Jump to content
GIGN Forum

TF2 FIX [ADMINI/RED/SKATIES]


hariits
 Share

Recommended Posts

Balstoties uz šo topiku ( http://www.gign.lv/f...7014-ieteikums/ ), kur ir daudz info par serveri, nolēmu pēc bacard lūguma uzrakstīt sakarīgu topiku, kas jālabo serverī un ko es ieteiktu pielikt ... tāpat arī šeit var rakstīt pārējie ko pielikt klāt, lai sarkanie izlasa un uzreiz var darīt to visu.

Salabot serveri. Serveris nokārās pēc jaunā update, kas iznāca. Updates uz servera ir uzlikts, bet pats serveris nav restartēts, tāpēc serveris sāka kārties.

Pašlaik serverī situācija ir tāda, ka uz riņķi iet 2 mapes - cp_gravelpit un cp_fastline . Ja nemaldos, tad šādi ir jau nedēļa. Tāpat, arī nestrādā neviena no servera komandām - ne nextmap, timeleft etc. un nestrādā neviena admina komanda. Tātad, tagad GIGN serveris ir čīteru paradīze. Nestrādā ne vote, nekas nestrādā. Stati arī nestrādā.

Pielikt mapes. Spriežot pēc worm ievietotās maplistes, derētu veikt uzlabojumus.

Maplists

kartes pieliktas mapcycle,

pašlaik mapcycle izskatās šāds:

pl_badwater

pl_hoodoo_final

pl_goldrush

koth_Viaduct

ctf_2fort

ctf_turbine_pro_rc1

plr_pipeline

cp_egypt_final

cp_dustbowl

cp_badlands

cp_fastlane

cp_gravelpit

cp_steel

cp_granary

cp_well

tc_hydro

cp_gullywash

cp_degrootkeep

pl_frontier_final

koth_lakeside_final

koth_king

pl_upward

cp_george

ctf_sawmill

cp_mountainlab

pl_barnblitz

pl_thundermountain

plr_hightower

plr_nightfall_final

Atstāt visas tās pašas, tik pielikt vēl klāt

- koth_nucleus (http://tf2wiki.net/wiki/Nucleus_(King_of_the_Hill))

- ctf_doublecross(http://tf2wiki.net/wiki/Double_Cross)

- cp_coldfront (http://tf2wiki.net/wiki/Coldfront)

- cp_freight (http://tf2wiki.net/wiki/Freight)

- cp_junction (http://tf2wiki.net/wiki/Junction)

- koth_harvest_final (http://wiki.teamfortress.com/wiki/Harvest)

- sd_doomsday (http://wiki.teamfortress.com/wiki/Doomsday)

Šīs visas ir oficiālās Valve mapes.

Te neoficiālās

- pl_cashworks (

)

- ctf_convoy (

)

- cp_blackmesa (http://tf2.gamebanana.com/maps/56580)

- ctf_mach4 (

)

Vairāk nezinu labas. Protams, visas pielikt nominate sarakstam klāt.

Tas pagaidām viss no manas puses. Droši rakstāt šeit vēl savus ieteikumus.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  1. Sakārtot timeleftus kā arī win limitus (visām mapēm 30 minūtes, win limitu vispār tādā gadijumā nevajag, vajag tikai, ka minimālais ir 2 raundi, kas jāizspēlē). Te ir svarīgs aspekts, ka vajadzētu mapi spēlēt visas 30 minūtes, lai nemainās, ja pirms raunda timelefts ir 4 minūtes;
  2. Izņemt no votemap ārā mapes, kuras atkārtojas;
  3. Uzlikt ierobežojumu, teiksim, jānospēlē ~15 mapes no cikla, līdz tā mape atkal parādas pie votemap;
  4. Noņemt tādu iespēju kā izvēlēties komadu pie, kuras spēlēt, kā ienāc serverī, tā Tevi automātiski iemet kādā komandā + aizliegt staigāt no vienas komandas uz otru, kur Tevi serveris ieliek, tur arī spēlē (tas samazina vienas komandas izownošanas iespēju, kas savukārt noved pie otras komandas rage quit un serveris ir pustukš);
  5. Scramble uzlikt nedaudz augstāku, cp mapēs ir 2 uzvaras, tiesa gan pirmā uzvara tiek kādā komandā norauta, kad vēl visi spēlētāji nav iesaistījušies spēlē;

Tas ir mans redzējums, kādā serverī es gribētu uzšaut.

Edited by _swallow.dll
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ctf_convoy izskatās pēc video ieskata drausmīga mape.

Tā sistēma tāpat nedod nekādu garantu. Lielākoties tas ir atkārīgs no pašiem spēlētājiem kādas klases viņi izvēlās, kā arī to kāda ir komandas saspēle. Ja spēle ir haotiska ar domu katrs par sevi un ķer kuru fragu vien vari un ''YOLO'' taktikām piedevām izvēloties tādas klases, kad komanda sastāv no spiegiem, snaiperiem, skautiem, inžijiem, tad par kādu spēlēšanu var būt runa. Es runāju no mediķa skatupunkta, kad komandai varu piepalīdzēt tik vien, kā apārstējot esošās klases. Tad jau drīzāk būtu labāka sistēma, kas skremblo komandas pēc katra raunda laikam, ja nekļūdos. Varu tagad sameloties, bet atceros, ka bij samērā interesanti spēlēt, kad vienas mapes laikā tu pāris reizes spēlē dažādos sastāvos, bet atkal jau viss noslēdzās ar to, kāda būs spēlētāju saspēle un klašu izvēle. Un šeit neiet runa par to cik labi vai slikti tu spēlē, bet ko tu spēles laikā dari, kā rīkojies.

Varbūt mainītu klašu limita pamainīšana. Spiegu skaits uz komandu arī būtu būtiski jāsamazina.

Link to comment
Share on other sites

Tā sistēma dos to, ka katrai mapei sākoties visi nesēdēs specos un negaidīs, kad varēs tikt vienā konkrētā komandā!

Tā sistēma dos to, kad pēc skrambles atkal visi nelīdīs vecajā komandā, kura vinnē.

Tā sistēma dos to, ka komandas būs sabalansētas un spēle būs interesantāka.

Tu te var stāstīt kā ir jāspēlē šī spēle, bet reāli tā nenotiek, ar atsevišķiem izņēmumiem. Visiem prātā ir, ka tik izownot otru komandu. Fuj, es labāk sīvā cīņā zaudēju nekā vinnēt vienos vārtos.

P.S. Es jau nesaku, ka tādam ir jābūt serverim, bet es labprāt tādā spēlētu, lietas ko es uzsaktīju es arī apdomāju, kādi ir plusi, kādi ir mīnusi.

Edited by _swallow.dll
Link to comment
Share on other sites

Respect harītim protams par topika reformāciju un servera struktūras redefinēšanu, bet es domāju ctf_match4 un convoy nevajag, tās pub mapes ir visai nestabilas. mach 4 nav vietas priekš 32 spēlētājiem, kad konvoy jau 24 spēlētāju vidū ir haoss, kur nu vēl atklātāku un haosaināku mapi snaiperiem 32 slotu serverī.

_swallow lai cik tas stulbi nebūtu - tf pubā ir vieta kur satikties ar draugiem, uzspēlēt pasmieties par stulbām nāvēm, un būt pašam sev. Ja tu nevari to darīt draugu pulkā - tad nav interesanti to darīt nemaz. Tāpēc teambalance ir normāls tāds kāds viņš ir - perfektu teambalance dabūt nevar, un pat ja tas būtu iespējams tas būtu bezjēdzīgi. Tāpat vienam ir jāvinnē.

Costum mapes ir labi - bet pls ielieciet kko jaunu un mazāk populāru, šīs mapes nav labas TIKAI tāpēc ka viņas ir populāras.

"Ir daudz labu karšu par kurām neviens nezina." STAR_

Klašu limitus mainīt var - bet nāksies mainīt atkal - piem pyro ir viena no populārākajām klasēm tf un ja dažreiz salasās 5 pyro vienā komandā, tad tas nemainīsies tik viegli.

Edited by ImprovisE
Link to comment
Share on other sites

Paldies, ka safixojāt serveri. Tagad derētu par tām mapēm parunāt :)

Par to mach4 un convoy, tās jau tikai manas domas, vienkārši gribas kaut ko jaunu. UN convoy, btw daudziem varētu lagot, jo tā mape daudz resursus aizņem.

Edited by hariits
Link to comment
Share on other sites

domāju, ka visas uzskaitītās mapes droši var mest iekšā.. uzskatu, ka pagaidām mapciklā ir vairākas šit kartes, piemēram degrūtkīps no kura pus serveris parasti pazūd.. un tad ir 3 cilvēki kuri īd- "kādreiz jau var uzspēlēt", tad ejiet un spēlējiet 24/7 serverī to degrūtkīpu.. tāpat ar daudzām citām kartēm, viņas vienkārši nav domātas 32 slot serverim.. būs lielāka izēle, šaubos vai nāksies ieraudzīt votemapu uz kartes beigām ar 5 kartēm kuras man kretinē.

+ labprāt uzspēlētu cp_obscure_final (hz vai tas ir pēdējais rīmeiks), viņa ir diezgan plaša karte, 32 slot serverī būtu froši uzspēlēt. Un jā... kur ir nozudusi cp_gorge?

Edited by 3dziits
Link to comment
Share on other sites

Ir aktuālāka problēma, proti, mapēm vajag uzlikt win limitus lielākus, tie patreiz ir kalibrēti uz 6, tas nozīmē, ka goldrušā, thundermountainā pat nevar vienu lielo raundu izspēlēt. Tur ir 7 punkti un pēc 6 nomainās mape. Dustbowlā sanāk tieši viens lielais raunds, īsāk sakot, sapratāt.

Vajag uzlikt ierobežojumu, tieši tāpat kā "nominate", ka recently played mapes serveris pats nezimet pie votemap, citādāk, pa lielam, vienas un tās pašas mapes uz riņķi kuļas.

Votemap menu varēja izlekt kaut kur 10 minūtes pirms mapes beigām (uz doto brīdi ir 3 minūtes), lai cilvēki var salikt savas balsis, jo ja raunds beidzas +/- 4 minūtes pirms timelefta, tad serveris pats izmet kādu mapi, nemaz netiekot līdz kārotajai votei (pa dienu tas būtu it kā ok, bet vēlā vakrā parasti patrāpas mape ne priekš visiem un tauta pazūd).

Edited by _swallow.dll
Link to comment
Share on other sites

Kurš stulbenis izveidoja to koth_king karti?! Un kurš gudrinieks ielika to 32 slotu serverī?!

Mošk dažiem tā karte arī patīk, bet parasti serveris paliek tukšs kad tiek spēlēta šī karte...

Paldies, ka safixojāt serveri. Tagad derētu par tām mapēm parunāt :)

Par to mach4 un convoy, tās jau tikai manas domas, vienkārši gribas kaut ko jaunu. UN convoy, btw daudziem varētu lagot, jo tā mape daudz resursus aizņem.

Kaut ko jaunu? Šīs kartes ir tik pat vecas cik vecs ir tf2, viņas bija tik drausmīgas un visiem apnikušas, ka viņas tika izmestas no maplista. To pašu var teikt arī par tām pārējām custom kartēm, kuras tu minēji pirmajā postā...

Iemesls kāpēc tu viņas pieminēji ir pavisam parasts - tev patika šīs kartes un tu gribētu uzspēlēt viņas kā vecajos labajos laikos, bet, tici man, nevajag likt klāt tās kartes, kuras nepierādīja sevi tad kad iznāca, un iznāca viņas baigi sen.

Tā kā daži gign spēlētāji spēlē un piedalās 9x9 līgās varētu piemest pāris highlander kartes.

Un, lūdzu, mīļie admini, nelieciet tās kartes uz kurām ir baigie fps dropi. Ja viņās ir slikts fps spēlējot 10x10, tad kāda var iet runa par spēlēšanu 16x16.

- Izmest no maplistes koth king.

- Nomainīt cp_gullywash uz cp_gullywash_final1

- Nomainīt koth_viaduct uz koth_viaduct_pro_rc3 (zaļais viadukts ar normālu fps)

- Izmest nepopulārās kartes.

- Pievienot kaut ko svaigu, jaunu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Esmu jau agrāk teicis, ka vajag samazināt slotu skaitu serverī. No 32 uz 24. Ja pietiek resursu, tad uztaisīt divus serverus, vienu - Allmaps, kur tiks samestas krutās kartes, bet otru - Badwater/Dustbowl/Goldrush. Nav jau prikols spēlēt to 16x16 ja cilvēkiem ir baigie lagi.

Link to comment
Share on other sites

Par 24 slotu serveri varu piekrist. Iedomājieties tikai cik daudz cilvēki sāktu pirkt slotus.. šaubos tikai vai no tā ir kāda finansiāli manāma atšķirība pašam gignam.

Joprojām uzskatu ka šīs kartes tikai noturēja serverī cilvēkus savus 2 gadus atpakaļ:

cp_junction

cp_freight

ctf_doublecross

cp_gorge

(neaceros tādu reizi, kad uzliekot kādu no šīm, serveris no 32 spēlētājiem nokristu līdz 10)

gullywash tika iemests vienlaicīgi ar obsucre manšķiet. Par coldfrontu neaceros vairs, jo viņā vairākumam bija manāms fps drops.

un par jaunajām highlander mapēm, cik ir spēlētas, viņas ir tiešām milzīgas.. tikai, manuprāt, pubā būtu neiespējami izpušot kādu no tām pl kartēm. ar 16 cilvēku normālu deffensu tas vairs nav goldrush vai badwaters..

Edited by 3dziits
Link to comment
Share on other sites

Joprojām uzskatu ka šīs kartes tikai noturēja serverī cilvēkus savus 2 gadus atpakaļ:

cp_junction

cp_freight

ctf_doublecross

cp_gorge

(neaceros tādu reizi, kad uzliekot kādu no šīm, serveris no 32 spēlētājiem nokristu līdz 10)

gullywash tika iemests vienlaicīgi ar obsucre manšķiet. Par coldfrontu neaceros vairs, jo viņā vairākumam bija manāms fps drops.

junction ir ok

freight ir +/- bet man liekas, ka mums pietiek 5cp karšu

ctf_doublecross ir ļoti slikta karte, pārāk liela priekš ctf un kad viņa tika spēlēta pub serveros cilvēku skaits serverī samazinājās...

cp_gorge ir ļoti laba karte priekš puba, tā kurai ir 2 punkti nevis 5.

Runājot par coldfrontu, tad patiešām bija lielie fps dropi, jo kā jau visās "ziemas" kartēs fps bija liela problēma. Bet ir "vasaras" versija tai kartei, kura saucās cp_warmfront, domāju ka to vajag pielikt, bet freightu gan nē.

Edited by example
Link to comment
Share on other sites

Un to saka game admins? WTF?! Kas jums lēcies? Paši nedariet neko un vel gribat lai serverī spēlē cilvēki. Dirsā loģiku. TF2 serverī nekas netiek darīts jau mēnešiem vai pat gadiem... Bet reāli tas ir minūšu vai dažu stundu darbs. huehuehue. Ja vajag, tad visus konfigus, mapes varu pats jums sagādāt.

Sliņķi tādi.

BTW GIGN IR PĒDĒJAIS TF2 COMMUNITY LATVIJĀ. NEAIZMIRSTIET PAR TO!

Spēlētāju skaits būtu 5x lielāks ja adminiem kaut nedaudz rūpētu šī spēle.

I'm done.

pl_swiftwater šķiet tāda jauka, vasarīga - koki, zāle, putni čivina. Vienīgi nezinu vai tur nebūs par šauru priekš 32 pl.

Šī karte tika izveidota speciāli priekš 9v9 lai spēlētu UGC līgā. Labākā 9v9 payload karte imho, nezinu cik laba tā būtu priekš spēles pubā, bet pamēģināt jau var.

Edited by example
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Un to saka game admins? WTF?! Kas jums lēcies? Paši nedariet neko un vel gribat lai serverī spēlē cilvēki. Dirsā loģiku. TF2 serverī nekas netiek darīts jau mēnešiem vai pat gadiem... Bet reāli tas ir minūšu vai dažu stundu darbs. huehuehue. Ja vajag, tad visus konfigus, mapes varu pats jums sagādāt.

Sļiņki tādi.

BTW GIGN IR PĒDĒJAIS TF2 COMMUNITY LATVIJĀ. NEAIZMIRSTIET PAR TO!

Spēlētāju skaits būtu 5x lielāks ja adminiem kaut nedaudz rūpētu šī spēle.

I'm done.

Šī karte tika izveidota speciāli priekš 9v9 lai spēlētu UGC līgā. Labākā 9v9 payload karte imho, nezinu cik laba tā būtu priekš spēles pubā, bet pamēģināt jau var.

Chill! Ne es kā "game admin" par to atbildu.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...