle: Atstāj durvis atvērtas līdz tiek izpildīti nosacījumi, lai tās aizvērtos.

- Use Only: Durvis atvērsies tikai, ja spēlētājs nospiedīs izmantošanas [use] pogu.

Beidzot tev jāuzstāda durvju atvēršanās virziens. Mazais kompass iekš ?Object Properties? norāda to. Tu vari ierakstīt grādus vai pārvietot bultiņu ar peles palīdzību. Beigās aizver ?Object Properties? un tavas slīdošās durvis ir gatavas.

func_door_rotating: parastās durvis, kuras vari redzēt katrā istabā!

Sāc ar durvju laukuma izveidi un tekstūrām tāpat kā slīdošajām durvīm. Lai izveidotu veramās durvis būs vajadzīgs viens papildus objekts, ko mēs varētu šajā gadījumā nosaukt par enģēm. Kad durvju laukums ir izveidots, nokopē savu to un kopiju izveido pēc šādiem izmēriem: 8x8x96. Tas ir 8 vienības plats, 8 vienības biezs un 96 vienības augsts, tās būs kā eņģes. Tagad mums vajag pievienot pareizās tekstūras eņģēm. Sameklē tekstūru ar nosaukumu ?origin? un uzliec uz visām eņģu malām. Kad tas izdarīts, pievieno eņģes klāt durvju malai, pie kuras durvis būs pievienotas sienai. Galvenais, lai durvis nebūtu biezākas kā eņģes. Tam jāizskatās apmēram šādi:

Tagad iezīmē kopā durvis un eņģes, un nospied labo peles pogu, un ?Tie to Entity?. Iekš ?Object Properties? izvēlies ?func_door_rotating?. Uzstādījumu ir tādi paši kā slīdošajām durvīm izņemot dažas atšķirības.

Uzstādījumos:

- Distance (deg): Daudzums grādos, kādos durvis rotēs abos virzienos no tava pašreizējā leņķa.

- Pitch Yaw Roll (XYZ): Tas kontrolē rotāciju uz priekšu, uz aizmuguri un augstumu.

Flags:

- Reverse Dir: Pēc noklusējuma, func_door_rotating atveras pret tevi. Izņemot ķeksīti no tā, tās atvērsies projām no tevis.

- One-way: Durvis nevarēs atvērt no pretējās puses, kamēr tās nebūs atvērtas no otras puses.

- X Axis: Pēc noklusējuma, Worldcraft liek no durvīm no eņģēm vērties pa Z asīm. Tas ļaus tavām durvīm vērties pa X asi.

- Y Axis: Tas ļaus tavām durvīm vērties pa Y asi.

Labi tas nu ir viss. Tagad tu pratīsi izveidot vienkāršas durvis.

Edited by SuperRembo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

bet kur lai es dabunu to orgin vai ka to teksturtu sauc man ir tikai atriger un citas parastas es pat pievienoju asault wad kura ir sis durvis bet tas teksturas nav. varbut es mekleju netur. 2 vai ir iespeja pagriest objektu pa 90 gradiem virskata?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...